Kahve Dünyası'ndaki colombia ayarında uygun fiyat nereden kahve alırım?

Merhaba arkadaşlar kahve düşkünüyüm ve ders çalışırken muhakkak 2 3 bardak içiyorum french pressle kütüphade içmek için Kahve Dünyasından colombia aldım kilosu 82 tl. En serti buydu galiba acaba daha uygun fiyata daha iyisi ya da aynı fiyata alternatif vs var mı?

Umut Agra
U
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
12
12 CEVAP

Metroya bak bazen uygun oluyor veya tchiboya bak bazen bazı çekirdekler indirime giriyor.

Ali Kızıllı
A

Bakayım ali burak ama ben orada çektiriyorum

Umut Agra 1 yıl

Öncelikle french press yerine aeropress veya v60 dripper kullan derim. Frech press kalın çekim kahve ile demleniyor. Ve hafif tozlu oluyor içimi. Dripper kağıt filtre ye göre çektiriyorsun dolayısoyla kahve bir tık daha yoğun oluyor. Aeropress kağıt filtre veya kağıt espresso arası çektirirsen. Elinle bastırarak kahveyi demlediğin için aroma açısından daha yoğun oluyor. Kahve için daha uygundan ziyade. Daha lezzetli olan starbucks Ethiyopia veya sumatra öneririrm. En azından sendiğim yöntem ve kahveler bunlar

Mehmet Hafızoğlu
M

Eyvallah aslında sert olmasını ben istemiştim ama fazlaca türk kahvesi tadı verdi

Umut Agra 1 yıl

Aynen. Ama piyasada bir çok firma ve yöntem denedim. Kendi ağız tadıma en uyun yöntem ve kahve olarak bunu buldum

Mehmet Hafızoğlu 1 yıl

sertlikten kastın kafein ise Türkiye'de en yüksek kafein Taft Coffee de var, tadıda güzel ama fazla içme kalpten gidersin

Emrehan Alan
E

Ders calısma miktarımı artırabilir aslında

Umut Agra 1 yıl

Birde dünyanın en sert kahvesi vardı yanlış hatırlamıyorsam black ... Diye geçiyordu amazonda falan vardı onada bakabilirsin

Emrehan Alan 1 yıl

uygun fiyatlı ve lezzetli kurukahveci mehmet efendinin colombianı vardı gayet okey

Tuğçe Sevdik
T

Mehmet efendi de her yerde maşallah deneyeyim o ucuzdur

Umut Agra 1 yıl

Hocam sert seviyorsan Mehmet Efendi o kadar da iyi değil

Mert Kobaş 1 yıl

Mert Kobaş evet ama ucuz

Tuğçe Sevdik 1 yıl

Ucuzdur elbet sert severim ama asıl sert isteğim ders calısmak için dinç olmak

Umut Agra 1 yıl

Tchibo f/p olarak baya iyi

Barış Buketçiniz
B

Eyvallah bakıyorum

Umut Agra 1 yıl

Rezzobillo

Ahmet Trabzon
A

Alalım

Umut Agra 1 yıl

Filtre kahveyi kahve makinesiz nasıl yapabiliyoruz

Alican Gushlla
A

Benim aldıgım kahve makinesi değil zaten

Umut Agra 1 yıl

Amac uyanık kalmak içinse başka tarifim var eğer sadece kahve içmek içinse fikrim yok malesef

Kemal Arap
K

Kahveyi cok seviyorum uyanık kalmak için de araçsallaştırıyorum ama aracsallaşmasa da sevgim fazla. Öneriyi alırım ama

Umut Agra 1 yıl

Aynı kahvenin toz haline cola ve redbull gece işinde calışorken kullanıyordum 2 gün uyanık kaldığımı biliyorum garantisi var.

Kemal Arap 1 yıl

Üçünü mü karıstırcaz

Umut Agra 1 yıl

Önce kahve 2 tatlı kaşığı cok az su 10 damla filan köpürmemesi için. Sonra kola ve redbull. En sonda da fondip sonra enerji yüklenirsin

Kemal Arap 1 yıl

Abi yarın deniyim hemen eyvallah

Umut Agra 1 yıl

Eğer bütçe ayırabileceksen AeroPress almanı tavsiye ederim. Çok daha lezzetli bir içimi olduğunu düşünüyorum. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama Ankara'da CoffeHaus'u tavsiye ederim. Kızılırmak Caddesinde dükkanları var, dükkanda kavuruyorlar ve çok taze oluyor. Ankara dışında isen websitelerinden sipariş verebilirsin. Kendi karışımları olan "Volkan" adındaki kahve sınav haftalarında çok iyi gidiyor. Hatta sipariş verirken sert bir kahve istediğini söylersen güzel bir karışım yaparlar.

Kamer Tokol
K

Sade bol köpüklü Türk kahvesi Yanina en az %70 kakao oranlı bir bitter missss

Bahar Şrn
B

Kilo yapar

Umut Agra 1 yıl

Yapsın keşke yapsa

Bahar Şrn 1 yıl

Yaptı

Umut Agra 1 yıl

Bana yapmıyor şu yaşıma geldim 50 kilo ancayim sorun yok

Bahar Şrn 1 yıl

Benim 50 den fazla

Umut Agra 1 yıl

Rossmanda var ucuz fena da degil

Erdem Bilgisoru
E

Kurukahveci Mehmet efendi Brezilya’n kahvesi güzeldir. Sumatra kahvesi gibi geniş gövdeli düşük asitli yoğun dumansı bir tadı vardır dene

Muhammet Ustael
M