Jöh veya bordo bereli olmak için nasıl bir yol izleyebilirim?

Selamün Aleyküm ben 16 yaşındayım. Hedefim jöh veya bordo bereli olmak boy 175 kilo 92 nasıl bir yol izleyebilirim?

com-dm9af1nn1vngxtl8fvqp.jpg
İ
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
43
43 CEVAP

Önce bi yemek yemeyi bırak

H

Kardeşim Astsubay sınavında joh olmak için gelen abiler ile konuştum özelden yazarsan sana detaylı anlatırım

O

Banada anlatırmısın üstad

Emre Mirzahi 3 yıl

o nasıl oluyor ya okul bitirmeden yada sınıf okulundan diyecegim ama zaten bir sürü askeri ögrenci magdur oldu. Neyse zorunlu görev yapmadan birde astsubay sınavında nasıl okul okumadan jöh olunuyor cok merak ettim

Mertcan Çaça 3 yıl

Mertcan Çaça Açık varmış kardeşim

Ookan Gezgin 3 yıl

Dısardan alımları diyorsun sen o bitmedi mi ya ayrıca 16 yasında daha o zamana kadar da zaten o acık dolar bence.

Mertcan Çaça 3 yıl

Valla tsk bu işi belli olmaz

Ookan Gezgin 3 yıl

kilo ver ders calıs spor yap

B

cok acil kilo ver, ön saglikta elenirsin yoksa

K

Kilo boy endeksinden direk elenirsin kilo vermen lazım

Ç

Kardeşim bordo bereli olmanın adımlarını soyluyeyim sana ilk önce kilonu 70-75 e düşür fitness a başla lise bitince kara harp okulu sınavına gir subay ol ordan özel kuvvetlere başvurusun. Harp okuluna giremedin mı askerde kal uzman çavuş ol yine özel kuvvetlere başvurabilirsin ama en önemlisi sabır ve güçlü dayanıklı beden

M

Özel kuvvetlerin yas sorunu var mı, astsubaydan veya uzmancavustan geçersek

Yunus Shen 3 yıl

Nebi Cesur Öztaş Ne yapıyorsun sen bana bitmissin yazdın onu merak ettiim simdi

Mertcan Çaça 3 yıl

Kardeş önünde daha 2 yılın var kilo vermeye bak sen

M

Özel Kuvvetler için Komando İhtisas kursunu tamamlaman lazım onu tamamladıkdan sonra başvurursun

M

Boy 180 olursa kilon 70 olmasi lazim kilodan kaybedebilirsin

C

Ne 70i 75 falan olmali yanlis bilgi lendirme

Mustafa Çavma 3 yıl

Birde yaşın daha ufak hemen bugunden baslaman lazim

C

İmam hatipliysen sıkıntı yok direk askeriyedesin

M

Haklısın devir değişti...

Başaran Nuran 3 yıl

Hamdolsun reis çok şükür

Muhammet Işıkdogan 3 yıl

Bu sene imam hatipten kazanan 1 yedek bile duymadım

Tuğberk Kavçın 3 yıl

Sözlü ve sağlığı geçtikleri gibi intibak eğitimine veya öğrenci seçme Uçuşu'na cagiricaz sizi diye hiç bir haber vermeden ellerinde raporlarla evlerine döndüler ki gerçekten kazanan olsa emin ol duyardım

Tuğberk Kavçın 3 yıl

Ben ve Uyumak gece gece gulecegim yoktu saol ama benden sana söylemesi devir değişti bundan sonrasında orduda şöyle olacak böyle olacak diye askeriyenin a 'sini görmemiş salaklar seni uyutmuslarda haberin yok yazik

Tuğberk Kavçın 3 yıl

Kilonu düşür 70 e kadar ve Spor yap koşu vs

A

Sağlam bi amca bul kendine gerisi kolay

G

Söz dizisi acilen bitmeli aga bi sakin olun yaa

S

Bnmki diziden beri degil birader bnmki kucuklukten beri vatan aşkı

İsmail Küçükada 3 yıl

O zaman özel harekat bordo bereli farketmez kardeş er olsanda trafik polisi olsanda vatana hizmet edersin

Safa Cöplü 3 yıl

Vatana her sekilde hizmet ederim sikinti yok ama sehit haberleri gelince benimde yureğim burkuluyo be Iste bu yuzden zor olani tercih ediyorum

İsmail Küçükada 3 yıl

Hakkında hayırlısı Allah gönlüne göre versin

Safa Cöplü 3 yıl

Amin sgl

İsmail Küçükada 3 yıl

Özel kuvvetler için referans gerekiyor. Bunu da bil

E

Torpil değil ama. Ben kefilim yapar diyecek bir özel kuvvetler subayına ihtiyacın var. Filmlerdeki gibi kafasına esen bordo bereli olamaz.

Ece Evcimik 3 yıl

Ece Evcimik özel kuvvetlere girmek cok basit sanıyorlar bu gencler

Mertcan Çaça 3 yıl

Hyr abi basit sandiğımız yok iyice ogrenelimki ilerde sikinti cikmasin diye ugrasiyom

İsmail Küçükada 3 yıl

bak simdi ben sana mesaj atıcam ordan konusalım anltayım sana

Mertcan Çaça 3 yıl

Madem öyle yavrucum. Al sana bir bilgi daha; sen onları değil, onlar seni seciyor. Elinden geldigince "asker" ol yeter.

Ece Evcimik 3 yıl

Kardeş sen kesin girersin

H

Nasıl olcak abi allah askina once bi kilolardan kurtulmam lazim

İsmail Küçükada 3 yıl

Kardeş İnşallah Olursun

A

Eyw sğl kardeş

İsmail Küçükada 3 yıl

izliyeceğin tek yol okulda başarılı olmak. Fiziki yöndende normal ol ve her gün koşu yaparak çok iyi bir kondisyona sahip olamaya bak. Güç kuvvet olarak asker oldunmu kendiliğinden gelecek olan bir şey zaten. Ozel kuvvetlere gelince benim bildiğim kadarıyla önce subay astsubay veya uzman çavuş olarak bir kaç yıl görev yapıp ondan sonra baş vurabiliyorsun öyle kimseyi hemen bordo bereli yapmıyolar benim bildiğim.

M

Eyw sgl kardes

İsmail Küçükada 3 yıl

Oncelikle bi 20 kilo vermen lazim en az

İ

Eyw sgl kardes

İsmail Küçükada 3 yıl

Kardesim ayrica ders calisim kara harp okuluna gitmeni oneririm bi rada 19 yasindayim

İbrahim Rendesoy 3 yıl

Eyw sğl

İsmail Küçükada 3 yıl

Kilo vererek başlayabilirsin

K

Eyw sğl

İsmail Küçükada 3 yıl

Istemekten cok calismak gerek

V

Ilk olarak zayiflamalisin

S

Kardeşim benim de boyum 175 kilom 90 idi polis özel harekat mülakatında sağlık tan elendim

B

Hocam 90 kilo ile parkuru yapabilir miydin?

Mehmet Kurçeren 3 yıl

Kardeş kilo fazla

E

Kilo 75 olacak

J

boy nasıl olmalı

F

Kilom 75 olacak kardesim enfazla

J

abi ne bordo berelisi jöhü bu kadar basitmi sanıyorsunuz bu işleri tmm o sevgi hepimizde var ama bu kadar kaptırmamak lazım emin olun adamların yaşadığı hayat dağ 2 filmindeki gibi deil siz hele bi astsubay veya subay olun onun sırası gelir

F

Kardeşim babam asker oldugundan anlatıyorum. Şimdi normal bir şekilde subay, veya astsubay olucaksın. Sonrasında her sene dağıtılan bir yazı gelecek. Özel kuvvetler komutanlığından. Zaten ileride asker olursan çevrendeki komutanlarından falan bilgi alıp mülakatlarına gidebilirsin. Jandarma özel harekatın nasıl bir yol izlediğini bilmiyorum

Y

Umarım yararlı olmuştur

Y

bir sürü yolu var subay astsubay uzman mı olacaksın hangisini seçeceğine bağlı

G

Kanka kilo ver

T

Benim boyum 1.90 kilom 94 beni alırlar mı

T

Tuğrul Firuze 10 kilo Kadar ver.

Y

Tamam kardeş

Tuğrul Firuze 3 yıl

Sen asker misin

Tuğrul Firuze 3 yıl

en az 20 kilo vermen lazım

G

Zayifla

E

Kilo vermek le başla

E

Olamszsın

K

Boşuna heveslenme

K

Inanmak basarmanin yarısıdır

İ

Allahin izniyle daha 2 senem var başarcağım

İ

Allah yardımcın olsun kardeşim sen heves ederek başlamışsın inşallah pişman olmazsın o istediğin dal lar senin ileride daha atak saha elemanı olmanı sağlayacak ama kamuflaj ve bere için gidiyor isen sakın deneme çok pişman olursun o adamlar bizim için öldürüyor gerekirse ölüyorlar ama sen yapabileceğine inanıyor isen neden olmasın ama sana bir abi tavsiyesi sakın mesleği araştırmadan katılma çünkü senin hayallerin çok temiz kardeşim anlayabiliyorum seni ama bu birlikler belki çok havalı belki çok güzell ama oradaki kardeşlik tir güzel olan oradaki gerçektir güzel olan oradaki zorlukları aşmaktır güzel olan vatandaşına güven vermektir güzel olan sakın yanlış anlama beni ama hayallerin bu değil ise bir ajans a yazılıp piyasadaki asker filmlerine katıl çünkü onlar osmanlının akıncıları
gerekir ise yemiyorlar gerekirse uyumuyorlar gerekirse yaşamıyorlar
ama hak edene gerekeni yapıyorlar budur özel olan bere vs kamuflaj değil yoruma dönersen mesut olurum. Kondisyon geliştir günde 2 saat sabah akşam koş kilonu koru ve azalt ALLAH BİZİM İÇİN UYUMAYAN TÜRK ASKERİNE YARDIM ETSİN .

N

Amin abi sağol bnmki gösteris icin değil bnmki vatan sevdası abi Belki olursam vatan için şehadet sevdası abi

İsmail Küçükada 3 yıl

Önce kilo ver

E

Eyw sğl

İsmail Küçükada 3 yıl