Küçük bir kitaplık oluşturmak ortalama kaç lira tutar?

Mini bi kitaplık oluşturmak ortalama kaç liraya mâl olur acaba ?

H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
32
32 CEVAP

Kitaplar kutuphanelikte gorundugunden az yer kaplar. Kendi adima konusmaliyim ki benim kutuphanemdeki kitaplarin hepsi orjinal kitaptir. Is boyle olursa maliyet baya bir artiyor. Ayrica size tavsiye toplu almaktansa ben alip okuyup bittince tekrar alarak yaptik kutuphaneligi ... Emek sabir kitap sevgisi bu is...

F

Teşekkürler

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Okumayı seviyorsan bir bakmışsın ki saklamak istediğin kitaplar var ve onlar senin kitaplığını oluşturur.. Bu kendiliğinden oluşur planlanmaz..

E

Maddi olarak maliyetini soruyorum

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Nerden aldığınıza bağlı. Sahaflardan daha uygun alabilirken, sıfır alırsanız daha pahalı olur

Esra Uşak 3 yıl

Teşekkürler

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Ben sahaflarda alışveriş yapmayı seviyorum.. Yaklaşık 200 tl ye 25 kitap alabilirsiniz

Esra Uşak 3 yıl

İyiymiş valla çok teşekkür ederim

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

mini parayı geçer.

A

?

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Ben kitaplarımı komidin çekmecesinde topluyordum. Şimdi kitapligima raf eklemem gerek, aferin diyorum kendime. Tabi okuyup okuyup artırdım. Eger yalnis anlamadisam ve toplu alacaksaniz size hitap etmeyen kitapların araya girme riski çok olur. Gelgelelim bir kitap ortalama 10 TL olsa ki bu az bence benim 100 e yakın kitabım var, siz hesaplayını. Okumak pahalı bir is.

B

O halde kitaplık falan uzun vadede yavaş yavaş oluşan bir şey

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Çok faydası oluyor valla

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Tabi, öyle. Hem beğendiğiniz bir kitabı okuyup bitirdiginizde diğerini seçip almak kadar keyifli birşey yok. Sonra bir bakmışsınız kafanizin içini kitapliginiz temsil ediyor ama bunu sizden başka kimse göremez. Bu çok kişisel birşey. Muhakkak olsun ama acele etmeyin tadını çıkarın. Keyifli okumalar dilerim.

Bedia Düşmez 3 yıl

Başlangıç olarak hangi kitabı önerirsiniz?

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Ya mesela çalıkuşunu herkes öneriyo, daha önce okumadım ama sebebini merak ediyorum

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Kitaplık uzun vadeli bir iştir görsel olarak istiyorsan vazgeç derim çünkü her bir kitabı okuyup öyle birijtirmen gerekir. Sahaflara gidersen ya da açık artirmalara 2-3 liraya bile cokkk güzel kitaplar alabilirsin çünkü kitabın ikinci elde değeri düşmez (bence)

Z

Başlangıç olarak hangi kitabı önerirsiniz? Hep çalıkuşunu önerirler mesela, sebebi nedir?

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Ben Çalıkuşu kadını deilim üzgünüm daha çok Tess Gerritsen falan psikolojik polisiye (ama calikusunu okudum mı okudum klasikler mutlaka okunmali)

Zeynep Eripek 3 yıl

Evde mini kütüphane bir kerede oluşmaz, oluşturma da bence. Önce uygun bir kitaplık al sonra uygun kitap satan yerlerden ilgini çeken kitapları alıp okuyarak oluştur. Buna maliyet biçmek zor. 3 TL ye kitap aldığımda oldu 25 TL ye aldığımda oldu.

Z

100-200 kitaplık bir şey oluşturmak istiyorum …

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Ucuza maletmek istiyorsanız sahaflardan istediğiniz kitapları almanız daha iyi olur sanırım. İnşallah en yakın zamanda yaparsınız

Zeynep Karacan 3 yıl

Kaç kitaplık mesela?

M

100-200

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Bin lirayı bulur sanki. Benim kitaplık yüz elli kitaptan oluşuyor. Her biri en az on liralık.

M Biçer Becerik 3 yıl

Aynen bende de 150 geçik kitap var. En ucuzu 15 en pahalısı 40 tl. En az 1500 vermişimdir

Emin Balkanlı 3 yıl

Klasikleri alabilirsiniz mesela Türk ve dünya klasikleri set olarak uygun olur ama aşırı sadelestirilmis olanlardan kacinin

Z

Maddiyat olarak düşünürseniz asla tatmin edici bir kitaplık olamaz manevi olarak düşünür sevdiğiniz ve okuyacağınız kitapları edinirseniz göreceksinizki şahane bir kitaplık oluşmuş kolay gelsin..

İ

Sonucta bir kitap edinmek için maliyet oluyor maneviyat ile kitap satın alınmaz ki çok teşekkür ederim

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Yekün veremem... Ancak, deneyimimi paylaşayım.... Okudukça kitap sayım arttı.... Raflardan mini kitaplığa ve daha sonra da kütüphaneye ihtiyaç doğdu....
Bu arada bazen okunmamış kitaplarım olmasına rağmen yine de alıyorum.... Çok doğru değil ama, galiba kitap düşkünüyüm..

S

Bu işi yapmam gerekiyor, çünkü hayatıma bir hobi bir şey katmak istiyorum

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

En güzel uğraşlardan biri..... Kitapçıları gezmek... Araştırmak... Sayfaları karıştırmak... Fuarlarda olmak... Okumak ve paylaşmak... Kolay gelsin..

Sezer Cencik 3 yıl

Teşekkür ederim kitap ve kağıdın tadı başka internet vermiyo ı tadı

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Fuarlarda düşük fiyata kitaplar alınıyor... Galiba internet siteleri de öyle... Saflarda da temiz ikinci el bulunuyor... Bazen 5 tl olanını bile gördüm..

Sezer Cencik 3 yıl

Haklısınız... E-book sahibiyim... Belli sitelerden ücretli kitap indiriliyor.... Ancak, keyifli değil,.. Belki uzun seyahatler için, evet...

Sezer Cencik 3 yıl

Ben daha çok, okuyup beğendiğim kitapları alırım. Klasikleri zaten set halinde almıştım.

G

Benim yaklaşık 250 ye yakın kitabım var, bunlardan çoğunu da Kitapyurdu'ndan aldım. Elbette farklı yerlerden aldıklarım da vardır ama size ortalama bir rakam verebilirim. Üşenmedim Kitapyurdu hesabımdaki siparişlerin tutarını topladım sizin için 2,112 TL sadece Kitapyurdu'ndan aldığım kitaplar tutmuş. Siz ona göre bir hesap yapabilirsiniz. Bu arada kitaplarımın hepsi orijinal, bu da fiyata etki eder. Sahaflardan alırsanız daha farklı fiyat çıkacaktır. Bunları da göz önüne almalısınız.

N

Bu kadar kitabı biriktirmek ne kadar zaman aldı

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Zaman okuma hızına göre değişir elbette, benim stok yaptığım zamanlar da oldu bazı sebeplerden dolayı. Vereceğim zaman bir kıstas sayılamaz yani, kişiden kişiye değişir. Size tavsiyem her ay belli bir bütçe ayırın kitaba. Mesela aylık 75 TL. Bir yandan okuyup bir yandan satın alırsınız.

Neslihan Krz 3 yıl

Çok mantıklı tesekkur ederim

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Yavas yavaş olur. Adim adim...

Ö

Elbette, adım atmak lazım ama talebeyiz maddiyat da önemli

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

O yuzden acele etme. Ne okumayi seviyorsan onlara yönel. Birer birer acele etme... İmkânın arttikça 10ar 10ar insallah.

Özlem Yazıcıoğulları 3 yıl

Çok teşekkür ederim

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Hatta 2. Wl kitapcilari da gezmekte fayda var. Secerek xok guzel kitaplar bulunabiliyor1..2... 5 liraya bile.

Özlem Yazıcıoğulları 3 yıl

Kitap yurdundan alırsanız daha çok kitap alabilirsiniz birde aylık bazı yazarlarda, haftalık bir kitap indirimde oluyor

E

Çok teşekkür ederim kapıda ödeme var mu?

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Var diyorlar ama benim ekranımda çıkmadı bilmiyorum

Ebru Denizmen 3 yıl

Sağolun

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

hiç bir şeye mal olmaz.. Aldığımız kitaplar inanın bütçenizin çok küçük bir miktarı olacaktır. Maddi olmasada manevi servettir.. Çocuklarımıza bırakılacak en güzel mirastır.. Siz de çeşmi irfandan kana kana için.. Nelere para vermiyoruz ki...

H

Sap gelip saman gitmek istemiyorum hobi olarak istiyorum yani zevk olsun

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Öğrenci olunca zor ama her ay 2 kitap bile al saniz küçük bir kütüphane olusturmussunuz 30tl de kitap var 5 tl ye de... Hangi tür okumayı seviyorsan onları okuyup yavaş yavaş koca bir kütüphane niz olur.

A

İnşallah, sap gelip saman gitmek istemiyorum hobi olarak istiyorum ve keyifle okumak için

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Kitaplığı dekor amaçlı olusturmayacaksaniz eğer okudukça kendiliğinden oluşuyo kitaplık kendime ait kitap almaya yeni baslamama ragmen bu kadar kadar kitabim var cogunuda okudum 3 4 tane haric okudukca kitap alan biriyim ve suanlik kitaplik almayip karton kutularin kapaklarini kesip onlara yerlestiriyorum kitaplarim daha cok olunca kitaplik alicam 1 2 rafi dolu bi kitaplik yerine butun raflari dolu bi kitaplik tercihim sizde ilk karton kutularinda daha sonra kutuphanenizde saklayabilirsiniz bence kitaplarinizi

com-kfy5a85mx1pcx40p2zxm.jpg

F

okumadığın kitapları almak isterim.

Ahmet Karlıtepe 3 yıl

biriktirmiş olduğum kitapların eleme yaptım TNT kurye ile doğu daki okullarımıza gönderdim.

Ahmet Karlıtepe 3 yıl

Okumadigim kitaplar okunacak listemde

Fatma Karter 3 yıl

4 Kitap aldım. Başladım okumaya. Şimdi 1850 kitabım var. Hala kitap alıyorum, topluyorum. Vazgeçemezsiniz.

A

Hayatına neler kattı aykan Terzioğlu abi

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

aykan abimin kitap hastalığı ileri derecedir. Ofiste bile elinin altında her daim iki üç kitabı muhakkak olur.

Adem Quliyeva 3 yıl

Bir raf ile başladım kütüphane kurmaya. Şimdi bir odanın yarısı kitaplık.

A

Hayatına neler kattı bu abi

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Hayatına ne kadar renk girmesini istiyorsan, o kadar çok kitabın olsun.

A

aykan abim, maşallah. Bende senin yolunda ilerliyorum. Şimdilik aldıklarımı emekli olduğumda okumak için biriktiriyorum desem yeridir.

Adem Quliyeva 3 yıl

Her yazar ayrı bir renk. Her kitap ayrı bir yaşama heyecanı katıyor bana.

A

Ben bile inanmıyorum ama, halen okumaya devam ettiğim 40 kadar kitap elimde, etrafımda, yatağımın kenarında...

A

Alışkanlık oluyor.

A

Sizi tebrik ederim... Örnek olacağınız kesin

Sezer Cencik 3 yıl

Kitaplar yavaş yavaş alınır. Seneler içinde çoğalır. Ben dokuz yaşımdan itibaren kendi kitaplığımı oluşturdum. Eskiden ansiklopediler vardı. Onları kısım kısım biriktirdim. Daha sonra kitaplığımda yer kalmadı. Onları elden çıkardım. Acele etmeyin. Her kitabı almayın. Seçerek alın.

G

Benim hedefim 100-200 kitap şimdilik

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Bitane ben yollarım. Siz başlayın.

A

Destek manasında mu

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Tabi ki destek

Ayşe Lya 3 yıl

Sizin kaç liraniz var?

G

Kadının yaşı erkeğin cebindeki parası sorulmaz derler

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

O halde şöyle sorayım! Cebinizde kaç tane elli liralık, kaç tane yüz liralık, kaç tane ikiyüz liralık banknot var?

Glbyz Deni 3 yıl

Cebimde gerektiği kadar var

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

O zaman cebinizdeki paranın kitap almaya ve mini bir kitaplık kurup kuramayacagina cevap verecek kişi yine kendinizsiniz. Keyifli okumalar.

Glbyz Deni 3 yıl

Teşekkür

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

500 lira

F

Teşekkür

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Gitti gidiyorda var setler indirimli:)

Fatma Tatlıcı 3 yıl

500 liraya set almak mı daha mantıklı, yoksa sahhaflardan mı hangisi

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

Setler 500 degil. Ayrica yeni kitap almak icin onerdim o siteyi. Bir kac set alabilirsiniz. Onun disinda tabiki ikinci el daha ucuz. Kucuk bir butce ile cok kitap alabilirsiniz.

Fatma Tatlıcı 3 yıl

Çok teşekkür ederim

Hüseyin Kenesarı 3 yıl

bende yollarım. Ne zaman isterseniz

Z

Belirli miktarı yoktur ki zamanla gelişiyor zaten, birde toplu değilde arada veya hesaplı buldukça almalısınız .

E

ayrıca kitaplık düsturunu uygulamaz kitaplık almazsanız daha ucuz olur yani pile of books yap evin bi köşesine yığ kitapları daha minimalist bir şey hem

H

Ben bir iki kitap ile destek olurum... Başladığınız Zaman paylaşım yaparsanız seve seve gönderirim...

N

Sanırım sizin daha kitaplar ile ilgili de bir bilginiz yok. Kitaplık kurmak için bile bir kitap ismi sormussunuz.. Ayrıca kitap alacağınız bir sürü imkan varken. 21. YY yaşıyoruz sorcevden bunu sormak yerine Google sorsanız size hem uygun kitapları hemde uygun fiyata kitaplık ları listeleyecektir... Kitaba verilen parayı çok olarakta degerlermeniz yanlış bilgiye fiyat biçilmez çünkü. Okumak isteyen biri her türlü şartlarda imkan bulur. Okumak istiyorsanız ücretsiz olarak kutuphaneler mevcut.. Sahip olmak istiyorsanız çaba göstermeniz gerekir

A