Nabız atışlarını düşürmek için ne yapılmalı?

Merhaba nabız atıçlarım çok yüksek düşürmek için ne yapmalıyım
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
13
13 CEVAP

Nefes egzersizi yapın

V

Sinir cıvatasını gevşetin

A

Tansiyon da yüksektir. Dr. A gidin veya evde karabaşotu icin. Çay gibi demleyin ve evdeyken icin. Uyku yapabilir

A

Kardiyolojiye gidin

Ç

Kardiyolojiye gittim tan siyonumun yaşıma göre iyi olduğunu söylediler nabız için birşey demedi

Havva Bekleyecegim 3 yıl

112 arayıp bilgi alin

Y

En yakin hastaneye gidin

H

Benimde bu problemim vardi alic meyvesi cayi tabletleri iyi geliyor

S

Teşekkür ederim

Havva Bekleyecegim 3 yıl

Nabız sayınız şu an kaç

Havva Bekleyecegim 3 yıl

70 biraz uzeri onceden 90 ustuydu

Sibel Şenkal 3 yıl

Tsbletleden sonramı düştü benimde 90 üstü

Havva Bekleyecegim 3 yıl

Eczanelerde varmı

Havva Bekleyecegim 3 yıl

hizlı atan Kalp çarpintisina ogul otu cayi

P

Benim de öyleydi 10 yıldır dideral kullanıyorum doktor tavsiyesiyle tabi ki

Z

Triot lerinize baktirin

A

BELOK. 1OO. MG. SABAH. BUTUN. AKSAM YARIM AL BANA DUA EDECEKSIN. KUTUSU. 13.YTL.

H

Stresten kaynaklanıyor. Benim 110 civarı

E

kardesim. Pasif lora diye eczaneden surup al tamamen bitkisel ilac gunde. 3.defa bir yemek kasigi ic cok rahatlayacaksin belok adli ilaci mutlaka kullan nabzin 70.80.lere dusecek cok rahatlayacaksin birde sitresi hayatindan cikar yoksa kalp kirizi gecirirsin once sagligini dusun gecmis olsun..

H