Pendikten avcılara nasıl gidilir?

herkese merhaba. Yarin istanbulda olucam da, trenle gelicem. Pendikte indikten sonra avcilara nasil giderim?

H
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
18
18 CEVAP

Metroyla Uzuncayira kadar gidersiniz oradan 34 As ı kullanıp ulaşabilirsiniz

H

Minibüsle e5 çıkarsın ordan metro ile Ünalan da inersin metrobüse binersin

T

direkt metro ile gitmek mümkün mü? Bi de ne kadar sürer?

H

Direkt metro yok, 1 saat sürer.

Pınar Uçkaç 2 ay

Pınar Uçkaç anladim. O zaman nasil gitmeliyim?

Hasan Filizcan 2 ay

yukarıda yazdıkları gibi.

Pınar Uçkaç 2 ay

Hasan Filizcan ünalandan metrobüs

Sürur Potts 2 ay

Garda indikten sonra tabelaları takip ederek 10 dakika yürürsünüz metroya binersiniz, trenden inince bi alt geçitten geçiceksiniz tabelalar başlıyor zaten
Metroya kadar ağır eşyanız yoksa minibüse binmenize gerek yok

E

metro ile nerede inicez peki

Hasan Filizcan 2 ay

Metrodan Ünalan istasyonunda inip metrobüse aktarma yapacaksınız.

Çağdaş Bani 2 ay

hasan olmadı ara beni telefonda tarif ederim

O

tamam kankaa

Hasan Filizcan 2 ay

Kimse en kolay nasıl gidilir bilmiyo pendik e5 den 500T e bineceksin cevizlibağa kadar geliyo inip metrobüs e bineceksin hemen

Y

500t ile istanbul turu mu yaptircan kardes adama zaman olarak uzun surer

Recep Erişkin 2 ay

Beğenmiyosa uzunçayırda binsin ozaman

Yunus Willis 2 ay

Yunus Willis hahaha hocam cokdan vardik siz neyi tartişiyonuz

Hasan Filizcan 2 ay

Hasan Filizcan gel bi çay ısmarlım ozaman

Yunus Willis 2 ay

Yunus Willis batişehirdeyim ben sen nerdesin?

Hasan Filizcan 2 ay

En düzgün tarifi yapayım pendiği bilmiyorsanız eğer hiç öyle e5lerle falan uğraşmayın hem de daha kısa sürede gidersiniz, garda indikten sonra yürüyen merdivenlerin bitiminden sağa dönüp devam edin alt geçitten çıktıktan sonra minibüs durakları 1 dk yürüme mesafesinde, oradaki her minibüs metrodan geçer hemen hemen herhangi bir tanesine binip pendik metroda inin, sonra binip ünalan durağında inin tabelaları takip ederek metrobüse çıkın uzunçayır durağına yani, oradan da nerdeyse saniye başı avcılar metrobüsü geçiyor birine binip istediğiniz yere gidebilirsiniz

B

tamamdir. Dediğiniz gibi yapicam cok sagolun

Hasan Filizcan 2 ay

herkese cok teşekkürler

H

Metro ile Ünalan ordan metrobüs ile avcılar

G

oyle yapicam sagolun:)

Hasan Filizcan 2 ay

peki metrobusde İstanbulkart geçiyor mu?

Hasan Filizcan 2 ay

Geçiyor hocam

Suzan Armağan 2 ay

Trafi uygulamasını indirin

U

Sana şimdiden geçmiş olsun

N

hahaha valla zor olucak da metro ile metrobus e binicem iş de tahminen ne kadar sürer bilmiyorum artik...

Hasan Filizcan 2 ay

Hasan iyi halde 2.5 kötü halde 3.5

Nükte Tarçın 2 ay

Tabi bu senin metrodaki yürüme hızın köprüde trafik olmamasına bağlı olarak değişir

Nükte Tarçın 2 ay

Nükte Tarçın ya peki en kisa şekilde nasil giderim ya

Hasan Filizcan 2 ay

Hasan yukaridaki yazanlara uyarsan oyle gidersin daha kısası yok uçman falan gerekiyo

Nükte Tarçın 2 ay

Metroyla uzuncayira git oradan metrobuse bin ve avcılar durağında in

A

peki arkadaşlar şey diyor metro ile kadikoy e gidelim. Oradan vapurla Beşiktaş a gidelim oradan da avcilar a gidelim diyorlar. Sizce hangisi daha mantikli bi de hangisiyle daha kisa sürede gidilir ?

Hasan Filizcan 2 ay

Benim yazdığım yol daha kısa sürer. Senin dediğin şekilde yol uzuyor baya. Ancak gezmek için senin dediğin rota kullanilir

Ahmet Karakavak 2 ay

Ahmet Karakavak once varmak istiyoruz ya sonra gezmek. Bi de metrobüs de istanbulkart geçiyor mu?

Hasan Filizcan 2 ay

Evet istanbulkart geçiyor

Ahmet Karakavak 2 ay

Ahmet Karakavak tamamdir cok sagolun

Hasan Filizcan 2 ay

Metro daha hızlı ama. Uğraşmam derseniz pendikte gardan çıkar çıkmaz 17lerin kalktığı yer var, oradan söğütlüçeşmeye geçersiniz, metrobüs.
Hem ilk duraklardan oturarak yolculuk edersiniz, hem erken veya geç vakitse yol kısa sürer

S

Metroyla ünalan durağına. Oradan da metrobüsle direkt avcılar’a

A

ne kadar sürer büyük ihtimalle oyle yapicam

Hasan Filizcan 2 ay

Hasan Filizcan ünalan durağı yarım saat sürüyor, metrobüs de bir saat filan sürer.

Ali Dedeveliogluu 2 ay

Ali Dedeveliogluu tamamdir sagolun

Hasan Filizcan 2 ay

movit diye bir uygulama var. İstediğin ulaşım rotasını giriyorsun sana hangi araçları kullanacağını ve ne kadar tutacağını gösteriyor.

B

evet duydum onu da teşekkürler

Hasan Filizcan 2 ay

Rica ederim. İstanbul'da bu uygulamayla hayatta kalıyorum diyebilirim

Büşra Yamuk 2 ay

Büşra Yamuk hahahaa anladim ya ben istanbul’a daha önce geldim az cok biliyorum da ulaşim sıkıntı biraz iş de

Hasan Filizcan 2 ay

Evet, ama sistemli olması güzel diğer illere göre. Kolay gelsin şimdiden

Büşra Yamuk 2 ay

Ooooooo en sevdiğim post

D

Naptın hallettin mi gitme işini

D

evet vardik araba bakmaya gelmiştik ama olmadi maalesef:(

Hasan Filizcan 2 ay

Her şeyde bir hayır vardır.

Dilan Öncebe 2 ay

Dilan Öncebe aynen. Bi araba daha var bakalim ona bakicaz o da olmazsa eses e dönüş:)

Hasan Filizcan 2 ay

Aklınızda bulunsun, trafik durumuna göre, 251'e binip, Köprülü kavşak durağında inip yani, köprüden sonra ki ilk durak, orası, Zincirlikuyu Metrobüs Durağı oluyor. Ben evden, genelde 1 saate gidiyorum trafik yoksa. İndi bindi ile aynı süreye çıkıyor çünkü.

Dilan Öncebe 2 ay

Dilan Öncebe anladim teşekkürler.

Hasan Filizcan 2 ay

Sabihadan git daha kolay olur şaka şaka Pendik Kadıköy metro sonra metrobüs diğer yollar daha çile

E

hocam çoktan vardik ya hatta su an batişehirdeyiz

Hasan Filizcan 2 ay