Prematüre bebekler anne sütü içiyor mu?

Prematüre bebekler anne sütü içiyor mu?
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
57
57 CEVAP

28hf dogdu kizim 72gun kaldi kuvozde. Su an 19.5 aylik emiyo hala

G

Bizimki 10 gün kaldı biberon vermişler 3 ay olacak emziremiyorum

Hande Dayangac 2 yıl

Kizim 60kusur gun og hortumuyla geri kalan surecte biberonla beslendi. Eve geldiginde 2hfta sonra biberonu tamamen biraktik. O iki hftada surekli ten tene temas yaptik. Biberondan once emzrdim. Bi kac ogun emzirdim sonra doymazsa ya da kilo kaybi olmasin diye sagip biberonla verdim. Yani kademeli olarak artirarak tmamen emmeye baslamsti sukur. Ins yavrunz da emer

Gamze Kiracıoğlu 2 yıl

18 aylık ikiziz. Hala emiyoruz

T

Masallh

H

27 haftalık ocak ayında doğdu bir haftadır gündüzleri her ağladığında göğüs veriyorum 5 dk emiyor bırakıyor bi saat sonra yine aynı. Bakalım tek emmeye geçebilecek mi

D

Pes etmeyin çok ugrastiriyolar ama sonunda emiyolar benim bebeğim 3 ay sonra tekrardan emmeye basladi

Hacer Kızıltan 2 yıl

İnşallah.

Demet Buldag 2 yıl

4 ay emzirebildim.. 7 aya kadar da kasikla damla damla verdim

L

Elinlemi sagdin cmm

Hanife Soyhan 2 yıl

makineyla sagdim canm ama olmayinca elimle damla damla be ciktiysa verdim

Liya Oran 2 yıl

Küvezde biberona alistigi icin tam iki ay memeye alistirmak icin mücadele ettik ve hamd olsun
Pes etme sakin

N

Emenlere masallah dieym ben 2 gun kuvzde 5 gun evde emzrbldm bida emmedi:(

A

3 ay küvozde kaldı ve 1 sene emdi mamaya başladığımız için sütum kesildi o yüzden bıraktık.

S

Benim kızım prematüre ilk dört ay hep mama sonrası meme emdi şuan 6,5 aylık hâlâ emiyor

L

Benimki emdi vede her gun 3 saat arayla kuveze girdim clktlm suan 2 yaslnda 4.15 gun kuvezde kaldl 23 haftallktl 505 grdl

B

415 gün mü kaldı?

Duygu Odabaş 2 yıl

4bucuk ay

Burak Kösegil 2 yıl

Kaldl suanda plrofilimdeki olan bebek

Burak Kösegil 2 yıl

Bunlar tersine buyuyorlar cok sukur yanllz cok dikkat etcen yemesine gerisi ipgibi geliyor hamdolsunki

Burak Kösegil 2 yıl

com-kcajfv7c3xqzvnr3xtuw.jpg

Burak Kösegil 2 yıl

8 buçuk aylık emiyor çok şükür

E

26+6 hafta 1060 gr doğdu. Şu an 1 yaşında emiyor çok şükür.

S

Ne kadar kuvezde kaldnz bi rahatszlg varmi suan

Serap Kamişcik 2 yıl

66 gün kaldı. Şuan bir rahatsizligi yok çok şükür.

Süleyman Dalğıç 2 yıl

1 kere bile emmedi benimki çok üzüldüm

E

10 gün kaldı oğlum küvezde şuan 9 aylık emiyor

Ş

İkiz kızlarım oldu 7aylık doğdular 1 buçuk ay küvezde kaldılar iki yaşına kadar emzirdim

S

2.5 yıl ilk 3 ay sadece sagip biberonla verdim

M

31hafta dogdu 60gun kuvezde kali 25aylik ti birakali 10gun oluyo ama hala sutum gitmedi mastrit oldum cok zor bi durumdayim

M

Benimkide emiyor ama anne sütü yok boş boş emiyor

A

Gelir mi diyorsunuz yani

Ayşin Pirlibeylioglu 2 yıl

Evet

Ayşin Pirlibeylioglu 2 yıl

İlk 15 20 gün geldi küvezdeydi ne yaptıysam artmadı giderek kesildi ama bebeğim hala emmek istiyo

Ayşin Pirlibeylioglu 2 yıl

Emzirme kampı yapın netten tomrisin emzirme notları olarak bakın inş faydasını görürsünüz

Havva Kıratlı 2 yıl

Evet 11 ay emdi

G

20 ay emdi

Ö

30 hafta ikizlerim var 1400 1500 gramda kuvzde emmeye basladilr hala emiyolr

F

3 ay mücadele ettim zorla verdim meme sürekli aglıodu en son ay 300 grm aldı sagıp sütümü biberonla veriyrm takviye mamada. 2 haftadır emmiyor böyle biberon cok üzgünüm düzelir mi bilmiyorum :(((

B

3 ay ugrastım yavrum o kadar aglıodu gazdan diye düşünüyodum meger acmıs cocugum şimdi kızım mutlu kasıkla denedim istemiyr biberon emmek istyr çok mücadele verdm hala bile agzına vermeye calısıyorum almıyor aglamaya baslıo

Betül Özkocacık 2 yıl

Bnde öyle 3 ay slikon kasıkla ara ara verdm süt zorla meme son ay işte aglamaları iyice arttı kilo da 300 grm alınca dedik yani bu cocuk aç

Betül Özkocacık 2 yıl

Benim 7 aylık oldu emziriyorum. Çok şükür yetiyo şuan

K

31 haftalık doğdu 8 buçuk aylık emiyor

G

Pes etmeyin çok ugrastiriyolar ama sonunda emiyolar benim bebeğim 3 ay sonra tekrardan
emmeye basladi.

H

Nasıl emdi 2 haftadır emmiyor bni bi daha emer mi bni acaba

Betül Özkocacık 2 yıl

Emer inşaallah. Emme refleksi varsa eğer mama vermeden önce emzirmeye çalışın iyice zorlandılar sonra mama verin.

Hacer Kızıltan 2 yıl

Benim bebegimin emeye başlamasında hastanede yatmamizinda etkisi oldu tabii. Orda beslenmesine izin verilmiyordu serumla vitamin ihtiyaçları karşılandığı için mama vermeyince emmeye yoneldi

Hacer Kızıltan 2 yıl

Emme refleksi var ama biberon istiyor sonucta 3 ay zorlada olsa emzirdim

Betül Özkocacık 2 yıl

Şimdi yine denedim memeyi verince aglama krizi

Betül Özkocacık 2 yıl

Yasina bi hafta kala kendi birakti oglum. Mama destekli gidiyorduk. Mamaya ve ek gidaya ( evde ne pisiyorsa ayirt etmeden ) devam ettim

N

Hic emmedi zorladim sonra ise baslicaktim dogum iznim biterken hic ugrasmadim acikcasi zaten psikolojimde hic iyi degildi belkide emerdi nerden bilebilirim ki hala koca memelerimle geziyorum sagmakdan komple sarkmis halde sonra sagmayada vaktimnolmadi devam sutleri sagolsun artik

Ç

Kronik 13AYA KADAR EMDİ

S

25 haftalik 860 grm 30 cm doğdu 90 gün verebildm sütümu hiç ememedi çok istedim kucağıma alıp emzirmeyi ama nasip olmadi

D

Bende duygulandim yaa

Hanife Soyhan 2 yıl

14 aylik olduk sukur emiyo hala

D

Bizde 28 haftalık doğdu 40 hafta bitti şu an 29 günlük olduk aptamil kullanıyoruz pek iştahlı yemiyor sutumu makinayla sagiyorum veriyorum 6 gündür kaka yapamıyor doktora goturdum normal diyo krem verdi sürdüm gazını çıkardı sadece

N

Aptamil 1 fos gos ilaveli mama al sadece ver kaka sorunu çözülecek​ göreceksiniz

Nevzat Padak 2 yıl

Kizim ilk 13 gün kuvezde iken sütümü sağıp biberon ile emdi sonra hemen emdi simdi 15 ayligiZ hala emiyo

F

30+3 de doğdu emmeme sıkıntımız pek olmadı emiyor genelde arada huysuzluğu oluyor o zamanda sağdığımdan veriyorum

N

Emmedi benim oğlum 25 hafta doğduk 194 gün kuvozde kaldik şimdi 12 yaşında çok akıllı ve sağlıklı binlerce şükür Rabbime..

com-jc43p3d6fqy01kpuxwzl.jpg

M

Tşk ederiz teyzesi

Muradiye Çoker 2 yıl

Bin maşallah yakışıklıya, Rabbim bize de nasip etsin inşallah. Umut oldu oğlunuz bana

Handan Aktop 2 yıl

İns cnm benim sizlerde yavrularinizla böyle günler görürsünüz sabrın sonu herdaim mutluluktur

Muradiye Çoker 2 yıl

Masallah subhanallah. Umut oluyorsunuz bizlere operim o guzel gozlerinden

Derya Özeer 2 yıl

Binlerce maşallah nazarlardan korusun rabbim darısı bize insaallah 28 haftalık doğdu Anne karnındaki günü doldurdu şu an tam bir aylık tuğra toprak oğlusum

Nuray Sağlam 2 yıl

Oy masallah narisi bize Isallah

G

İns cnm benim ins

Muradiye Çoker 2 yıl

27 haftalik bebegim dogdu iki aydir kuvezde uc gundur emzirmeye basladim

H

Benimki 2 bucuk yaşında hala emiyor

O

Maşallah emziren tüm annelere benim bebeğim 3 ay kaldı kuvözde. Bi ara 1 ay kadar emdi. Şu an tam kesilmedi sütüm ama emmeyi de kesti artık sağsam da nafile 10 20 cc en fazla geliyor. Toplamda 6.5 ay sadece anne sütü içti. 1.5 aydır ek gıda mama falan. Şükür dedim buna da.

A

Biberonu iki günde bıraktırdım.. Birden kestim, sadece bi defa kaşıkla verdim.. Emiyor şuan beni

M

33 aylik hala emiyor cok sukur 55 gun yogun bakimda kalmisti

Ç

30 haftalık doğdu 18 gün küvezde kakdı doğduğunun dördünçü günü emzirmeye başladım sekiz aylık oldu emiyo

M

Benm kizim 28 haftalik dogdu saun 19 aylik hala emiyo emdigi icin pek ek gida yemiyo

M

Ek gidayi cok verincede emmiyolar zaten benim kizim gibi suan

Hanife Soyhan 2 yıl

Bi denge kurmak cok zor ya biz nasil buyumusuz bilmiyom sanki kizim hic buyumuyo

Mine Kheve 2 yıl

5 aylik emziriyorum

A

27 haftalık doğdu oğlum 43 gün kuvezde kaldı kuvezden çıktığın dan beri emiyor dr sütünü sağ da ver dedi gerekirse mama takviyesi yapalım demişti dinlemedim iyiki de dinlememişim şuanda oğlum 22 aylık çok şükür emiyor

Ç

Evet kro 11 aylık olacaz emiyor
Surecimden bahsedeyim hastanedeyken hep sagip götürüyordum 2ay kuvezde kaldığı için zamanla sütüm azaldı tam taburcu oldugumuz zaman 2 kere kesildi sütüm o sıralar emmesi guclenene kadar sagip vermeye devam ettim süt az olduğu için mamayla takviye yaptım bebeğim emmesi azar azar duzeldikce kademeli mamayi bıraktım zaten emdikce sütüm çoğaldı bu süreçte kesinlikle emzik biberon kullanmadım hep siringayla besledim

S

Kizim 9 ay boyunca hic emmedi surekli sagip verdim 9 aydan sonra emmeye basladi 21 ayi bitiyor hala emiyor sukur olsun

M

Bu 9 ay boyunca emmeyip tekrr nemeye dönmesi nasıl oldu memeyi unutmadımı bnm kızım 2 haftadır hiç emmedi bi daha tutacagını düşünmüyrm

Betül Özkocacık 2 yıl

Aynen cok enterasan yaa gercekten kolay kolay her cocuk yapmaz onu

Hanife Soyhan 2 yıl

Benim. Oğlumda 33/4 dogdu suan 6.5 aylık emiiyor bundan 15 gun önce çok zorluk çektim ama şimdi. Deli gibi arıyo memei. Şükür

S

35 haftalik dogdu kizim suan 23 ayligiz tam bi meme delisi

Z

Benim oglum 1yasina girene kadar emdi.

Ş

Benim oglumda 31 haftalık 1060 gr dogdu 59gun kuvezde kaldı çıktığı gibi de emmeye başladı. Şimdi 16 aylik oldu çok şükür emmeyi bıraktı peşpeşe hasta oldu emmesi çok iyi bi bebeğin okadar minikti hasta olmamıştı emmeyi bıraktı acillerde aldık soluğu kaç sefer Allah yardımcınız olsun.

Ş

Kronik 13 ayligiz halen emiyor

M

Of nerde sağıyorum hala

H

26 aylık hâlâ emiyor .

B

Malesef emmedi ama 24 ayına kadar sagarak biberon da verdim

C

24 ay sütünz geldi o zmn bnde sagıyrm azalır kesilir zamnla diyolar

Betül Özkocacık 2 yıl

Hiç bişey olmadı canım ağır beyin ilaçları kullanmasaydim devam ederdim kesmek zorunda kaldım

Cantürk Özeruz 2 yıl

Hadi ya gecmiş olsun

Betül Özkocacık 2 yıl

Olsun yinede 24 ay yeterlş

Betül Özkocacık 2 yıl

Bn ilk 6 ay yetse şükredicem

Betül Özkocacık 2 yıl

16 ay emzirdim 33 hafta da doğdu sağlık sorunlarım yüzünden kestim

A

Kızım şu an 9 aylık hala emiyor binlerce şükür. Sütüm az ama olsun şifa niyetine emziriyorum.

Ö

Ben baba olarak 35günlük mücadele ettim fakat anne hastalandığı için sütü kesildi dr lar devam sütü ile gelişimini sağladılar gayet de şükürler olsun güzel gelişimi var sorun etmeyin mücadele edin yeter ona sevginizi verin o size karşılığını verir allah û teala sağlıklı nice yıllar versin

A

Masallh ne guzel ilgili bir baba

Hanife Soyhan 2 yıl