Silinen dosya nasıl geri getirilir?

Dostlar bilgisayarımdaki yaklaşık 9 senelik video klasörümü shift+delete yaparak sildim. Ciğerimden gelen yanık kokusunu duyan birileri yardımcı olsun lütfen nasıl geri gelecek bu dosyalar?

N
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
28
28 CEVAP

Bilgisayarı daha fazla kuralamadan bir bilgisayarcıya götürün ya da file recovery programları kullanarak kendiniz kurtarabilirsiniz

G

Recuva'yı bi dene bence

K

Çok fazla program var. Sırayla denemen gerek. Dosyayı bulana kadar bilgisayara birşey kopyalama. Olduğu gibi kalsın.

M

Sistem geri yükle format atmamış sonuç olarak programa gerek yok

U

Aynen sağlam bi file recovery ilr geri dönüş olur ama o da sende olmaz büyük ihtimal, lisansli vs. İyi prog. Lazim. Daha fazla uygulama yapmadan prof. Bir yere goturmekte fayda var.

A

Hard DİSK'in formatı ne. Fat32 mi NTFS mi.

M

https://www.lifewire.com/free-data-recovery-software-tools-2622893

U

Full crack mi? Daha önce indirdim demosunu kurdu crackse bende tekrar indireyim?

Hakan Fletcher 4 gün

Aslında bu tür programların cracklarını bulmak zor değil yabancı forumlarda var ben daha önce vps storage için yapmıştım dediğim gibi yabancı forumlar bu konuda veli nimet türkçe kaynak araması yapma

Uğur Roland 4 gün

Bulundugu dosyayi onceki surume geri yukleyebilirsin

O

teamwiever indir kur uzaktan yardımcı olayım

O

video nun kayıtlı olduğu bölüme gel. Yani bilgisayarıma gir. Artık d de ise d ye sağ tıkla özellikler de. Orada dosya sistemi nin karşısında ne yazıyor?

M

bende öyle zipli bir dosyamı sildim ve geriye getiremedim ama 5 sene önceki üstünden 3 format geçmiş resimleri bulmuştum onu ararken

Y

Seagate File Recovery 2.0 bundan iyi kurtarma programı görmedim.

G

Sadece delete neyse de ayni zamanda shift e basmayi nasil becerdin

S

Umarım ya. Üzücü gerçekten çok. Bilgisayardan silinse recuvayla denerdim ama harddisk bilemiyom

E

Aynı dert bende var. 4TB veriyi kurtarabildim. Şimdi başka disk var 3TB. Uğraştırıyor baya.

Mehmet Yolcuyeva 4 gün

easeus programının crackli halini torrentden bulabilirsin. Torrentz2.eu sitesini kullanabilirsin bulmak için onu dene tek geçerim ne var ne yok görebiliyorsun istediğini seçip kurtarabiliyorsun klasör isimlerne içindekilerin kayıtlı isimlerine kadar çıkartıyor.

C

dostum zaman gecince daha iyi buluyorlar emin ol

Y

easeus iş görmesi lazım

A

Yarın denicem umarım sevindirir

Nicole Cline 4 gün

Zaman geçirmeden, silinen partisyona(dosyaların harddiskte bulunduğu bölüme) birşeyler yazmadan önce recovery denemek en iyi çözümdür ancak video ve foto dosyalarının kodlaması çoğu zaman bozulmaktadır recovery sonrası. Seagate'nin programını öneriyorum

A

Zaman geçti dolayısıyla yeni kaydedilen dosyalar da oldu ama yine de işe yarar diyosanız yarın denicem teşekkürler

Nicole Cline 4 gün

Dosyaların silindiği bölümlere başka dosyalar yazıldıysa zor olabilir ancak denemeden vazgeçmeyin, bir yolu daha var ancak biraz bilgi istiyor linux tabanlı bir sistem var, onunla bilgisayarı açıp recovery deneyebilirsiniz ancak, bir başka harddisk daha olmalı aynı bilgisayar üzerinde, kurtarılan dosyaları yazmak için, biraz ileri seviye bir çözüm olabilir

Arif Bonds 4 gün

Çalıştira %temp% ve temp yazıp aratsana. Orda olur belki

S

Daha fazla dosya yükleme. Üzerine dosya yazılmadan, recovery yazılımlarıyla geri getirebilirsin.

E

Recover my files isimli bir uygulama var, deneyebilirsin. Tamamını olmasa da bir kısmını kurtarma şansın var

H

bu silme işleminden beri bilgisayarını kapatmadıysan güzel bir kısmını kurtaracak uygulamalar var, özellikle isim bilmiyorum ama bilgisayarını hala kapatmadıysan kapatma yani

Ö

Hayatı önem taşıyorsa veri kurtarma merkezlerine diski teslim etmeni öneririm. Biraz tuzlu ama %100 çözüm üretebilirler. Recovery programları çoğu zaman ise yaramıyor.

Ş

Hiç üzülme recuva programını indir kur detaylı bir tarama yaptır ne var ne yoksa çıkartır getirir.. Erişemezsen atarız yaparsın kolaydır..

F

Tübitak bı baksın

Y

Çare R-Studio aklınızda bulunsun hiç üzmedi.

E

Easeus...

F

Get data back

U