Sivil havacılık bölümü iyi mi?

sivil havacılık sizce nasıl bir meslek iyi mi kötü mü

Y
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
25
25 CEVAP

Valla benim arkadaşım bu sene girdi o mesleğe. İyi meslek diyor bana

M

sorar mısın ayrıntılarını

Y

Çok tavsiye etmiyorum arkadaşım

Abdullah SimayNur 10 ay

Tabi hay hay

M

İyi tabiki, iş imkanları var diye biliyorum

S

TGS stajında başarılar dilerim

O

Tgs?

Yagmur Balbınar 10 ay

Turkish Ground Service

Oğulcan Çaliskan 10 ay

O olmadan olmaz mı

Yagmur Balbınar 10 ay

yani oraya girdi tüm tanıdıklarım

Oğulcan Çaliskan 10 ay

hangi bölümün peki ?

Ö

Bölüm nedir?

G

Türkiye de görmesi gereken ilgi ve kıymeti görmüyor gormeyecekde

C

Samsun'dan mezun arkadaşım Pegasus'ta vize pasaport kontrolde çalışıyor ara sıra boarding yapıyor 2000₺ maaşı var

M

Hangi bölüm

M

Muhasebeyim

Y

Sivil havacılık yönetimi? Km? Yer hizmetleri?

M

Anlamadım

Yagmur Balbınar 10 ay

Fark etmez pek bilgim yok işte bu konuda

Yagmur Balbınar 10 ay

Şimdi hostes olmak var harekatçı olmak var TGS ramp hizmetleri de var THY de bilet kesmek var hepsi farklı şeyler ama tek ortak yönü ingilizce yds ye girip 50 üzeri alırım diyorsan hostes ol kafan rahat olsun eğitimleri de kolay ama dayı önemli işte var mı bi dayın?

Mehmet Masal 10 ay

O dayı nerde olmalı

Yagmur Balbınar 10 ay

Var demek senin nerde var varsa bize de el attır ya en sevdiğim arkadaşım sensin bundan sonra

Mehmet Masal 10 ay

Havacılık sektöründe hemen her bölümde çalışma şartları(Türkiye standartları ve ortam olarak) iyidir lakin ücret vs konularını ben bilemicem. Ben teknik kısımdayım

G

Uni okuma kısmını anlatır musun

Yagmur Balbınar 10 ay

O konuda da maalesef bilgim yok. Ben itüde dümdüz endüstriyel elektronik okudum 2 sene, denk bölüm olarak girdim işe

Gürkan Şengür 10 ay

bir arkadaş mezun. Kpss 90+ diyordu hatta 92 alan bir başka arkadaş doğuya atanmış. Puanın yüksek olmasının sebebide bu işi yapmak için sivil havacılık diplomasına gerek olmamasıymış yani başka bir lisans mezunuda o kpss puanını yapınca aynı mesleği yapıyor. Tabi belki o puanı alınca neden o bölümü seçeyim diyenler olabilir. Aldıkları maaşları incelerseler anlarlar. Şimdi o arkadas yurtdışında dil+y. Lisans yapıcak sanıyorum. Bildiklerim bu kadar doğru ya da yanlış olaiblir ama arkadaşın anlattıkları.

H

Erciyes tr havacilik yönetimi son sınıftayım merak ettiğin şeyleri sorabilirsin

M

Kotu.

Y

Torpilin varsa iyi yoksa işsiz adayısın.

Y

Torpilsiz olmaz mı

Y

Olur orda iş sende bitiyor

M

Mesela

Yagmur Balbınar 10 ay

Okuldayım şu an eve geciyim anlatırım

Mehmet Vurdal 10 ay

Abim nişantaşı na gidiyor. Baya kolay olduğunu biliyorum ve o mevzun olunca 3. Havalimanı açılacak. Is konusunda sıkıntı olmuyor yani.

M

Bir de staj zor. Orada tanıdık lazım

M

Staj olayı zor degil sisteme geçildi ganona göre atıyor seni bir yere

M

Abime bi ara sormam lazım pek bilgim yok. Abim sadece atajlarin zorluğundan bahsediyordu. Okul atiyor herhalde staj yerine

M

Aynen öyle okul atıyor son 2 senedir kendi ayarlama durumun kalmadı artık

M

Ben mezunum o bölümden ayni bolumden mezun farkli üniversitesilerden bir suru arkadasim var %95 issiz ben de dahil

Ö

Neden ki?

Yagmur Balbınar 10 ay

Cunku hicbir yerde ilan acilmiyor cogu firma krizi ve darbeyi neden gosteriyor acilan ilanlarda farkli dil bilen kisiler icin. Torpille bile giremeyen arkadaslarim var. Hatta cok yakin bir arkadasim suan tam emin olamadigim onur air olmasi lazim 10 bin lira karsiliginda 2 ay egitim ve arkasindan sozlesmeli olarak ise baslamali kursunada girdi kiz hala evde oturuyor kurs bitmesine ragmen sizi cagiracagiz diyorlar

Ömer Sözügüzel 10 ay