Sivrisineklerden nasıl kurtulabilirim?

Bas ucumde raid tablet takili olmasina ragmen sivrisinekler hala tepeme nasil gelebiliyor ilginc.. Sivrisineklerden nasil kurtulabilirim valla yeter artik Detan ve Raid leş. Daha kesin bir tavsiyesi olan?

com-u7qgu72gs0ytjcehgr76.jpg
Melihcan Sasunlu
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
18
18 CEVAP

Saksida Fesleğen bulundurun evde birde cibindirik kurun yatağınıza

öznur BKaraca
Ö

com-ae6whufjkpgqc3u6c4ym.jpg

Bilgehan Destan
B

Bu kesin çözüm. Sizin kullandığınız eski katı tabletli olanlardan. Bunu prize dik şekilde takın 1 saat sonra sinek felen kalmıyor odada. Ama odanın kapısını ve camını kapatmayı ihmal etmeyin yoksa etkisini göremezsiniz

Bilgehan Destan 2 ay

18 liraya kac gun rahat yatiyoruz ?

Sertaç Ucmaz 2 ay

45 gece dogru mu yani

Sertaç Ucmaz 2 ay

Evet

Bilgehan Destan 2 ay

duman sivrisinekleri uzaklaştırır hocam evi yakın

Soner Kushaeva
S

Hocam 2 ev yaktik olmuyor

Melihcan Sasunlu 2 ay

http://www.toptanbiyosidalpazar.com/

Abdullah Açıkgöz
A

biyofibron se alıyorsunuz 50 ml 5 lt suya karıştırıp duvar yüzeylerine uyguluyorsunuz sorununuz çözülüyor.

Abdullah Açıkgöz 2 ay

Bu cok eski sivrisinekler buna bagisik artik

Kıvanç Murathan
K

Sol elinizde tuttuğunuz çakmağı yakarken sağ elinizle sineğe nişan alıp deodorant sıkın.. Sinekten kurtulana kadar bu şekilde etrafı yakın.. Beni de uyutmadı dün gece şerefsizler..

Melih Bekar
M

Bu çok tehlikeli sakın yapmayın ateş deodorantin girişine değerse elinizde patlar hiç de hoş şeyler olmaz. Yapmayın kimseye de tavsiye etmeyin. Tehlikeli

Bahar Şrn 2 ay

Bahar Şrn Ya yukarda bir arkadaş evi yakın demiş, o tehlikeli değil de bu mu tehlikeli?.. Etrafı yakın diyorum ciddiye alıyorsunuz; yakmayın arkadaşlar şakaydı..

Melih Bekar 2 ay

Evi yakın dedi diye kimse evi yakmaz ama bunu yapacak kafada insan çok. Emin ol meraktan bile yapar çoğu. Burası Türkiye Melih Bekar gerçekten yaparlar.

Bahar Şrn 2 ay

Kaynağını bulun. Sivrisinekler durgun suya larva bırakır. Etrafta durgun su varsa yok edin ya da oraya ilaçla müdahale edin.

Ayşe Arduçlu
A

bu aletin icine koydugunuz esemmat i cakmakla yakip sondurun dumanini odada gezdirin ise yarar

Emrullah Hazan
E

Kardes agzinla falan tutsaydin amk kendini zehirleyecen

Seçkin Nitelik
S

Artik son care o kaldi gunlerdir 5-6 da yatiyorum

Melihcan Sasunlu 2 ay

Alkol ıçebilirsin bahanelerimden bi tanesi

Mertcan Eketan
M

Raidin tepeden asılan yapışkan bir rulosu var inanilmaz ise yarıyor. Kokusu çekiyor yapışıp can veriyorlar.

Berat Cav
B

Nane, okaliptüs, fesleğen gibi bitkilerin yağlarını alarak(aktarlardan/gratis vb yerlerden bulabilirsin ortalama 10 tl) sinek ilacınin olduğu iddaa edildiği pamukumsu maddeyi onunla islatiyorsun( yağı suyla karistirmalisin) sonra hem efsane güzel koku oluyor, hem huzurlu oluyorsun. Koku tercihine göre yağı secebilirsin

Duygu Mahitap
D

Bu ayda ne sinegi:)

Semih Schwind
S

Havalar soğuyunca sinekler evlere giriyor hayatta kalmak için..

Melih Bekar 2 ay

Onu o şekilde tutmanız işe yaramaz dik durması gerekiyor öyle yaptığınız halde işe yaramadıysa bişey diyemem

Özde Atatok
Ö

ben onu her türlü şekilde tuttum tecrübelerle sabit

Melihcan Sasunlu 2 ay

Kahve yakın bir çay tabağında

H Veli Körken
H

Kis geldi sivrisinek varmı hala

Tuna Kaybul
T

Bizim evde her gün 5 - 6 tane kanlı kanlı öldürüyom

Mehmet Bilgişli 2 ay

Mehmet Bilgişli kaç 5-6

Melihcan Sasunlu 2 ay

Oda da sanki f-16 ucuyor hic bir sey ise yaramadi. Simdi limonlu kolonyagiyla abdest aldim yine de geliyorlar KUDURUCAM

Melihcan Sasunlu
M

Bence senin odadaki sivrisinekler asgarddan gelmiş

Yiğit Kurnaz
Y