Solomom baby nasıl kullanılır?

Kızlar kangurumuz dün geldi fakat yeni dogan aparatyla yapamadm kanguru küçük kaldı sıgmadı 50 günlügüz solomombaby kullananlar yardmcı olablirlermi bu seklde kullansam bacaklarna zarar verirmiym bide dogru takmsmıym içinde huysuzlasıyo

E
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
29
29 CEVAP

Maşallah subahallah

M

Kanguru dizden dize ise bir de bacaklar m şeklini aldıysa sıkıntı yok demektir. Önden gorsek daha iyi tabi.. Bir de sırt c şeklini almalı tabii

S

com-v9cnx8zgusflcl1l33hd.jpg

Eda Özkonak 3 yıl

Altına minik bi yastıkla destekleyebilirsiniz

H

Yeni dogan aparatı var zaten beceremedm sanırm. Çok yuksekte kalıyordu acaba öylemi olması gerek anlayamadm

Eda Özkonak 3 yıl

Öyle oluyor int istersen videoları nasıl yerleştirmek gerektiği yazıyor öyle yaparsan huysuzlanmaz aparat siz kullanman zararlı allah korusun kalca çıkığı falan olur ilk koydugunda bi garip geliyor insana aparatla kullanırsanız emin ol bebis çok sevecek benim oğlum hemen uyuyordu kurtaricim iz olmuştu inş sever sizin bebeginizde

Hazel Köseoglu 3 yıl

Eda Özkonak bende aparatla kullandım ıkı ay yüksekte kalacak. Aparatsız kullanma. Iyıce cırtcırtını bagla güzelce poposunu yerlestır aparata.

Nesibe Zorbacı 3 yıl

Nerden ve kaça aldınız?

A

Solomombaby den 175 lira

Eda Özkonak 3 yıl

Kaç aylıkken kullanmaya basladınız

Aslı Özler 3 yıl

Yeni dün geldi daha kullanmadk 52 günlük bebegm

Eda Özkonak 3 yıl

Benim ki de 31günlük almayı düşünüyorum ama

Aslı Özler 3 yıl

Erkek bebekse 6 aylığa kadar önermiyorlarmış

Cansu Saykı 3 yıl

Canım 3 aya kadar aparatla kullan şuan zararlı bebek icin

N

Denedm ama çok yüksekte kaldı acaba öylemi olması gerekiyordu yada benmi beceremedm anlayamadm

Eda Özkonak 3 yıl

yastigi dik degilde yan kullanin

Eda Umur 3 yıl

Kaçıncı ayda kullanılıyor?

Yasemin Ağa 3 yıl

7 kilo ussu kullanılıyor

Nzkt Gizligöl 3 yıl

Canım nette videoları var izle çok güzel anlatiyor

Nzkt Gizligöl 3 yıl

sadece yastigini poposunun altina koyabilirsiniz bennce bacaklar icerde olmali.. 3.5 aylik kizimi yastigi yan kullanarak oturtuyorum bacaklarini disariya almaya yeni basladim

E

Bacaklar içerde olunca çok katlanıyo

Eda Özkonak 3 yıl

Bak burda yeni doğan aparatı var 7 kilo olana kadar onu kullanman lazım neyini yapamadın yardımcı olmaya çalışayım cnm

F

Bacakları dısarda olcak demi bide babas kısmı dısardan gözükcekmi suan 5 kilo kızım kullanmam gerek ozaman

Eda Özkonak 3 yıl

Bacakları benim içerde canım bu resimde çünkü bunda 4 kilo civarı idi ama şu an dışarı çıkarıyorum bende bacakalei bas kısmı bak orda alttan beyaz kisim yenidoğanın kafa otomotik olarak yukselio

Fadime Uyğur 3 yıl

Anladm canm sagol tksler

Eda Özkonak 3 yıl

Canim yazık böyle bacaklarına sanki iki büklüm olmuş gibi durmuş. Ben bu kangurudan hiç kullanmadım bilgim yok ama muhakkak youtube de videolar vardır izleyin Size yardımcı olabilir Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin

D

Bn kllaniyorum iki haftalikkn basladm sikinti olmadi

com-u9l7nqcaskftentk7bwc.jpg

E

Dediğimi lütfen yanlış anlamayın ama kangurunuz ergonomik degil bacaklarının öyle durmamasi gerek tabi yinede siz bilirsiniz

Hazel Köseoglu 3 yıl

Bu ergonomik degil sanki canm bacakları asılı kalms pek anlamıyorm ama öyle gözüküyo

Eda Özkonak 3 yıl

Hediye geldi blmiyorumki iki cocuk var biri arabada biri byle danisim dedim bnde pek anlamiyorum

Esra KAlkan 3 yıl

Bacaklari aşağıya sallandigi için huzursuz eder bebisi

Hazel Köseoglu 3 yıl

Olabilir

Esra KAlkan 3 yıl

Bence 50 qünlük bebeqe kanquru olmaz kalça kemiqi zarar qörür bi bebek 4 aydan itibaren kullanması qerekio..

S

Yeni dogan aparatlı bu canm ama yapamadm o yuzden yardm istedm aynı markayı kullananlardan

Eda Özkonak 3 yıl

İyice bir araştırin isterseniz Yenidoğan bebekler icin sling oneriliyo daha cok ama kangurular da kullanilio aparatiyla birlikte

Yasemin Karagöl 3 yıl

Eda Özkonak anladım cnm ben kızımda 4. Aydan sonra kullandım ne olur ne olmaz die tabii sen nasıl istersen öle yap ben sadece fikrimi söledim cnm

Sevgi Kadayif 3 yıl

Bence zararlı bebek erkekse daha zararlı canım benim düşüncem

M

Artk yeni dogan aparatnı biseklde yapcam videoları izleyerek

Eda Özkonak 3 yıl

Bu tarz kangurularda yük kasiklara binmedigi için sıkıntı olmuyor. Yük popoda ve bebeğin diz arkalarında.. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz

Sldes Irgi 3 yıl

Aparatı kullanmak cok kolay vıdeosu var nette bende arkasını takamıyorum illa biri olcak yanmda bende hiç dışarı çıkmadam henuz

E

Olmaz böyle canım videolar var nette ordan yardım al

N

Ama daha erken annesi bence benimde 3aylık oğlum var 6 aydan önce olmaz yani

G

Satmayı dusunuyormusn ??

D

Canm daha yeni aldm henüz kullanmadm bile yani düsünmüyorm

Eda Özkonak 3 yıl

Askilari biraz asagi indirin belinize asagidan baglayin birazda. Malesef benim bebegimde hic sevmedi 4 aylik. 2 aylikken alip kullanmaya basladim ama olmadi kangru elimde bebek kucakta dolastim keske sevse. Ön tarafa bakan ergo. Kangru almadigima pisman oldum.

T

öne doğru taşıma ergonomik değil

Sldes Irgi 3 yıl

Ergonomik sekile sahip disa donuk 2 marka var 5 sekilde kullaniliyordu ama cok pahaliydi tabi E bebekte bakmistm .

Tuğba Tokergil 3 yıl

babywearing Türkiye sayfasına bi göz atın bence

Sldes Irgi 3 yıl

Biliyorum sayfayi Sling, wrap sling vs bicok dogru tasima hakkinda bilgi var. Bahsettigim 2 markayi ise bir uzman doktor basak namdar önermisti yazisinda okumustum. Ne sling sevdirebildkk ne kangru

Tuğba Tokergil 3 yıl

Bence bacakları hiç de sağlıklı durmuyor sanki yanlış ve rahatsız bir pozisyonda adale kısımlarına denk gelmiş acı verebilir

M

Cnm keske sling alsaydin 6 aya kadar kullanip satar kanguru alırdın babywearing Türkiye sayfasina gir orda yardımcı olurlar

Y

Bende bunu kulaniyorum kesinlikle tavsiye ediyorum

com-cproemqc79sl5n3r98db.jpg

D

com-n8ln23x8qzcxquxqwznj.jpg

görsel materyal
Z

Bebegnz nekadarlk

Eda Özkonak 3 yıl

Aparati nasil yerlestiriyosunuz icinde kullanma klavuzu flan varmi bende aldim da

Kısmet Hazerfen 3 yıl

Videoları izlerseniz yapardnz Kısmet Hazerfen

Eda Özkonak 3 yıl

71 günlük

Zehra Öztuna 3 yıl

Eda Özkonak

Zehra Öztuna 3 yıl

Eda Özkonak

Z

Bence tek çocuk ise şimdilik kullanma eziyetten başka bişi değil çocuğa ben bebek arabası kullandım uç ay olsun bi toparlasın kendini o zaman koyarsın kanguruya

S

Benim tavsiyem ve mababy nin de tavsiyesi 6 aydan sonra kanguru tercih edin bence ben 10 aydır birfiil kullanıyorum oğlum 16 aylik ama henüz bence ona girmemeli

E

Bayram için aldm dışarıda rahat olurm diye

E

Sürekli kullanmicam öyle ev içinde kullanmicam yani

E

Daha çok erken değil mi? En azından 3ay olsaydı

B

Bende solomonbaby alicam siparis ettim yani aparat nasil. Yerlestiriliyo kullanan varsa banada anlstirmi

K

Sen yeni doğum yaptın dimi cnm sling alsaydin keske 6 ay kullanirdin daha rahat o Yenidoğan icin

Yasemin Karagöl 3 yıl

Nebiliyim canim bunu herkez cok tavsiye ediyo aparatida varya o yizden aldim

Kısmet Hazerfen 3 yıl

Olsun canım eger bebek 3 kg fazlaysa ayakları dışarda kullanabilirsin. Babywearing Türkiye sayfasina gel yardımcı olurlar

Yasemin Karagöl 3 yıl

O sayfaya katildim ben bikac kere soru sordum ilgilenmediler ciktim bende fazla canim 4 kilo

Kısmet Hazerfen 3 yıl

Bende o sayfaya soru sordum nerden aldıysanz oraya sorun deyip cevap vermedler

Eda Özkonak 3 yıl

Bunların fiyatı ne kadar acaba bilgi alabilirmiyim

Ö

150 tl den başlıyor

Nzkt Gizligöl 3 yıl

Hmm bende 2inciye düşünüyorum olursa tabii

Özlem Waha 3 yıl

Bnde almak iatiyorum kullanışlımı acaba

N