Subay astsubay mülakatı için diş teli çıkartıp mı gitmek gerekir?

Bende diş teli var mülakatlarda diştelini çikartıpmı gidiyoruz?

B
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
9
9 CEVAP

Hayir öyle gidebilirsin ben öyle gelenleri gördüm

T

elendiler mi peki

Menci Küz 3 yıl

O kadarını bilmiyorum nr dersem yalan olur kardesim

Taha Tuncal 3 yıl

2. sınıfa geçen bir harbiyeliye sordum geçen, büyük ihtimalle elenirsin dedi

Menci Küz 3 yıl

Elenirsin kardeşim demek istemiyorum ama diş telini de çıkarman mümkün değil... Çünkü altındaki o mavi sıvı braketleri çok sıkı tutuyor mümkün değil kardeşim

Oğuzhan Yardak 3 yıl

onu doktor söküyo zaten biz sökemeyiz

Menci Küz 3 yıl

diş telini bende merak ediyorum çene yapım biraz bozuk diş teli taktırıp gitsem sorun olurmuki

A

Olur kardeşim. Çene yapın düzgün olacak

Oğuzhan Yardak 3 yıl

ben kalıcı bir tedavi olmadığı için eleyeceklerini sanmıyorum ama bir bilene sormak lazım

M

bence okadar ayrıntıya bakmazlar eskisi gibi diş felan

A

bence de öyle olmalı 2 diş yüzünden elenmek çok koyar, ayrıca silahı dişimizle tutmayacağımıza göre bir şey dememeliler: D

M

Bende tel var kimse bişey demedi

B

Girdinmi sağlığa bro

Ali Işikdemir 3 yıl

Ben harp okulu icin gitmistim

Berat Çıbuk 3 yıl

Sagliktan gectim bisey demedi

Berat Çıbuk 3 yıl

bu sene mi

Menci Küz 3 yıl

Evet olur raporunu aldim

Berat Çıbuk 3 yıl

Arkadasim dis telinden elendi gecen hafta

A

Ben diş teli taktırsam simdiden mülakattan önce çıkartsam yani diş teli taktırmak elermi?

E

Doktor bi tarih veriyor atiyorum 1 bucuk yil sonra dis telin cikarilicak falan diyor doktorun verdiği tarih mülakatlardan sonra ise kalır diş teli kafana göre cikarttiramazsin diye biliyorum

Batuhan Sena 3 yıl

Diş tellerini çıkarman daha makul olacaktır. Çünkü bu tür şeyleri, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin onurunu düşürücü neden olarak görüyorlar. Kekeme, diş telleri, gözlük, kolda yara vs..

Y