Subay astsubay sağlık kontrolünde kolda iz olması sıkıntı olur mu?

beyler kolumda çok dikkatli bakılırsa görülebilen iz var sıkıntı olur mu?
Not: Belki çoğunuz göremezsiniz.

com-0rvvhww68skm9to4il7u.jpg
D
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
14
14 CEVAP

senin de dedigin gibi cok dikkatli bakildiginda gorulen diyorsun adam seni orda gozuyle inceliyor sikinti olmaz

F

Zaten kaza sonucu oldu ve kıllar falan da var

Doğukan Özeren 2 yıl

Sikinti olmaz kasma

Furkan Torlakoglu 2 yıl

Kardeşim bu kadar sıkıntı etmeyin neleri neleri var ya adamlar geçiriyor dikkatli bakılmıyor çıkar üstünü dön bu kadar basit

B

Kıl da var zaten

Doğukan Özeren 2 yıl

Bende daha büyük yanık izi var geçtim hatta okula çağrıldım salı kayıt yaptırmaya gidicem kasma bundan birşey olmaz

M

Hayır bu kadar izi sorun etmiyorlar. Yolun açık olsun.

S

Teşekkürler Songül hanım

Doğukan Özeren 2 yıl

benim küçüklükten falan kalma heryerimde yanık izi var sorun olurmu ama yani bayaa var küçük büyük vucudumun heryerinde var

şeval aslan 2 yıl

Bu iz geçti

com-p7aqsi328hh5awdyuro3.jpg

U

Sıkıntı çekmem o zaman ben

Doğukan Özeren 2 yıl

Sorun olmaz

C

Çocugun parmağı yoktu geçti aq

A

Ciddi misin

Doğukan Özeren 2 yıl

Manyak misin oglum sen ruh hastasi psikopat derdine bak la salagin

E

Pöh ön sağlıkta çocuğun böğründe başparmak genişliğinde ameliyat oyuğu vardı geçti ama dövmeye af yok

Y

SİFİR SİKİNTİ KRDSM 5 CM GECMEYECEJ SEKİLDE YARA OLSA DAHİ GECERSİN JİLET İZİ VARSA PSKOLOG TA SIKİNTİ YASARSİN SADECE

Y

Ben gördüm

O

Sıkıntı olur mu

Doğukan Özeren 2 yıl

Yok bro geçersin

Oğuz Selanik 2 yıl

Eyvallah

Doğukan Özeren 2 yıl

İz görünmüyor bile. Merak etme, komutanlar mikroskopla bakacak değiller.

Y

Anlamazlar kardeşim sıkıntı yapma bence

B

Jilet falan değilse hiçç sıkıntı değil....

Ş

Piknik masası üzerime devrildi kesinlikle jilet değil

Doğukan Özeren 2 yıl

Sırıtmıyor zaten ben fark bile edemedim, hiç sorun olmaz piknik masası devrildi dersin sorarlarsa...

Şükrü Akici 2 yıl

Teşekkür ederim

Doğukan Özeren 2 yıl

350 alsam asil olur muyum

Doğukan Özeren 2 yıl

Bilemiyorum ya onu

Şükrü Akici 2 yıl