The north face marka ayakkabı kaliteli mi?

Arkadaşlar gezim için rahat ve su geçirmeyen bir ayakkabıya ihtiyacım var. North face in bu modelini beğendim. Soğukta çok korumaz ama termal çorapla falan idare edersin dediler. Şimdi iki sorum var,
1. Marka konusunda sıkıntı yaşar mıyım?
2. Her yerde bu modeller indirime girmez dediler, doğruluk payı var mı? Almak için indirim bekleyeyim mi?

com-e89bfz0199bhbwm30065.jpg
E
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
7
7 CEVAP

Erkek modeli mevcut bende aşırı derecede sağlam ve kullanışlı tank gibi birşey ama biraz ağır bayan modelinde ağırlık farkeder büyük ihtimalle tavsiye ederim

com-jxcifje9gw4s1fnoyedy.jpg

B

Erkek modeli de lazımdı zaten

Ezgi Dalkıran 10 ay

Direk karar verme bence diğer arkadaşların dediği gibi biraz araştırmayla daha kullanışlı ve uygun fiyatlı ayakkabı bulabilirsin Columbia'ya bir bak istersen

Bayram Kaşıkçı 10 ay

north face in ayakkabıları çok kaliteli değildir sırf markaya para vermeyin.

B

Sırf marka diye düşünmemiştim aslında. Kalite de sıkıntı yaşamazsınız demişti çoğu kişi

Ezgi Dalkıran 10 ay

bu paraya daha iyileri var inanın yanıltıyo insanlar sizi. Hatta daha ucuzunu daha iyisini bile alabiliriz

Burak Hosafoglu 10 ay

Bence de bu paraya çok daha iyi ayakkabılar alabilirsin

C

Marka ve model tavsiyelerini alabilirim. İlla ki bu olacak diye birşey yok elbette. Ama uzun yürüyüşte rahat olmalı mutlaka.

Ezgi Dalkıran 10 ay

geçen yurt dışından kendime jack wolfskin aldım. Burda 480 tl olan ayakkabı 170 e geldi. Düşünün burda bizi nasıl kazıklıyolar..

bi kız arkadaşıma 35 euroya mont aldık burda 500 tl..

B

Nerden aldın kardes

Kutlu Büyükonat 10 ay

amazon hocam

Burak Hosafoglu 10 ay

Rahatlik konusunda Salomon cok daha basarili, aklinizda olsun .

E

salomon xa pro 3d ultra 2 gtx

M

Bahsettiğiniz model bu mu?

com-h90aktysj36lxbs68lk2.jpg

Ezgi Dalkıran 10 ay

Evet

Mehmet Gülçimen 10 ay

Teşekkür ederim. Modeli deneyeyim. Fiyatları north face den daha uyguna geliyor hem.

Ezgi Dalkıran 10 ay

marka konusunda sıkıntı yaşamakmı, duymamış olayım

T

Söylemedim o zaman indirimler için fikrin var mı?

Ezgi Dalkıran 10 ay

moripho ya bak derim

Tolga Gükrer 10 ay