Tırnak mantarı nasıl geçer?

Tırnak mantarı nasıl geçer?
D
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
25
25 CEVAP

Dilek hanım. Oncelikle geçmiş olsun. Tırnak mantarında podolojik yaklaşımı ve değerlendirmemizi ekteki yazımda kısaca özetlemiştim, aklınıza takılanları sorabilirsiniz çekinmeden. Geçmiş olsun.
http://podologuz.com/kategori/hastaliklar/tirnak-mantari/

P

VİKS KESİNLİKLE

N

Visk merhemi tırnaklamı sürecez

Cemil Yeşiltepe 2 yıl

EVET... Geçene kadar hergün.. Ben kumsalda güneşlenirken hergün sürdüm... Yaklaşık 10 günde gecti

Nilüfer Erener 2 yıl

Tşk ederim

Cemil Yeşiltepe 2 yıl

Ben kullandım ve damamen iyilesdim aynı Safa kremi aktarlarta ve eczanelerte var

A

El mi ayak tırnakları mi

M

Ayak tırnakların daki mantar ilaçlı tedavi ile 6 ay da geçiyor cildiye uzmanına gitmeniz yeterli

M

http://www.farmasililer.com/tirnak-batmasi-mantari/

K

Lr urunlerını deneyın

N

com-ws5aj51cpnnfwv0rv1mr.jpg

görsel materyal
F

Aynı sefa kullanmanızı tavsiye ederim geçmiş olsun

G

Vıcks Bence tek çare Denemenizi öneririm

P

Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim

D

elma sirkeli suda hergun bekletin iyice kurulayip vikis sürün

Z

bir arkadaşım kullandı forever marka ürünler kesin sonuç tırnak mantarından ayak mantarına %100 doğal kesin sonuçtur

Ş

Bendede vardı bir arkadaşımın tavsiyesiyle. LR bak setıni kulandım geçti ilaç karaciğere dokuna biliyor. LR. Alovera bitkısel üründür yardımcı olurum isterseniz

V

Ben de de vardı. Forever ürünleriyle geçti

Y

Terbisil adında bir ilaç, yaklaşık uç ay günde bir tane biraz karaciğeri yorar ama...

O

aynısı bendede vardı ilacı var ama burdan yazılmaz ben kurtuldum hem hap şeklinde hemde krem olarak kullandım Allaha şükür geçdi

A

parmaklarımın arasındada vardı kullanınca geçiyo

A

evet ilacın adı arkadaş yazmış aynısı terbisin

A

Çay ağacı yağı her akşam sürün

M

Terbisil mümkün mertebe önermiyoruz, lokal tedaviyi öneriyoruz. Çünkü fayda zarar ilişkisine baktığınızda birisi tırnakta mantar diğeri karaciğeri yoran bir ilaç.. Elzem mi değil mi doktor değerlendirmeli.

P

zaten bu ilacı doktor yazmışdı bana

A

Hanımefendi de doktora görünmeden almasın diye dedim

Podolog Kaylar 2 yıl

Eczanede ilacı var hemen geciriyo

E

Bende her şeyi denedim son olarak vicks deniyorum şu an 4. Gün inanılmaz değişim var inşallah geçicek

H

bende yazmıştım zaten

Muzaffer Bak 2 yıl

Propolis kremi iyi geliyor.
https://youtu.be/3uan4dLn1lA

A