Tüplerini bağlatıpda hamile kalan var mı?

Tüplerini bağlatıpda hamile kalan var mı?
D
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
18
18 CEVAP

Bnm komsum burbcuk yassinda oglu var bnde baglatcam ama guvenemiycem nasipse

F

Bi bayan yazmisti adini hatirlamiyorum.. 12 sene once tüplerini baglatmis hamileymişim diye şok oldum

A

Kızlar bu tupler hakkinda ben birsey biliyorum yakinmla cnku cok arastrdik sorustilurduk bu konuyo bu tup baglamada iki yontem varmis bir bogup baglma bir kesip baglama.. Bogup baglamada yuzde 50 ihtimal hamile kaliniyoms ama kesip baglamada kalinmiyomus.. Bnm yakinm 10 sene once kesip baglatti hamile kalmadi bi arkadasta bogdurup baglatmisti o hamile kalmsisti bizdr ondan snra bir cok doktora gitmistik. Ama genede takdiri ilahi Allahın olduramayacagi sey yok..

Ö

Razı olmadan nasil bagladilar ki baglamazlar

Özlem Çimenci 3 yıl

Ben ameliyata girerken doktor eşime eşiniz tüplerini bağlatmak istiyor demiş eşimde bilmeden imza atmış

Duygu Kuy 3 yıl

Aaa oda iyimis ama imkaniniz varsa doktorunuza tekrar gidin ve sorun cnku bogdurark bagladiysa garantisi yok

Özlem Çimenci 3 yıl

Çok teşekkür ediyorum özlem hanım sorucam doktoruma

Duygu Kuy 3 yıl

Rica ederim hersey gonlunizce olsun insallah

Özlem Çimenci 3 yıl

Benim iki doğumum normaldi üçüncü doğumu 20 Haziran da yaptım sezaryen ile oldu o an aklıma geldi tüplerimi bağlattım eşim yine çocuk istiyordu

D

Çok var tüplerini baglattihinda bile yüzde yüz çözüm değil yüzde 3 lük bir pay kalio cnm

F

Var var ama allah'ın takdiri tabi olmaz die bisi yok da neden baglattin ki

F

Canım bu üçüncü hamileliğim çok zor geçti üç tane kızım var çok şükür

Duygu Kuy 3 yıl

Benim yengem

S

Hahaha bu da annem olmalı galiba doktor sıkı baglamamis Özlem doğdu

Özge Kızılgül 3 yıl

Evet canım senin annenden bahsediyordum

Sultan Durusan 3 yıl

eğer düğüm atılmış sekilde baglama yaptılarsa binde 1 oranında açılma oluyormus ancak kesilerek bagladılarsa mumkun değil

M

Esiniz erkek bebek istiyor galiba. Bende kesilerek baglattim.%2 ihtimal var. Eger cok hamile kalmak istiyorsaniz asilama yöntemiyle hamile kaliniyor demisti doktorum

H

Rabbim kizlarinizin ömrünü uzun ve güzel eylesin evlat evlattir tabi ama icinde kalmis demekki. Keske haberi olsaydi bu durumdan sizin icin zordur. Esiniz nasil biri bilmem ama. Sizi cok zor durumda birakiyorsa tüp bebek yöntemi ile oluyor galiba

Hülya Erbağı 3 yıl

Aynen kesilerek de bile yüzde 3 demisdi doktor bizimde yok arkadaş istemiyormuş ins korktuğuna uğratmaz rabbim

F

Ben hamıle ıken dr a gıderken bır hastanın bağlıymış ama kalmış

Y

Ama baglat manin günahı da var başına birşey gelmeden actirman gerek başka şekilde çözüm ü yokmu benim hiç korun madan 10 sene geçti şimdi ikinciye anne olucam

S

Zaten bir anda akılama geldi tüplerimi bağlatmak günah olduğunu bilmiyordum

Duygu Kuy 3 yıl

İnternet ten arastir cnm benim bildiğim günah

Sevgi Videos 3 yıl

Valla bende dicektimde şimdi ters bisi derler demedim dinen caiz değil ama kısının kendi kararı ne diyebiliriz ki

F

Ya herkesin kendi kararı birşey diyemeyiz tabi ALLAH üstünde günahı var bunu baglata bilirsin ama ölmeden actirman gerek

S

Açılıyor geri

S

Yanlışınız var açılmıyor sadece tüp bebek yöntemi ile hamile kalabilir.

Seda Fayetorbay 3 yıl

Zaten dinen sağlık durumunda sıkıntı varsa anneye sonunda bi hastalık ölüm oluosa diyo ki tamam ama onun harici neslini koreltigin için günah caiz değil neslini bitirdigind3n

F

Sağlık sorunum yok çok şükür canım ama çok üzüldüm

Duygu Kuy 3 yıl

Oda müslümanlığın artmasına engel olunduğu için galiba

Fadime Uyğur 3 yıl

Ama Fadime Uyğur o zaman dogum kontrol hapida mi günah. Insan bir yere kadar cocuk yapabilir sonucta

Hülya Erbağı 3 yıl

Yavrum aynı şeyi o zmn bende sorgulamıştım doğum kontrolde mi günah o zmn die doğum kontol hapında neslini bitirmiosun bittiği anda yada bıraktığında hamile kalabilirsin ama tüp bağlamada tamamen bitiriosun demislerdi

Fadime Uyğur 3 yıl

Valla ben 3 sezeryanim var saglik sorunlarimda var ama ölümcül degil doktor 4. Uygun görmedigini söyledi

Hülya Erbağı 3 yıl

Komsum ayni durumu yadadi

D

Nasıl yani dilek hanım

Duygu Kuy 3 yıl

Tuplerini baglatip hamile kalmis ve iki cocugun arasi 1 yas

Dilek Yıldırıcı 3 yıl

Dogumdan sonra tekrar baglatmis

Dilek Yıldırıcı 3 yıl

Rabbimin bildiği iyidir canım

Duygu Kuy 3 yıl

Simdi dort cocuk olmus oldu 7 -5 - 2 _1 yaslari

Dilek Yıldırıcı 3 yıl

Bi komsumuz vardi o yapti kibrisa gtti ikizi oldu hemde

Z