Ürtiker (kurdeşen) hastalığı askere gitmek için engel midir?

Ürtiker hastalığı askere gitmeye engel midir?

com-x01uy6ycd6h4sqn07r90.jpg
F
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
32
32 CEVAP

Değil kardeşim

B

Engel degil bu alerji bendede var senede 3 kere cikiyor yaninda allerset felan bulundurcam alerji baslangicini biliyorsun zaten hemen icecen ilacini

H

Yalnız bendeki kronik ürtiker ve her gün çıkıyor terleme halinde ise bütün vucut pert

Fatih Karhan 1 ay

Her gun cikmasi sıkinti askerde de terlicen surekli dahada sıkinti, ozaman senin askerlik muayenesinde rapor alacaksin verirlerse doktorlara danismanda fayda var

Hasan Dermenci 1 ay

com-z1icyowgppcd8n2gvcem.jpg

görsel materyal
K

Bu durumda devam ediyorum ama yarın belli olacak

K

Geçmiş olsun hocam. Çok illet bir hastalık. Kaç aydır askerlik yapıyosun bu şekilde. Yarın sonuçlanacak mı

Fatih Karhan 1 ay

asker misini suan

Sedat Soyaltın 1 ay

5 ay

Kemal Armand 1 ay

Şuan askerdeyim hakkaride

Kemal Armand 1 ay

Onu bilmiyorum ama bi arkadaşımda tropik egzema vardı. Çürük aldı

Y

her egzamaana oluyor mu ya?

Burak Zavala 1 ay

Yani bilmiyorum dostum rahatsızlıgın citti duruyor. Umarım iyileşirsin

Yiğit Iğne 1 ay

yok yav ben değilim ben egzama için sordum inşallah iyileşir arkadaş

Burak Zavala 1 ay

Ne bileyim bakmadım ki kimin gonderisi kime cevap veriyorum noluyo

Yiğit Iğne 1 ay

Valla ben karaciğer nakli oldum tecil etmediler

E

Sol kulağım duymuyor askere gitmeme engel midir?

E

kulağı %90 duymayan biri acemilik de çürük verip yolladılar

Fatih Oktan 1 ay

Tesekkur ederim. Acaba askere gitmek istedigimi soylesem durum degisir mi onu da merak ediyorum.

Enes Elemen 1 ay

zaten senden askerlik öncesi sağlık raporu istiyorlar doktora gidiyorsun bir şeyin var mı diye soruyor yok dersen askere gidersin. Orda bir form daha dolduruyorsun askerliğin ilk haftası orda da var demezsen paşalar gibi yaparsın askerliğini. Ama genelde oraya gidince herkesin hastalığı ortalığa çıkıyor

Fatih Oktan 1 ay

%65 sanırım sınır.

Emre Sakız 1 ay

Askerliğini yapmış bir vatan sever olarak söylüyorum rahatsızlığın varsa gitme kardeşim. Yalan yere rapor almıyorsun uç bir şey söyleyim sana, doğuya gittin nöbet tutuyorsun işitme kaybın olduğu için sesi duyamadın ve baskın yediniz bir çok insan şehit oldu. Niyetin iyi olabilir belki ama bu kuralların mantıklı bir dayanağı var.

Fatih Oktan 1 ay

Valla dostum her sorduklarında belirttim. Şuan askerdeyim. Benimki bu kadar olmadı hiç. Gerçi kimse kontrol de etmedi.

B

bende kifoz sorunu var çürük almak istemiyorum askerlik yapabilir miyim

H

Kifoz ne derece o önemli

Cemil Bayaslan 1 ay

38 felan olması lazım

Hasan Yücelay 1 ay

Ondan çürük vermezler zaten

Cemil Bayaslan 1 ay

Çok illet bir hastalık. Tecilli şu anda askerlik şubesine mi gidip belirtmem lazım acaba durumu

F

Hocam eğer sağlık muayenesine gireceksiniz öncelikle gidip tecil bozdurmanız gerekiyor, sonrasında sağlık ocağındaki doktora durumu anlatıp hastaneye sevk alacaksınız, Daha sonra eğer ki cildiye (ya da hangi bölüm bakıyorsa) Sizin heyete girmenizi uygun görürse çarşamba ya da cuma günleri heyet oluyor girip çıkan sonuca göre hareket edeceksiniz. Eğer ki askere gitmenizde mani yoksa "ben vaz geçtim tecilim devam etsin" deme şansınız var mı bunu bilmiyorum ama mutlaka sorun. Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin

Onur Yalçıntaş 1 ay

Peki düz tabanim bu engel midir araştırdım kimisi engel diyor kimisi yaparsın bi sıkıntı çıkmaz diyor

G

Yapmazsın kardeşim

Murat Zeynel 1 ay

Ben artık düz tabanları askere alıyorlar ama geri görevlere veriyorlar diye biliyorum. Düz tabanım ben de ama askerliği üni ile ileri atıp duruyorum. Muayeneden geçerim korkusu var çünkü

Enes Pekgoz 1 ay

Bende aynı senin gibiyim işte bi tecili felan bozdurup ne olacaksa olsun diye düşünüyorum sonra bi korku geliyor 2019 a kadar tecillisin zaten otur oturduğun yerde diyor

Görkem Iskeç 1 ay

En fazla acemi bitirip usta birliğinde alırsınız

Murat Zeynel 1 ay

Bakalım artık şuan tecili bozdurma kararındayım

Görkem Iskeç 1 ay

Dentacortil yani kortizon tedavisi..

M

Kesin çözüm mü yayalım mı

Fatih Karhan 1 ay

Aynı haldeydim hocam, elim yüzüm de şişiyodu baya bi doktor gezip ankara üniversitesi alerji bölümünde bi prof yaklaşık 2 ay kortizon tedavisi uyguladı şimdilik bir şey yok

Mustafa Okumuşer 1 ay

Kortizon deriyi inceltiyor. Uygularken ilacı avuçlayıp komple ilaçla bütünleşmeyin dikkatli kullanılması gerekli sadece belirtinin üstüne uygulanması lazım

Özcan Yığman 1 ay

Krem değil hocam ilaç tedavisiydi, her tedavi kendine özeldir ben yol göstermesi açısından yazdım sadece.

Mustafa Okumuşer 1 ay

Ben kortizonlu krem kullandım deriyi incelttiği gerçekten belli oluyor. Genel olarak dedim ilerde onada o tarz bir tedavi söylerlerse yaptığımı yapmasın diye

Özcan Yığman 1 ay

Maalesef

E

Hayır askerden yırtamıyorum bari tedavisini bulayım

Fatih Karhan 1 ay

bende de var kronik urtiker bu kadar degil ama bolgesel olarak cok oluyo genis kıbrıs haritasi gibi :))

Cem Ertepe 1 ay

Ayaklar bu kadar düz taban, askere gitmek istiyorum engel mi sence?

com-udwdx57oqvd8o94xivgy.jpg

D

yok dostum malesef

Onur Tartanoğlu 1 ay

seni böyle bordo bereli bile yaparlar heyt be

Onur Tartanoğlu 1 ay

Adamsın eyvallahh

Deniz Semram 1 ay

ENGEL

Akın Floydian 1 ay

Hayalim dağcı komando

Deniz Semram 1 ay

Yaklaşık 4 sene önce taşikardi kalp ritim bozukluğu teşhisi vardı kalp kapakçığı çökmüş demişti doktor ama 2 hafta ilaç tedavisi sonrasında düzeldi ara sıra yememe içmeme dikkat etmeyince belirti oluyo bu engel olur mu bilgisi olanlar beni de bilgilendirebilir mi?

M

google da bir liste var orada açık açık hangi hastalıklarda muafiyet olacağı yazıyor

Sait Çimdiken 1 ay

http://engelliler.gen.tr/dokuman/askerlikten-muaf.doc

Sait Çimdiken 1 ay

Kalple ilgili bulamadım yaşadığına dua et diyolar galiba

Muhammed Demirtürk 1 ay

Tüm bölümlerle ilgilş olması lazım aslında

Sait Çimdiken 1 ay

aynı sorun arkadaşımda vardı çok gitmek istedi ama koşarken falan sıkıntı yaptığı için almadılar sende de yüksek tempoda problem oluyorsa almazlar

Zeki Ayçiçek 1 ay

Sağ göz 7derece miyop sol 6derece miyop 1.5astigmat var. Bu hafta gideceğim muaf olur muyum? Muaf değilsem hemen askere alırlar mı?

C

biraz daha bozarsan gözlerini muaf olursun 13 müydü 15 miydi neydi toplam muafiyet için derece

Yavuz Çaydamar 1 ay

Yok kardeşim malesef ona bakmıyolar. Görebiliyo musum görüyosun tamam yürü askere

Ahmet Oran 1 ay

Ayagımda 2 parmak yok tecrübesi olan biri varmı askerlik yaptırırkarmı?

T

yürüründe problem yoksa alırlar. Koşabiliyor musun? Dengede falan problem var mı ?

Zeki Ayçiçek 1 ay

Yürümümde filan koşmamda bi problem yok kardeşin

Turgut Goode 1 ay

İlla diosunki yaptırlar poki yedik

Turgut Goode 1 ay

benimde tanıdık var askerlik şubesinde askere gitmesemde az çok bilgim var. Çok abidik gubidik şeylere muafiyet verebiliyorlar senin durum bence oradaki doktora göre değişecektir azcık dengesiz yürü, doktorada çok fazla yürüyünce parmaklarımın olmadığı ayak çok ağrıyor böyle olunca dengem bozuluyor de

Zeki Ayçiçek 1 ay

Almazlar..

Uğur Atsız 1 ay

Arkadaşta göz kapağı düşüklügü vardı çürük aldı

Y

Herkes vatan millet sakarya modunda konu askerliğe gelince Frank gibi bir tarafını kırıp askerlikten yırtma derdinde

M

Askere gidin, askerlik iyidir.. Birçok para harcayarak gideceğiniz ders, okul ve kursların ücretsizi ve en iyisidir. İnsana çok şey katar.. Geçmiş olsun bu arada arkadaşım allah şifa versin

E

Küfür yersin dayak yersin milletin EGO’sunu doyurursun, izmarit toplarsın aynen bunlar çok şey öğretir insana. Köpek muamelesi görmek hoşuna gidiyor insanların

Üsame Bayburt 1 ay

Valla kardeş sen nerde yaptın bilmiyorum ama ben ne küfür yedim ne dayak yedim ne olursa olsun vatan aşkı başka birşey

Erdem Ercann 1 ay

Vatan aşkı böyle mi ölçülüyor? Topladığın izmarit sayısıyla doğru orantılı mı mesela?

İzzet Hatch 1 ay

Asker lazım askerrrr. Adli sicili leş insanları uzmanlığa almaya başladılar. Askere ihtiyaç var alırlar yani bu sıra dikkat edin tecilliler

Y

ben 40/B/2'den muaf oldum

com-1vg28uqz5kff5uq75yuh.jpg

E

com-cb10cyn68oxxvommjqw2.jpg

görsel materyal
E

Diabet hastaların diabet tipine göre muaftır zaten

Meltem Tarhanci 1 ay

Tamam işte tip 1 benim

Emin Ekmekci 1 ay

Zona hastalığı

C

17 D 1 im bende %40 erken emeklilik hakki dahi var ayrica askerlik durum belgesinde muaf, ozurlu yada top yazmiyor. Askerlikle yukumlulugu yoktur yaziyor. Kaymakam dahi olursun

Ö

Ürtiker muaf değildir. Ama zonanın muafiyeti var.

M

Ankara için muayene olmaya hangi hastaneye gönderiyorlar bilen var mı?

C

Tam teşekküllü devlet hastanesi o belli değil askerlik şubesi yönlendiriyor karara itiraz edebiliyorsunuz o zaman hakem hastaneye sevk ediyorlar orada alınan karar geçerli oluyor

Emin Ekmekci 1 ay

BEDELLİ NE ZAMAN ÇIKACAK? BEDELLİ ÇIKSIN EKONOMİ RAHATLASIN

A

Biz 18.000 i bosunami verdik

K

Helali hoş olsun gözümüz yok değil ama

Fatih Karhan 1 ay

Bunu askeri hastanelere danışman lazım

O

Askeri hastane diye bir şey kalmadı artık devlet hastaneleri yetkili

Emin Ekmekci 1 ay

eski askeri hastaneler yapıyor aynı işlemleri hala

Sinan Hancıoğlu 1 ay

Ankara mamak da ki askerlik şubesine gidersin ve işlemleri görürsün

Oğuzhan Pınarbaşı 1 ay

Bende de kronik ürtiker vardı askerliği yaptırdılar
Sadece komandoluktan refüze ettiler

A

Degil

E