Yalama vida, civata nasıl sökülür?

Bunu nasıl çıkaracağım? Pense ile olmuyor. Kenarları köşeli yaptım vurarak yine pense ile olmadi taktik lazim.

com-z34yq4z3d3nwu3yjlnze.jpg
com-9kzo1ci63mbriyy6ze93.jpg
C
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
32
32 CEVAP

Orada bi vida var fren kolunun onu cikartirsan cikar gibi gördüm ben buradan

Ö

Boru anahtarı iş görür

T

Ilk önce biraz hidrolik yag surmelisin vidaya sonra ayarli penseye ihtiyacın olucak yada boru anahtarıda olur boru anahtarı daha iyi olur güç uyguladıkca kavrama gücü daha cok articak kaçırma ihtimalı olmaz yinede sökülmezse biraz ısıtmak gerekebilir alt malzemeyi

A

Eger imkanin varsa bitane civatayi gecir ve kaynat daha sonra kolaylikla sokersin .

I

pense zayıf olur. Araya ince yag döküp saglam ve uzun bi ingiliz yada polis ile lak diye sökersin.

B

Wd40 sıkıp papağan pense ile dene. Büyük ihtimal olmayacak biraz kaynamış gibi gözüküyo. Üzerine bi tane somun kaynattırırsan anahtarla açarsın

H

Küf sökücü belki işey yarar

B

Sökmek istediğin şey nedir ben anlamadım

A

ayna adaptörü kırıldı erkek kısmı ayna yuvasında kaldı.

Can Isler 3 gün

Ters diştir o büyük ihtimal 2 tane somun al peşpeşe tak somunları ilk taktığın somunu zorlayarak çıkartmaya çalış

Anıl Erdön 3 gün

düz diş. Ama dediğin kontra tekniği çok mantıklı onu hiç akıl edemedim

Can Isler 3 gün

İsitma imkanin varsa isitarak yoksa tornaciya

B

ısıtırsa şişer çıkartamaz

Berk Özyiğit 3 gün

Cikartir biz sanayide hep ayni teknigi kullaniyoruz

Berk Doyle 3 gün

Motosiklet aynası sanıyorum dikkat et ters diş olabilir

T

O ayna ters diş tir ona dikkat et boru anahtarı yada papağan anahtarlar var sıktıkça kavrayan onları dene...

Z

düz diş. Honda. Yamahalarda ters oluyor

Can Isler 3 gün

Etrafına biraz bildiğimiz pırasa lastiginden dola sonra penseyle tekrar dene bide

H

Arkadaş hidrolik yağ sakin olaki dökme boyaya denk gelirse mahvedersin ve kolay kolay boya tutmuyor bidaha küflu bi yer varsa pas sokucu sık yada bu saatte imkanım yok bulamam dersen camsil de iş görüyor. Cıvata saat yönünün tersinde çevirmen gerekiyor terse sokuluyor somun bulabilirsen iki tane somunu birbirine sık somunlari birbirine kilitle alttaki somunu saat yönünün tersine çevir öyle sokebilirsin yada boru anahtariylada sokebilirsin

E

Dişleri pense yüzünden aşınmış, büyük ihtimal tutmaz ama çift somun denenebilir.

Hasancan Sevren 3 gün

Bu anahtardan bulabilirsen olur o iş dostum

com-i622pfzt8v3d4l4pd8uv.jpg

H

bundan var gram tutmuyor bunun tutması için kenarları köşeli olması lazım

Can Isler 3 gün

kurbağacık ile

E

Ayna kütükleri genelde ters diş oluyor ısıtma işe yarar ama bilen biri yapmalı alimunyum alaşım catlatabilirsin en iyisi boru anahtarı senin işini görür önce sıkma yönüne çevir sonra vurdurarak gevseltmeyi dene

M

Boru anahtari isini gorur dostum ve ters aciliyo olabilir dikkat et

M

taktik maktik yok bam bam bam

F

Bayrampaşa yakınsan gel o kolun yenisini bile yaparız

S

teşekkürler hocam eksik olma. Hallettim

Can Isler 3 gün

hocam tornacı mısın?

Can Isler 3 gün

Sayılır plastik kalıpçısıyım

Salih Akz 2 gün

tornalık iş var da ayna adaptörü yapabilir miyiz

Can Isler 2 gün

WD40 sıkıcaksn 2 dakika bekleyip ayarlı penseyle çevireceksin

S

Ege ile 2 tarafli duz yap acik agiz anahtar ile ac

F

aynen o şekilde açtım dostum

Can Isler 2 gün

İyi bakalım gecmis olsun

Fuat Yamanlı 2 gün

Üzerine dik gelecek bir şekilde vuracaksın. Bu, o vidanın dişlerin hareket etmesine yardımcı olacak. Sonra düzgün bir şekilde vida kaynatıp, su ile soğuttuktan sonra anahtar ile sökeceksin kardeşim.

C

civata üzerinde hazırda bile vardı kardeşim ama kaynatma şansım yoktu. İki tarafı törpüleyip anahtar köşesi yapıp anahtar ile açtım

Can Isler 2 gün

Bi kaynakçıya gidiyosun. Bidanın ucuna T şeklinde bir demir kaynattırıyosun. Sağlam bir iki asıldın mı çıkar. Ya da vidaya matkapla delik aç yanlamasına, deliğe tornavidayı sok o şekilde sökmeyi dene.

M

Çıkan sap kısmına testere ile ortadan yarık aç düz Tornavida ile tut, çevir baktın kuvvet yetersiz geldi kurbağacik anahtari ile Tornavidayi tutarak çevir...

U

hocam mantıklı valla. Hatta düz tornavidanın kıçındaki deliğe başka tornavita takıp onu T yapıp bile çevirilebilir

Can Isler 2 gün

Dediginiz mantik dogru ama aluminyum parcada o islem kumar oynamak ggibi cabuk esneyip sisip kaynek bile oluyor meretler

Fuat Yamanlı 2 gün

Geçmiş olsun

E

Pas varsa wd40 net cozum hemen gevser

M

Boru anahtari ile sıkıştır

A

Eline sağlık.

C

Isıtarak göbeği gevşetebilirsiniz. Ardından boru anahtari daha etkili olabilir.

N

O cikmazda demir testeresiyle kesmeyi veyada diş acmayi dene haci

C

La olm o ters diştir mhtemelen fkdldlsşs

C

Boru anahtarı güzelce sıkıştırdın mı çıkartırsın

U