Yanağımın içi kan topladı neden olabilir?

Sabah işe geldiğimde yanağımın iç kısmında sert bi cisim dilime çarptı aynada baktım sok oldum kan toplamıştı bu neden olmuş olabilir akşam birşey yoktu. Lutfen yardim edin

Y
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
28
28 CEVAP

Bu şekild e

com-2ayrzc8l8kio6mf8wrq0.jpg

Y

Vakit kaybetmeden ağız ve diş sağlığı doktoruna git .

Emre Eçin 2 yıl

D bunu daha kötü hale getirmesinde bakın d lar beceriksizin teki teşhislerinden başka hiçbir bilgileri yok tek bildikleri kimyasal sentetik hiçbişey umurlarında deil

Mehmet Sarıöz 2 yıl

Mehmet Sarıöz muska mı yazsınlar ?

Emre Eçin 2 yıl

Emre efendi sen beşikteyken biz üretim fabrikasının içindeydik biraz kibar ol

Mehmet Sarıöz 2 yıl

Sen hocalık dersi al muska yaz

Mehmet Sarıöz 2 yıl

Farkında olmadan ısırmış olabilirsin

M

Isırmadım. Isirik gibi değil zaten

Y

Hemen doktora gidin

S

Gurptakiler doktor değil bilemez acil doktora git

H

Bu ara lar herkeste var benimde dudak kenarında insaallah gecer

R

Merak etme uyurken ısırmışsın kocam da çok sık yapıyor

L

Açıl gıdın toktora ihmal etmeyın ısırsanız o an o acıyla uyanırdınız

E

Isırmadım zaten.. İsırik degil

Yeliz Tüter 2 yıl

Eşim KBB Dr korkmayın çok sık geliyor diyor farkında olmadan isirmis olabilirsiniz steril bir iğne ile boşaltin rahatsız ediyorsa etmiyorsa kendi kendine patliyormus

Songül Anbar 2 yıl

Çok tsk ederim. Songül hanim

Yeliz Tüter 2 yıl

Estağfurullah geçmiş olsun Müslüman müslümanın sıkıntısını giderecek

Songül Anbar 2 yıl

Yeliz Alpr farkında olmayabilirsiniz ama ısırmayla oluşuyor genellikle.... Panik yapmayın basit bir şey...

Hicret Öncer 2 yıl

Bazen olur diş iltihabı fırçala patlat tuzlu su ile gargara yap yinede sen bilirsin tabi ki diş hekimi görsün geçmiş olsun

B

Hic isirik gibi surmuyor isi gucu birak ve hemen doktora git

G

Korkmayın bazen benimde olur çabuk eciyo

S

Garara yap gidiyo

S

Farenjit grip veua bademciklei ilgili bir hastalik gecirmsseniz hastaligi atarken olabiliyor

G

Yelizcim ihmal etme doktora görün

Ç

Gitcem canm iş cikisi

Yeliz Tüter 2 yıl

Arada olur ben patlatiyorum düzeliyor sonra

A

dermoid kist olabilir... Veya ısırmaya bağlı mukocel kist olabilir... Korkulacak bir şey değil... Ben iki dakikada alıyorum...

Hicret Öncer 2 yıl

Başkasına olmuş ama arada benim de olur yanak iclerimde içi kan dolu oluyor ben delip akitiyorum

Ayfer Çakırmelik 2 yıl

küçük bir iğne vurup o kisti kazımak yeterlidir... Basittir.... Diş hekimlerinin işidir...

Hicret Öncer 2 yıl

Hicret bey tsk içim rahatladı biraz saolun

Yeliz Tüter 2 yıl

Amaaaaan bende çok sık olur dr a falan gitmeye gerek yok farketmeden isirinca oluyor elinle patlat geçer gider

M

senin kisi kiste dönüşmemiş olabilir...

Hicret Öncer 2 yıl

Dr. A gidin lütfen

I

Aft

S

Yanağını ısırmışındır uykunda geçer

U

Bendede oluyor hemen geçiyor korkmayin

M

Elif Değirmenci kardeş nasıl bir fantazi dünyasında yaşıyorsun ne seçimi? Ne haberi? Zaten düzgunce yszamamsisin da.... Saglik üzerine fitne çıkarmayın... Arkadaş safiyane soru sormuş.. Basit bir şey olabilir ama korkmuş ışte...

M

Bence Nazar değmiş, Allah bilir tabi... Okunursan iyi olur kardeşim. Allah şifalar versin.

Nevin Gamsız 2 yıl

Bu isimaya benzemiyor korkmayin mutlaka bir doktora gorunun cok gecmis olsun

A

Yumusak dokular patlatilmaz siz bir doktora gorunun hoca haci isi olmaz boyle durumlar

A

Boğaz spreyleri de geçiriyor.. Tantum, Farhex gibi.. O bölgeye sıkın..

F

Benim altı yaşındaki yorumunda oldu aynısı bizde endişe ettik üç gün içinde gecti

F

Trombositinize baktirin hemen doktora

Ş

ISIRIK AYNI ŞEKİLDE BENDE OLDU 2NCİ GÜN GEÇTİ

S
Bende de olmuştu. Birkaç gün içerisinde geçti endişe etmeyin. Yanağınızı ısırdığınızda oluyormuş.
F