20 günlük bebeğime mama vermek kabız yapar mı?

20 gunluk bebegim var Sutum yeterli degil mama vermeye basladim aptamil ama bebegim kabiz oldu kac gundur. Mama kabiz yapar mi. Zeytin yagi verdik poposunada surduk hala ayni nasil gecer

K
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
19
19 CEVAP

Evet mama kabiz yapıyor benimde 15 günlük arada bir aptamil mama takviyesi yapiyorum mamasini yedigi gün kaka yapmıyor

R

Napacagim sutum az mama markasini mi degstrsem

Kübra Ökçin 3 yıl

Bende2 degistirmeyi düşünüyorum gönlüm similac ta var ondaki karbonhidrat degeri anne sutune çok yakinmis

Ruken Sevim 3 yıl

Sutunuzun yetmedigini nasıl anliyorsun canım

Ruken Sevim 3 yıl

Ruken Kurucu sagarak veriyorum. Gogsumun birini hic almiyor. Az cikiyor sutum saginca goruyorum. Ve agliyor mama verince susuyor ama bi sferde kabiz oldu

Kübra Ökçin 3 yıl

Hmm anladim o zaman anne sutune en yakın mamayi ver bence daha iyi olur.

Ruken Sevim 3 yıl

aptamil kabız yapıyor ben hipp kullanıyorum şimdi

H

Hipp de kabızlık yok ama gaz çok yapıyo SMA ver daha iyi kilo yapıyo bide geçmezse kabızlık fitili var tak 2 Dakika'ya yapar hemen

E

Tamm zaten gaz sorunu oluyor arada. Fitil i doktor mu verdi

Kübra Ökçin 3 yıl

yok canısı eczaneye git tıpkı ateş düşürücü gibi kabızlık fitili de verir ayrıca kabız olduğu için uyuyamazda canısı

Eylül Karadayı 3 yıl

Eylül Karadayı tamm canm cok saol uykuya dalamiyor surekli ikinma halinda aci cekiyor

Kübra Ökçin 3 yıl

oy kıyamam ben ona ya al kız hatta yakında eczane varsa hemen al mışıl mışıl uyur o inşallah ama kabız olunca üst üste verme kaka yapmayı unutur en az 5 gün olması lazım

Eylül Karadayı 3 yıl

Eylül Karadayı tamm canm

Kübra Ökçin 3 yıl

Yapar

Ö

Allah aşkına aptamil kullanmayın anne sütüyle alakası olmadığı gibi nişasta ve elma tadiyla anne sütünden iyice uzaklastiriyor çocuğu. Zeytinyağı verecekseniz mamasina karıştırın yoksa genzine takılır tikanir. Mama olarak da golden goat kullan tadı anne sütüne göre iğrenç olduğu için bebek anne sütüne iyice bağlanıyor.

B

Evet yapar sütün yeterliyse mamayı hiç verme emmeyi bırakır ben verdim bıraktı

C

Aptamil gaz yapıyoo cokk bde kabız bebelac daha iyii

S

Evolvia mama iyi gelmisti bize.

N

Bizede ya evolviya ya aptamil alin demisti dokotr bizde aptamil almistik

Kübra Ökçin 3 yıl

Anne sutu ve mama alan bebeklerin cogunda kabizlik oluyor. Kizim sma mama ve anne sutu aliyordu o zaman kabizlik sorunu vardi 7 gun kaka yapamadigi oluyordu. Sonra evolvia yi kullanmaya baslayinca 4 aydan sonra falan duzeldi. 6 aylikken de ek gidaya gecince bir daha mama icmedi memeye cok düştü. 2 yasina kadar emzirdim .

Nesrin Buyukburc 3 yıl

Bnde evolvia alayim cocugum mahvoldu yuzu kizario aci cekio ikinmaktan .

Kübra Ökçin 3 yıl

Kiyamam iyi gelir insallah.. Bio gaila diye bir damla vermisti doktorumuz. O da iyi geliyordu.

Nesrin Buyukburc 3 yıl

Sütünüzün yetmediğini nasıl anladınız

P

sagarak veriyorum. Gogsumun birini hic almiyor. Az cikiyor sutum saginca goruyorum. Ve agliyor mama verince susuyor ama bi seferde kabiz oldu

Kübra Ökçin 3 yıl

Kübra Ökçin 30 cc çıkmıyor mu saatte emzirme sanatı var oraya katıl istersen çok yardımcı olurlar

Pınar Parlo 3 yıl

Uc dort gundur cikmiyor arka arkaya verrsem tamamen bitiyor bosaliyorlar

Kübra Ökçin 3 yıl

Aynı durum bende de var gogsumu sıkınca cikiyor sut ama doymuyor gınıme gelıyor. Her emzirme de bıttıkten sonra yıne aglıyo ama mama da bıtyıkten sonra susuyo. Cok uzuluyorum bu duruma sutun yetmemesı bende bı eksıklık gıbı suygu yaratıyor ıstemeye ıstemeye verıyorım mamayı. Ve benım kı de bugun hıc yapmadı kakasını ılk defa ve 23 gunluk bende aptamıl kullanıyorum

Tuba Cöne 3 yıl

Tuba Cöne memede susuyor mu

Pınar Parlo 3 yıl

Evolviya kullanin

B

Yasna grene kadar o kalbzlgı cekersn cnm bn cok cektm kzda nezaman bırakrsa o zaman tuvaletı duzerir cocugu ama cok zor kabzlk allah yardmcn olsun

S

Ben bebelac kullandm oda yapyo

S

Canım bol bol emzir benimde öyle geldi ve bol bol sıvı tüket süt yapan yiyecekleri ye tabi mama takviyesi yap ama az ver emzirdikçe süt artıyor

M

Sutum azaldi ve artik gogsum agriyor tamamen kesilmese bari. Yiyorum heersey ama ayni bi gogsumu hic almiyor onu verince cok agliyor ucu kotu biraz

Kübra Ökçin 3 yıl

Dayan canım bebeğin için İnan bende sütüm azaldı dedim sık sık emzir süt yapan yiyeceklerle artıyor çok şükür sık dilini birde uyku süper süt yapıyor

Meltem İntaş 3 yıl

Ve emince kalan sütü sağ memeyi boşalt birde aptamilin kabızlığı geçiren maması var bulursam fotosunu atayım benim yeğenimde öyleydi yengem onu kullanırdı

M

Aptamil conformil canım

M

Aptamil conformil kullanin gaz ve kabizlik yapmiyor

N

Aptamillerde o problem oluyo malesef canım evolvia veya bebelac öneririm biz bebelac kullanıyoruz hiç kabız olmadı şimdiye kadar çok şükür

D

Tamm canm mamayi degistrelim bizde

Kübra Ökçin 3 yıl

Hem de keçi sütlü laktoz içeren omega üç bakımından zengin gayet iyi tok tutan hazmı kolay palm yağı içermeyen koruyucu madde oranı en düşük olan mama. Skt 2020 olanı alın.

B

Hangi mama acaba

Birsen Çözeli 3 yıl

Mama kabiz yapiyo canim.. Karnina masaj yap ve mamani degistir.. Cok gazli bebekler icin bebelac gold mamasi var onu alabilirsiniz.. Ayaklarina ve karnina majas yapin.. Ayaklarini karnina dogru itin cekin yavas dokunuslarla.. Gaz cikarmasina yardimci olun..

E