3 ay 8 günlük bebeğim elini sürekli emiyor, normal mi?

Selam güzel Anneler 3 ay 8 günlük oğlum var sürekli elini emiyor ben cekiyorum o emiyor ve agzinin suyu gun de kac üst degistiriyorum akiyor komşularım bizim erken dış cıktı aynısını yapıyordu diyor acaba ole olan varmi ??
T
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
18
18 CEVAP

cok normal her bebek emer hatta emmezse anormal derler gecici merak etmeyin mudahalede etmeyin

Z

Bizde aynıyız normal

S

Benim kizimda 3ay 7 gunluk aynı durumdayiz hep eli agzinda agiz suyuda akiyo

Y

benim oğlumda 4.ayına girdi hala ayni sağlık olsun geçer bunlarda Allah başka dert vermesin

F

Canım onun tırnaklarına acı oje sür sana tavsiyem bide ağzında öyle su geliyorsa bebeğin dayısının ayam topuğunu bebgin ağzına koy bi hafta da bisey kalmıyor biz öyle yapıyoruz geçiyor belki miden bulanır ama mecburen bizde öyle yaptık kurtulduk..

H

Bizimde öle komple elini sokmaya çabalıyo

Ö

Normal. Kizim 2 ayligindan ellerini emmeye basladi. Ama disi 8 ayinda cikti. Fazla salyadan ishal de olabilir bu arada.
Korkmayin ☺

E

Soksun annesi bizde 3 ayligiz çok güzel bişi bnce onunda hoşuna gidiyo elini ağzına koymasi

M

Benim kızım 5.5aylik şuanda, 4aylikkenden beri elini emiyir arada ayak parmaklarını ağzını götürüyor BN nekadrda müdahale etsemde faydası yok BN kactur üstünü degistiriyorum ağzının suyu aktığı için

D

Benim kızım 3 aylikken başladı elini ağzına almaya ve emzik niyetine kullaniyodu salya zaten fora ☺şimdi 6 aylık oldu parmak emme yi bıraktı ama salya mız devam ve dış felan çıktığı da yok. Bi sitede okumuştum bazı çocuklarda tükürük fazla olurmuş ve çocuk bunu yutamadigi için akarmis fazlası

Y

Benim oğlumda sürekli emiyor elini ama salyasi hiç akliyor sanki bal var elinde sapur supur ????????

Ç

2. Ayından beri akiyo yeni dışı cikti

G

Biz iki ayliktik daha salya su icindeydi surrkli eli agzinda alt 2tane dişleri ciksin azaliyor
Sonrada ust disleri cikinca tsmamen bitiyor

Ö

Ben eldiven aldım 4 aylık aama o kdar iyi geldi ki agız suyu da azaldı bin şükür elini agzıns götrsede bişi olmuyo diş kasıyıcı eldivnlerden alın arkdaslar

com-3xhnucyuewcqognsfmdm.jpg

D

Benimkide yani benim kızımda öleydi ya

G

Bir acıkınca bas parmagını emerdi bide uyurken

G

dogal

Gizem Taşyonar 12 gün

Benimkide aynıydı kız

Gizem Taşyonar 12 gün

Allahdan coçugun agzı küçük

Gizem Taşyonar 12 gün

O gayet dogal

G

Bide cocuklar 2yasında dişçıkarmaya basladıklarında parmagını emer

G