Alerjik rinit hastasıyım sürekli burun akıntım var ve hiç bi şekilde geçmiyor!

Arkadaşlar mrb guruba yeni katıldım 15 yıldır allerjik rinit hastasıyım ve sürekli burun akıntısı sürekli hapşırma oluyor ve yıllardır burun spreyleri tablet hapları antibiyotik ilaçlar kullandım bunun yanı sıra bitkisel kürler bitkisel çaylar buruna sirkeli su tuzlu su karbonat lı su deniz suyu denemediğim kalmadı çörekotu yagi damlattım papatya bugusu yaptım okaliptüs yağı damlattım aynı yine değişen bir şey yok nette dolaşırken tükürük testi ilgimi çekti sabah sabah aç karna bir bardak suyun içine tükürüyoruz ve ben bunu 3 kişi ile yaptım tükürüdükten sonra 15 dk bekledik 2 kişinin tükürük testi bardağın üst bölümdeydi benimkisi ise suyun dibine çökmesiydi bağırsaklarda sorun olanın tükürük dibe çöker miş bazı allerjenlerde bağırsaklarda barınabilirmiş hastalığın çoğu bağırsaklarda ve insanın en zayıf yerinden hastalık başlarmış sizin öneriniz ne olabilir tşk

Musa Alacali
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
15
15 CEVAP

Probiyotiklerin ve de güçlü bağışıklık sisteminin alerjik rinit gibi alerjik hastalıklarda işe yaradığını önlediğini ya da şikayetleri çok azalltığını gösteren çalışmalar mevcut. Tükürük testi bilimsel değildir çünkü zaten candida herkes de vardır tükürük testinde candida çıktı sonucu siz de candidanın zarar verici düzeyde olduğunu göstermez bunu ancak ilgili doktora giderek yapacağınız dışkı tahlili kan tahlili tüm vücut kinezyoloji testi deri döküntüsü var ise oralardan alınacak örneklerin tahlili vb yöntemler ile candida teşhisi konabilir.

Serdar Gökçeoğlu
S

Candıda ne demek

Sevim Zimmermann 8 ay

Bağırsaklarda bulunan bir çeşit maya mantarı çoğalınca zararlıdrlar

Murat Menke 8 ay

bende de bu durum hamileliğimde ortaya çıktı. Sabah 8 10 kere hapşırma burun akıntısı damağımda kaşıntı çok kötü hayat kalitemi etkiliyor. Ama neye alerjim var bulamadım. Belli bişeye değil özellikle sabahları oluyor. Yıllarca çekmiş olmanız beni korkuttu çok önemsemiyordum basit geçer diye

Seda Turkerarın
S

Öcelikle geçmiş olsun ben de sürekli hapşırma belki gün boyu 30 40 defa buda beni çok yoruyor bitkinlik bezginlik halsizlik yapıyor burnum dan akan şeffaf bir sıvı emr da sinüzit var birde allerjik rinit doktorların bazısı bu hastalık la arkadaş ol diyor çaresi yok diyor allerjik teste papatya ya allerjim çıktı benim sene boyunca oluyor çok sık görülen bir rahatsızlık

Musa Alacali 8 ay

sağolun size de geçmiş olsun çok ilginç bi durum. Damak ve kulak kaşıntısıyla başladı şimdi sabahları hapşırık çok rahatsz edici. Çözümü vardır inşallah ilaç kullanamıyorum hamileym ama bi doktora gdicem çünkü teihisi kendim koydum. İnşallah sizde çözüm bulursunuz

Seda Turkerarın 8 ay

Seda hanım benim de hamilelikte başlamıştı alerjik rinit Dr tavsiyesi ile ilaç kullanmıştım Dr doğumdan sonra geçer demişti. Hemen olmasada 1 yıl içşnde tamamen geçti.

Sibel Tülücü 8 ay

ya ne güzel inşallah benmki de geçer bu ikinci hamileliğim ilknde böyle bişey yaşamadım. Peki bebeğinzde alerjk bi durum oldu mu Sibel Tülücü

Seda Turkerarın 8 ay

İlkinde bende yaşamamıştım. Bebeğim arada rahatsızlandığında alerjik dedi Dr ama sürekliliği olmadı fakat ben hamilelikteki alerjik durumdan sonra kimyasallardan mümkün olduğunca uzaklaştım. Bebeğimede elimden geldiğince sağlıklı beslemeye çalışıyorum.

Sibel Tülücü 8 ay

Kullandığım ilaçlar önceden not almıyordum sonradan doktorlar hep aynı ilaçı yazınca faydasını görmedim diyordum baktım olacağı yok not almaya başladım

com-z5408u2v3tuixr9mkdp4.jpg

Musa Alacali
M

hiç biri işe yaramadı mı? Çok zor valla. Alerjenden uzak durabilsek çözüm bu heralde. Ben daha neye alerjm var onu bile bilmiyorum

Seda Turkerarın 8 ay

Yok o anlık durduruyor doktor bırak bunun peşini arkadaş ol diyor çok zor bi durum sağlık bakağına bile yazdım cvp yok

Musa Alacali 8 ay

alerji testinizin sonucu nedir

Irmak Clear 8 ay

Papatya

Musa Alacali 8 ay

Fazla allerjik çıkmadı

Musa Alacali 8 ay

Ayni dertten yaklasik 10 yildir muzdaribim ve ilk basladiginda sadece genizde kasinti ve arada sirada hapşuruktu. Her yil giderek artti ve artık yasam kalitemi ciddi düşürecek duruma geldi. Konuyu açan arkadasin denedigi tüm yöntemleri denememe ragmen hic birinden bir fayda bulamadim. Neye alerjimin oldugunu tespit edemedi dr. Yaklasik 1 ay once ibrahim saracoglunun üzerlik tohumu kürünü gordum nette dolasirken. Yaklasik 2y. Kaşiği üzerlik tohumunu kaynar su dolu cok genis olmayan bir kaba koyup buharini soluyorum. Tohumlar dibe cokunce ara sira karistirip tekrar yuzume yaklastirip soluyorum su iliyana kadar. Sabah kalktigim gibi bir tatli kaşığı soguk sıkım çorekotu yagida kullanarak bir nebze dayanabilecegim hale getirdim bu problemi. Yoksa hapsirmaktan ve burun kasintisi, akintisi, geniz yanmasi, gözlerimin kizarikligi ve sulanmasindan dayanilmayacak bir halde dolasiyorum koca yaz

Günnur Gnctrk
G

Kollidal gümüşsuyu hakkında bilginiz var mı

Musa Alacali 8 ay

Hyr yok, cok duydum fakat arastirmadim.

Günnur Gnctrk 8 ay

Evet şuan çok söyleniyor dış yüzeyde kullananların yorumu iyi ama oral yoldan alanların yorumunu bilmiyorum tehlikeli mi bilmiyorum direk kana bulaşıyor muş

Musa Alacali 8 ay

Yüksek antibiyotik değerinde

Musa Alacali 8 ay

Bentonit kili ve kaya tuzuyla ilgili bile bir sürü kanserojen vs. Gibi haberler duyuyorken gümüşsuyu ile ilgili daha bi tedbirlik olmak gerekiyor gibi bir ibare olusmustu beynimde, o sebeplede hic arastirmadim bile.

Günnur Gnctrk 8 ay

geçmiş olsun size de her yıl ilerliyor demekşuan hamileym diye bitki kürü de yapamıyorum kafama göre ama çok zor bi durum basit gbi gözükse de insanı çok yıpratoyor hep grip nezle gbisiin sabahları gözümü açasım gelmiyor hapşrıklar başıcak diye. Damak kaşıntısı kulaklarım sanki beynm bile kaşınıyor. Acaba probiyotk takvyesi işe yarar mı denemek lazım

Seda Turkerarın
S

Tabiki alınız .

Murat Menke 8 ay

Seda Turkerarın hn. Aynen oyle. Giderek coşuyor bu rahatsizlik malesef ve ben hep yesilligi bol yerlerde oturdum belki onunda etkisi vardir bilemiyorum cunki turkiyede alerji dalinda bir numara oldugu ileri sürülen gataya kadar gittim, cok arastirildi ama yapilan testler neticesinde hic birseye alerjim cikmadi. Ama hapsirmaktan sesim kisildi resmen, görenler niye agladin diyecegi kadar kizarip sulaniyor gözlerim. Burnum sürekli kasiniyor. İlk baslarda bunlar yoktu tabii. Git gide ilerledi. Siz başındaymişsiniz daha probiyotiklerle önüne gecmeye calisin bari. Ben ekmek yedigimde biraz daha artiyor gibi geliyor bana, o sebeple ekmege veda ettim. Seker tuketmiyirum meyveyle kullaniyorum seker hakkimi.

Günnur Gnctrk
G

Ya bu testte çıkmayan bir çok rahatsızlığın sebebi cancida bir araştırın derim

Murat Menke 8 ay

Nerde yaşıyorsun Musa Alacali

İbrahim Bahçecioğlu
İ

Trafiğin bol olduğu yer ist

Musa Alacali
M

Ben de deniz kıyısı nemli olan Mersin'de yaşıyordum ilaç kullanınca geçiyordu nerdeyse bütün yıl oluyordu daha kuru iklimi olan yere taşındım otamatik olarak geçti hiç olmuyor.

İbrahim Bahçecioğlu
İ

Karasal iklim iyi geliyor kesin

İbrahim Bahçecioğlu
İ

Nemin etkisi çok katılıyorum

Musa Alacali 8 ay

Ben ankdayım gecmiyorrrrrr. Perisanim

Sultan Yedigüller 8 ay

Kırsal a gidin şehirden uzak bence iyi gelir

İbrahim Bahçecioğlu 8 ay

Ankarada deniz yok ki nem varmı

Musa Alacali 8 ay

Benim de herşeye alerjim var, İLAÇ KULLANACAKSINIZ. Claritine markası veya genel olarak etken maddesi loratadine olan ilaçlar bende süper ise yarıyor genelde yarım alıyorum (haplar çentikli). Bunlar yurtdışında over the counter denen güvenli ilaçlar reçete istemez dünyanın hemen her yerinde bulunur.

Gulcin İşbilir
G

Tam tedavi eden bir ilaç yok ama bıraktımı aynısı olur

Musa Alacali 8 ay

Musa Alacali tedavisi yok tavsiyem alerjinizin arttığı dönemlerde ilaç kullanın ben yıllardır mevsimsel kullanıyorum "dünya varmış" dedim bıktım elimde mendille gezmekten

Gulcin İşbilir 8 ay

İlginiz için teşekkür ederim bendeki çok kötü iş hayatımı sona erdirdim nezaman geleceği belli olmuyor ozaman ilaçlarda fayda vermiyor son olarak dahiliye den randevu aldım bağısaklarda azı allerjen hastalık ları yapabiliyomuş

Musa Alacali 8 ay

Sabah güne başlarken ilaç alın zaten fayda edecekse ilk günden farkı görürsünüz. Hemen gidin eczaneye 10 TL birşey Claritine Türkiye'de de satılıyor diye biliyorum

Gulcin İşbilir 8 ay

Rica ederim, umarım care olur sizi cok iyi anlıyorum benim de kriz şeklinde gelirdi.

Gulcin İşbilir 8 ay

Benimde hamilelikte başladı. Günde çok kez hapşırıyor ve sabahları öksürük krizine giriyorum. Alerji testim solunum testim temiz. Vazomotor rinit dendi. 7 yıl geçti daha düzenlemedim ben de

Gülşah Hazaltürk
G

Benim kızımda aynı sorunları yaşıyo ibrahim saracoğlunun üzerlik tohumu kürü var onu yapıyıyoruz biraz rahatlatıyo hatta sürekli yaparsa uzunca bi süre tekrar etmiyo ama tuttuğu zaman perişan oluyo arkası arkasına sayısız hapşuruk, gözlerde kızarma sinir asabiyet, uyku hali ve halsizlik yapıyo yıllardır çekiyo anthistaminikler sadece bağımlılık yapıyor ve birsüre sonra işe yaramıyo üzerlik tohumunu şiddetle tavsiye ederim

Emine Ecesu
E

İkinci beyin bağırsak. Doğru yerdesiniz ilk hedef hayatınızdan kimyasalları yanlış besinleri hazır gıdaları ekmeği şekeri çıkartmak hatta meyve bile tatlı ne varsa bagirsaklr iglesene kadar kombiotik probiyotik, kolejen. Turşu. Beslenmek

Murat Menke
M

Kefir?

Hilal Kalkanoğlu 8 ay

Bu sorun için 2 -3 sene önce bir belgeselde parazitle tedaviyi izledim yurtdışında uyguluyorlar vucuda verilen kancalı parazit bağırsaklara yerleşerek o dengeyi sağlıyor bir deneyde su ile her gün bitane yutuluyordu zaten gözükmüyor 1 ay sonunda çok daha iyilerdi bir ilacın ön denemesiydi. 2. izlediğim başka bir programda bir doktor tarafından deriye bırakıllarak alınan parazitle uygulandı.. 2 sene hasta rahat geçiriyormuş fiyatı da 2 bin dolar civarıydı. Ama türkiye de kimse bilmez tabiki bunu doktorlarda dahil. Belki ileriki seneler bu tedaviler uygulanacak. Doğallık diyorsak doğal olan bu.

Cenk Yaz
C