Alkolün tadını hiç sevmiyorum insanlar nasıl alışıyor buna?

Arkadaşlar alkol alanlar burda mı? Nasıl alıştınız merak ediyorum sürekli çeşitlerini deniyorum yine de çok kötü bir tat bırakıyor. Kafa dağıtacağım diye içmek istiyorum. Tadından kendime geliyorum böyle bayılanın ayılması gibi;)

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
22
22 CEVAP

hep kötü olan şeylere eğilimliyim pek zor olmadı

K

Tadı kötü geliyor dedim kardeşim;) kendi kötü olsa ister miyim içmeyi;)

Mehmet Kadak 2 yıl

hayır bütün kötülüklerin anası içkidir ilk içkiyi içiyosun sonra domino taşı gibi gerisi geliyor

Kaan Goranski 2 yıl

Böbrek taşım var belki düşürür:) kötülüklerin anası insandır içki değil bence:)

Mehmet Kadak 2 yıl

demek ki sıkıntı sende

Kaan Goranski 2 yıl

Bütün kötülüklerin anası içkidir. Ana gibi yar olmaz.

Kerem Doğan 2 yıl

Baileys iç nesquick gibi tadı

E

Ot iç önerim içki adamı mal gibi bırakıyor

T

Cogu kisi icki icmeye Votkayla Başlar sonra bira Nasil acaba, sonra raki Whisky diye deneyerek gider....

I

Dün vodka aldım bide yanına meyve suyu gerekiyormuş sonuç meyvesuyu bitti vodka iki petşişe kapağı kadar tükettim;);)

Mehmet Kadak 2 yıl

Allah belani vermesin rezilalisirsin olum alisirsin ..

Ibrahim Çağlayan 2 yıl

Rus votkası iç hem tadı güzel hem ertesi gün baş ağrısı yapmıyor ne kadar içersen iç

D

Benim dün aldığım isveç vodkasıymış)

Mehmet Kadak 2 yıl

Ruslar bu işte iyiler dostum laleliden temin edebilrsiniz litresi 40 tl

Doğuş Emlik 2 yıl

Çok ucuzmuş ya. Dün aldığım vodka 134 idi

Mehmet Kadak 2 yıl

Abi yapmayın çarpılmayın tekele ben para vermiyorum ayda 15-20 litre çeşitli markalarda hediye geliyor. Ama lazım olursa laleli ve Zeytinburnun da litresi 40 tl^den satılyorlar

Doğuş Emlik 2 yıl

Hocam lalelinin ne taraflarından alabiliriz

Serhan Nefes 2 yıl

Benim sigaray, alısmabisyegim gibii bi turlu Alışamadım ))sonra, denemeyi buraktık

A

Herhalde sonum öyle olacak kendime getiriyor bildiğin;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Eminim:)) sigaranın dilimde bıraktığı tat git ordan diyorum. Sende Nesin böylee

Asia Bhr 2 yıl

Ne olduğumu bilmediğim için soyadımı nesin yazdım gerçeği değil;) aziz nesinden esinlendim;) bakalım alışsam iyi olur

Mehmet Kadak 2 yıl

Bulursun umarım kendini de bu alkolle olmaz emin ol )alkolde kaybolursun hic bulamassın )

Asia Bhr 2 yıl

Yok yok şuan öyle bir tadı var ki direk kendime geliyorum:) kendimi bulmak için çok yol denedim ama henüz sonuç yok:)

Mehmet Kadak 2 yıl

com-j10waqcniaal3pyg23zz.jpg

görsel materyal
D

nerden buluyosun bunları hocam bide fiyatları nasıl

Batıkan Ergün 2 yıl

Bana hediye geliyor beleş ama lalelide 1 litresi 40 tl ye satılıyor bilginiz olsun isterseniz adres veririm

Doğuş Emlik 2 yıl

Sonra kör olalım içip Laleliden alınma içkileri...

Hakan Batbayli 2 yıl

şu moroshayla soldaki nemiroff güzel duruyo da gözlerimi seviyorum

Batıkan Ergün 2 yıl

Hepsi güzel kardeşim biberli olan biraz acı sadece ama oda iyidir

Doğuş Emlik 2 yıl

Bira ile başladım. Tadını ilk başta hiç beğenmemiştim ama özellikle çok yorgun olduğum zamanlar olmak üzere canım çekmeye başladı. Nefsime uydum ve sevdim. Şarap, votka, likör gibi birçok içkide benzer durumlar oldu. İlk içişte sevdiğim ve tadı hâlâ favorim olan bir tek tequila var.

M

Baileys ve malibu cokguzel. Onun disinda alisma meselesi biraz. Once cok meyvesulu votkayla baslayip sonra votka oranını cogaltabilirsin yavas yavas. Ama gerek yok yani alismaya. Meyveli saraplar da guzel

P

Genellikle bu baileys cevabı geldi. Onu deneyeceğim. Şarap denedim sevmedim ama

Mehmet Kadak 2 yıl

Malibu hindistan cevizli, onceden soyliyim. Meyveli sarap da markasina gore degisiyo aslinda, kimi meyvesuyu gibi kimi gene yakiyo ama gene de hepsi guzel

Pelin Yenimahale 2 yıl

Sen hepsi güzel diyon ben hiçbirine alışamadım ama direnmeye devam edeceğim;) bilgiler için tesekkür ederim

Mehmet Kadak 2 yıl

Bende hic sevmem ama gecen bir arkadas ev yapimi sarap getirdi tanida bayildim ufak bir arastirmayla sarap kurdum hemen

M

Ev yapımı pek denemedim açıkçası bir ara midyattan süryani şarabı getirttim malesef içemeden aldılar benden:)

Mehmet Kadak 2 yıl

Ilk kaç yaşında içtiğimi hatırlamıyorum ama genetik olabilir. Rakı kültürü olan bir babam olduğu için hiiç rakıya iyy demedim. Kokusu da tadı da benim için çokzel

M

Genetik olabilir evet mesela benim ailem öğrense içtiğimi iki seçenek doğar. Evlatlıktan mı red edelim yoksa öldürelim mi:);) düşün ödeyeceğim bedelleri ama alışamayınca çıldırıyorum;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Sizin biraz hırs olmuş biraz rahat icseniz alışırsınız:)

Merve Yumat 2 yıl

Hırsta ne hırs böyle şişeyle beraber almak istiyorum ama malesef ikisi yerinde duruyor;);)

Mehmet Kadak 2 yıl

İçki kötülüklerin anasıdır, ana gibi yar olmaz. Derdi rahmetli babam. 50 yaşını görmeden içkiden ve bulimum keyif verici maddelerden göçtü. Kralll

M

Mekanı cennet olsun kardeşim. Açıkçası ne diyeceğimi bilemedim şu an.. Başın sağ olsun;(

Mehmet Kadak 2 yıl

Sağolasın kardeşim. Zirvede bıraktı bir bakıma. Votka ve enerji içeceği hem içimi çok keyifli hemde sağlam çarpan bir karışımdır. Tecrübeyle sabittir

Mustafa Karadoğan 2 yıl

Öneri için tesekkür ederim. Korkuttun beni.. Ama ruh halim şuan içmem için elinden geleni yapıyor

Mehmet Kadak 2 yıl

yanında tükettiğin yiyecekler mezeler önemli. Ben kırmızı şarapla limonu sevmeye başladım. Tavsiye ediyorum

Akın Yakupoğlu 2 yıl

Tesekkür ederim kardeşim öneri için

Mehmet Kadak 2 yıl

Çiğ köfte ve yanında rakı ile başladım. Bol Acılı gerçek çiğ köfte ve rakı. Rakınin ayarı ne tek ne duble 1.5 .

S

Zararlı kardeşim başlama kafan dağılıyor bir süreğine güzelliği orası fakat bak sabah kalktım her şey aynı yerinde değişen bir durum yok

A

kıbrısta okumuşsun nasıl alışamadın ki. S

R

O zamanlar küçüktüm kardeşim dertlerde küçük geliyordu:)

Mehmet Kadak 2 yıl

neşesine içseydin be abi

Rıza Dilber 2 yıl

Tadı çok kötüydü kardeşim ya:);) neşeyi alacak tarzdan:)

Mehmet Kadak 2 yıl

Bana rakı ve bira içirdiler.
Alışkanlık denmez ama sosyal içiciyim.
Hani sürekli olsa içerim ama içmesem de olur.
Kendi isteğimle ilk içmeye başladığımda ise sanırım 14 yaşlarındaydım.
Gittim, aldım, içtim.
Bunda bir kötülük yok.

Eğer ağız tadıyla içeyim diyorsan hangi içkiyi neyle içtiğine dikkat edeceksin.
Bira / Çerez
Rakı / Meze
Vodka / Meyve Suyu (Cappy Kırmızı ; )
Whiskey / Çikolata (Bence üstüne acıbâdem likörü daha iyi)

Bir de mayalı içkiyle mayasızı karıştırma. Pis çarpar ve mide bulandırır.

Başlangıç olarak likör deneyebilirsin.
Acıbâdem likörü (fazla içme miden bulanır) efsânedir.
Böğürtlen, çilek ya da muz likörü de deneyebilirsin.
Nâne likörü kahvenin üstüne mükemmel gider.
Jagermeister ya da Baileys gibi karışımları da deneyebilirsin.

E

Teşekkür ederim kardeşim bilgi için;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Alkolu kafa dagitcam yok dert giderecem diye icersen bi boka benzemez dunyanin en kaliteli ickisi olsada alkol zevk icin icilir ha rakicilara bi de laf atayim kulüp rakisi icmiyorsan yok ben yeni raki yok tekirdag muhabbeti yapiyirson soda ic daga iyi

O

Şimdilik acemiyim üstüme gelme ne için içtiğimi pek bilmiyorum:)

Mehmet Kadak 2 yıl

Boș ver sadece ic ama kontrolu kaptirma

Osman Yapıcıgil 2 yıl

Nerde o günler içemiyorum tadından dolayı be abim;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Vermut saraplari var tatli saraplar hem iyi kafa yapar bulabilirsen kindzmaruli diye bi gurcu sarabi var cok kaliteli ve ucuz su sosyetenin hava attigi fransiz saraplarina bes basar yada gurcistan ve azeri tarafinda yapilmis el yapimi böĝürtlen(ahududu) sarabi șerbet iciyorum saniyosun kafa 2 milyon basiyir

Osman Yapıcıgil 2 yıl

Rakıcılardan cevap; Boğma

Burhan Dkaya 2 yıl

lafmı şimdi.. Herkes içecek diye bir şey yok. Alışkanlık meselesi.. Kimi edebiyle içer kimi götüyle...

N

İçiren sebepler daha acıysa hissetmiyorsun

B

Gelen en mantıklı cevaplardan birisi çünkü cidden kafa kafa olmaltan çıkıp sıkıntı üretim küpü ve merkezi olmuş;)

Mehmet Kadak 2 yıl

iki tekila shot at tv izle

N

Malibu baileys sheridans keklewich gibi lezzetli içkiler içebilirsiniz çok da zorlamayın:)

H

Şuan hala çok acemiyim bailes hariç diğer üçünü duymamıştım latince kelimeler gib;) bi alışsam dibine vuracam içkinin:)

Mehmet Kadak 2 yıl

Sevemediyseniz gerek yok bence başka hobiler edinin şahsen biranın tadını çok seviyorum kafasından ziyade

Hilal Çokadar 2 yıl

Başka hobiler mi ne gibi;);) dans mı edeyim bunun için bile bir iki kadeh şart:) onun dışında hobim olamaz çobanlıkta yaptım öğretmenlikte bulaşıkta yıkadım futbollada uğraştım yemekte yaptım dağcılıkta:);) diğer şeylerr aklım ermez;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Ne yaptığını bilmeden nasıl şart diyorsunuz:) ben mi yanlış anladım yoksa

Hilal Çokadar 2 yıl

Yoo sen doğru anladın benim kafam içmedende güzel olabiliyor:);) ne yaptığımı bilsem düşün gece üçte bile uyusam sabah 6 da uyanıyorum yaptığım bişeyde yok;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Tuborg goldla tanıştıktan sonra hepsini bıraktım açıkcası sadece onu içiyorum

I

Umarım benimde tanışmam güzel olacak;)

Mehmet Kadak 2 yıl

Tuborg gold su gibidir içtiğini anlamazsın zaten her gece 4 tane içmeden yatmadım bütün yaz boyunca

Ibrahim Cng 2 yıl

:);) seversem gündüzde ben 4 tane atarım;)

Mehmet Kadak 2 yıl