Bebeğim doğduğundan beri kusuyor doktor reflü var dedi ilaç verdi ama geçmedi yardım?

Slm arkadaslar bir yasindaki oglum dogdugundan beri surekli kusuyo arastirma hastahanesine goturdum reflu dedi ilac verdi fayda etmedi karnini doyuruyorum sonrasinda kucagima alinca hemen kusuyo inanin artik sinirlerim bozuk zor bi durum ne yapabilirim yorumlarinizi bekliyorum

R
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
9
9 CEVAP

Alerji testleri yapildi mi? Herhangi bir diyet uyguluyormusunuz?

A

Yok alerji testi yapilmadi hayir diyet uygulamiyorum uc saatte bir besliyorum

R

Laktozsuz ürünler kullanin

G

Fizyolojik reflüde olabilir alerjik kökenlide olabilir. Alerjik kökenli ise mutlaka diyet yapmalisiniz. Sadece reflü ilaçlari bir işe yaramaz.

A

Peki nasil bi diyet uygulayabilirim

Remziye Çamlar 2 yıl

Remziye Çamlar öncelikle süt ve süt ürünlerini kesin (peynir, yoğurt, süt) , dana etide dahil. Kuzu eti tüketebilirsiniz. Bir süre gözlemleyin. Bu arada yedikten sonra hemen yatirmayin en az 1,5 saat geçsin aradan. Yatak başini yükseltin.

Aysegul Çan 2 yıl

Reflü iştahsızlık yapar mı acaba

Adem Genk 2 yıl

Adem Genk yapar hemde fazlasıyla

Aysegul Çan 2 yıl

Dogrudur oglum cok istahsiz

Remziye Çamlar 2 yıl

Alerji kökenli olabilir

M

Bebeğinizin kaç aylık bizde sürekli kusuyoruz bizde süt alerjisi var reflü olduğunu kusma haricinde bir belirtiniz oldumu

B

Oglum bir yasinda yutkunma sorunuda var bir buskuvu bile bogazina takilsa hemen kusuyo

Remziye Çamlar 2 yıl

Karni doydugunda cok fazla hareket ettiginde veya biri opup kucagina aldiginda hemen kusuyo

Remziye Çamlar 2 yıl

Anladım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin

Betül Baser 2 yıl

Benimki5 yil kustu dile kolay her ogunnu 5 yil onurum den omur gitti halada ku suyo

I

ALLAH yardimciniz olsun gercekten cok zor bi durum onu her doyurdugumda yanimda mutlaka bir kova bulundururm artik pisikolajim bozulmus

R

Canim tıpkı benim gibisin bak 5 yasinda hala kusar yemek yiyemez yutamaz katı asla yiyemez alerjiye götur bi insallh bizim hastalıktan değilsin ama şikayetler ayni

Ipek Yaz 2 yıl

Valla oyle dusunun bir yasinda ve daha cignemeyi bilmiyo ya eline buskuvu bile veremiyorum

Remziye Çamlar 2 yıl

5 yaşındayız bizde hala çiğnemeyi bilmez 1 çubukkrakeri yiyemez her sey robottan gecer yogut bile katı olursa sulandiriyorum dusunun

Ipek Yaz 2 yıl

Ben 5 yıldır çekiyorum farklı bi hastalık cikti en son 6 ay önce ankarada tedavi oluyoruz

Ipek Yaz 2 yıl

Aynen bende oyle yapiyom pirinci okadar kaynatiyom sonra tekrar catalla eziyom pirinc tanesi bile bogazina takiliyo ve kusiyo

Remziye Çamlar 2 yıl

cocuk alerji uzmanina gitmenizi tavsiye ederimm

G