Bebeğimi bebek arabasına nasıl alıştırabilirim?

Merhaba kızlar bebegimi bebek arabasina nasil alistirabilirim dogdugundan bu yana dışarı cikariyoruz eve kapatilan bi bebekte değil ama bebek arabasina bi türlü alistiramadik her seferinde koydugumuz an ağlıyo peluş oyuncaklar felanda taktik ama fayda etmiyo siz neler yaptiniz alistirmak icin bu arada bebegim 3bucuk aylık şimdiden teşekkür ederim..

M
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
4
4 CEVAP

Benim bebegimin daha kırkı çıkmamışti meralcim. Bende senin gibi sürekli dışarı çıkardım evcimen bir bebek değil araba sarsildikca hem gazı çıktı hemde yorularak uyudu hatta gittim yerlerde bile bazen bebek arabasinda uyutuyorum Bebeğimi. Benimki de zaman zaman ağlıyor kalkmak istiyor ama inat ediyoruz sürekli bebek arabasını sallayarak ileri geri yaparak oni gecistiriyorum. Tabi bazen kucağıma almak zorunda kaldığım oluyor tabi. Bebek kucağımda araba elimde öyle yolumuza devam ediyoruz benim tavsiyem ise yarar mı bilmiyorum ama bebek yorulduktan sonra bebek arabasına koy ileri geri salla ağladığında sende bebeğin ses tonunda eeee eeee diyerek onu bastırmaya çalış bir iki dk içinde susuyor zaten. Bi iki kere araba da uyursa alisir diye düşünüyorum

N

Yok tatlim biz alistiramdik anlamadim gitti arabasi yayli arabalardan salliyoruz yapmadigimiz sebeklik kalmiyo o kadar agliyoki sanki bi yerini kopardilar millet garip garip bakinca mecbur kucagimiza aliyoruz valla bi yere gidemez olduk artik tatlim ya

M

Emin ol benimki de öyle pazara giriyorum iki adımda durup kucağıma alıyordum ama her sakinlestiginde geri birakiyordum eşim yanimdayken aglatmamak için hemen kucağa alıyor ama o yokken ben öyle yapmıyorum hala yapıyor aynısını bende senin gibi etrafa karşı bi garip oluyorum çocuk ağlayinca böyle saçlarımı yolasim geliyor ama pes etmek yok. Bizim oğlan normalde de ağladığında yıkıyor ortalığı ama yapcak bişe yok.

Neslihan Özkocacık 3 yıl

Sen yine pis etme ağlarsa al kucağına ama sustugu an geri bırak ve sallaya sallaya sürmeye devam et

Neslihan Özkocacık 3 yıl

Ayy sadece biz boyleyiz zannediyoduk çevreye bakinca pes etmiyorum zaten aglaya aglaya gidiyoruz ama ne zman aglamadan binicekler merak ediyorum ya

Meral Suleyman 3 yıl

Evde uyurken pusete koyuyorum uyanıyor merdivenden inip arabaya bindirip yola çıkana kadar akla Karayı seçiyorum inan bide mahallede ağlamaya başlayınca hepten sinir geliyor millet çocuk ağlıyor gelin sokağa çıkıyo geziyo diyecekler diye korkuyorum vallahi

Neslihan Özkocacık 3 yıl

Ayy valla aynen bizde uyurken alip gidiyoruz ama bu fazla sürmüyo tabi geri uyaniyo hemen uykusuda cok hafif artik diyoruz biz eve donerken ne zaman bu eve sakin aglamadan giricez

Meral Suleyman 3 yıl

Sende kucaginda gezdir Meral Suleyman saka bi yana alisir yavru acele etme zamanla ogrenir

B

Ooo burcu hanimcim burdada mi kavustuk inslh bakalim

M

Eklemissin beni

Burcu Takka 3 yıl

Ekledim anne oluyosun canimcim faydali bilgiler var işine yarar diye düşündüm

Meral Suleyman 3 yıl

Iyi yaptin canim su sicaklar beni oyle mahvetti ki anlatamam isten evden bask bi yere gidemiyorum sana da grlemedim ama dogum izne cikayim ilk gelicegim sdnsin sakin yanlis anlama

Burcu Takka 3 yıl

1bucuk yil oldu birbirimize gelicez yani her zaman aklimdasin her zman bekliyoruz gel buyur güzel anne

Meral Suleyman 3 yıl