Bebek emmiyor diye kuvezde tutulur mu?

Kızlar Hayırlı bayramlar. Bana yardımcı olurmusunuz? 33 haftalık 2200 doğdu oğlum. 15 gündür kuvezde şimdi 2100 kilosu. İlk başlarda ciğerleri gelişmemiş dediler makinaya bağlandı sonra cigerlerdeki sıkıntı geçti emar çekilmesi lazım dendi kitle varmış oda temiz çıktı. Şimdi de emmiyo diyolar. Benim emzirme mede izin vermiyorlar. Emzik tutuyor ama biberon tutmuyomuş. Sadece emmiyo diye kuvezde kalan varmı? Her özel hastane boylemi yapıyo acaba. Bana yardımcı olurmusunuz lütfen.

G
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
35
35 CEVAP

Bizimde emme refleksi yoktu 1 hafta ugrastilar sonra guclendi sabir et canim

S

Emme refleksi olmadan taburcu etmezler zaten bebegi nasil emzirceksiniz emme refleksi olmadan once biberonu sonra anne memesini tutacak. Bende 32 haftalik dogum yaptim 1 ay kuvezde kaldi bebeğim 35.haftada emme refleksi oluştu 1 hafta emzirip taburcu olduk.

A

Evet emme refleksi bile gelismezse cikartmiyorlar bizimkide o yuzden kalmisti

P

Canım emmeyen çocukla ne yapacaksın evde öğrenmesi lazım ki çıkarsınlar hastane ile ilgisi yok yani biraz daha sabret

M

Emzikle çene kaslarını guclendiriyolar iyice alışınca emer canm tek sknti bu olsun emer merak etme emmeyince vermezler nasıl besliceksin yoksa insallah hayırlısıyla çıkar

F

İnşaallah bizimde biran önce emme refleksi gelişir. Valla bilmediğim için sordum kızlar yalnız olmadigima sevindim. Dua edin bize

G

Çıkar insallah canm merak etme emme refleks vakti gelince çok güzel emiyolar sen sutunu sağ sürekli ona dikkat et

Fatih Sönmezocak 3 yıl

Sağol canım Allah razı olsun. İnşaallah en kısa zamanda sağlıkli bir şekilde kucağımiza almayı evimize dönmeyi nasıp etsin Rabbim

Gönül Dümen 3 yıl

Insallah canim korkma sukur ki emme refleksi sorunu var sadece alisir emzikle korkma

P

Çok. Sagolun kızlar Allah razı olsun. İçime su serpildi. Şimdi 35 haftalık sayılıyor bu haftalarda daha güçlenir demi ?

G

Evet gun gectikce cenesi kuvvetlenir canim emzik aliyormus bak ne guzel bi haber

P

Guclenir insallah evet merak etmeyin. Benim oglum kac kez emip sonra yorulup tekrar sonda taktilar sonra emmeye tamamen alisti

A

Aynen benim oğlumda yoruluyo sonra sonda takıyorlar İnşaallah bizde düzene gireriz

Gönül Dümen 3 yıl

Düzelir duzelir merak etmeyin 1 hafta 10 gunu bulmaz diye düşünüyorum

Ayça İbiş 3 yıl

İnşallah canım inşallah Allah razı olsun içime su serpildi valla

Gönül Dümen 3 yıl

Ne demek gecmis olsun inşallah en kisa zamanda bebisinizle evinize gitmek nasip olur:)

Ayça İbiş 3 yıl

Canım ben ozel hastanede dogum yaptım 29 haftalık dogdu 1060 gramdı 66 gun kuvozde yattı bızımde emme refleksımız yoktu bıberondan once emzıkle alıstırıolarmıs 10 gun boyunca gece gunduz ugrasıomus hemsıreler halbukı yalan ben doktordan rıca ettım lutfen ben emzıge alıstırayım benı bellı saatlerde yarım saat dahı olsa ıcerıye alın benı hıssederek alıssın dedım 2 gun boyunca emzık denedım ve alıstı onlar 10 gun ugrasıolar hıkayesı yalan yanı. 4 gun boyunca da bıberonla mamaya gectık hemsıreler 10 cc mamayı zor yedırırken ben yedırmeye basladıgımda 70 cc yı tek seferde yedı annenın teması cok onemlı doktordan rıca et ve bu yolda hemsırelere eslık et

V

Ben kucağıma alıyorum canım ama dediğin doğru 2 gün aldım enfeksiyon kaptı dediler biberon a alissin sonra dedi bekliyoz

Gönül Dümen 3 yıl

Cnm mumkun oldugunca bebegını kucakla doktor bana demıstı kı bız zaten burda kucagımıza alıyoruz merak etme dedı ve ben doktora tek bır sey soyledım benım yerımı tutuyo mu sızın gosterdıgınız sefkat. Doktor hep kucagıma verdı ve hastaneden cıkmasına 10 gun kalasıya benı 2 veya 3 saatte 1 ıcerıye alıp bebege kanguru sıstemıyle emzıge alıstırma eylemını uyguladı. Cok zor bı durum senı ıyı anlıorum

Vildan Bay 3 yıl

Bende tekrar konuşayim Doktor la teşekkür ederim dua edin bize sağlıkli bir şekilde evimize dönelim

Gönül Dümen 3 yıl

Benin kızımda öyle idi biberon tutmuyordu doktor emzirmem icon beni çağırdı kızım beni emince ertesi gün çıkardı

A

Senin için de daha iyi cnn emme refleksi olmadan eve getirsen ne yapacaksın ki

F

Bende 33 haftalık doğum yaptım. 19 gün kaldı. Kilosu ciğer sorunu aynıydı bizde de. Son 10 gün falan beslenme saatlerinde bende gittim emzirme dersleri için. Ama bende göğüs ucu yoktu bebegim alamadı silikon ucla emzirdim ve şırınga ile süt veriolari onu gösterdiler öğrettiler ve çıkardılar

K

Bizi çıkarmıyorlar emsin diyo baska bişey demiyor

Gönül Dümen 3 yıl

Bunun özel hastaneyle olan ilişkisini anlamadm. Emmeyen bebeği size verseler evde dha kötü olursa napıcksnz ozmnda acaba keşke vermeselerdi mi diceksnz

A

Hayır tabiki ama özel hastaneler devletten para aldıkları için fazladan çocukları yatırıyorlar. Ben zaten Doktoru dinliyorum ama gerçekten başına böyle bişey gelen varmı diye sormak istedim

Gönül Dümen 3 yıl

Evet biz bir hafta kaldık emmeye başlayınca ciktik

H

Emmeden taburcu etmiyorlar

E

Benim kızımda 33 haftalık doğdu. Hiç emme refleksi yoktu doğduğunda, emzik emiyordu biberonu az tutuyordu beni ememedi zaten. Çıktığımız güne kadar sonda takıldı. Bırakın emmeyi tam öğrenene kadar kalsın sonra pişman olursunuz

Ü

Haklısınız bizde bekliyoruz başına gelen varmı diye merak ettim. İnşaallah tam olarak öğrenir. Böyle beklemek zor. Rabbim başka dert vermesin inşallah

Gönül Dümen 3 yıl

Emme refleksi 1 hafta içinde güçlenir biberonla beslenir

Y

Canim benim kızım 33 uyumlu doğdu 2230 10 gün kaldı. Ilk iki gün solunum desteği aldı daha sonra emmesi için bekledik ama 4.gun emme için denemek amaçlı cagitdilar çok uzun olmasada ten teması için iyu geçti sonra sabah akşam sagdigim sütü götürdüm sabahları emzirdim 10.gun sonunda taburcu oldu. Kilo çok almadı tabi 2130 şeklinde özel hastanede idik

G

Emzik yada biberon kullandirmadilar

G

Benim oglum 32 haftalik dogdu emme refleksi icin 28 gun bekledim hastanede hergun 40 gram kilo aliuordu bigun doktorla konustum cikarin artik dedim hicbir sorunu yoktu bebegin enfeksiyin riski var yani irda tamam dedi bana 2gun sonra kilo kontrolu icin getir eger kilo kaybi olursa aliriz tekrar dedi. 3 saatte bir besle dedi. Ben eve goturdum sutumu sagdim biberonla azina simtim o yuttu ben siktim o yuttu 1.5 2 saate bir besledim. 2 gu. Sonra gittik cocuk 450 gram almisti. Ben bitek kendi bebegimle evde ilgilendim hastanede bir hemsireye 5 ile 7 arasi bebek dusuyor evdeki ilgi tabiyki olmuyor. Bide kilo aldikca ceneleri kuvvetleniyor. Insallah sende alirsin saglikla bebegini

E

İnşaallah canım enfeksiyon var şimdi birde nefesini çok yorulunca kontrol edemeyimus diyo acele etme diyo Doktor. Bugün denedim az önce az emdi İnşaallah daha iyi olucak Allah'ın izniyle

Gönül Dümen 3 yıl

Benim oglum 32 haftalik dogdu emme refleksi icin 28 gun bekledim hastanede hergun 40 gram kilo aliuordu bigun doktorla konustum cikarin artik dedim hicbir sorunu yoktu bebegin enfeksiyin riski var yani irda tamam dedi bana 2gun sonra kilo kontrolu icin getir eger kilo kaybi olursa aliriz tekrar dedi. 3 saatte bir besle dedi. Ben eve goturdum sutumu sagdim biberonla azina simtim o yuttu ben siktim o yuttu 1.5 2 saate bir besledim. 2 gu. Sonra gittik cocuk 450 gram almisti. Ben bitek kendi bebegimle evde ilgilendim hastanede bir hemsireye 5 ile 7 arasi bebek dusuyor evdeki ilgi tabiyki olmuyor. Bide kilo aldikca ceneleri kuvvetleniyor. Insallah sende alirsin saglikla bebegini

E

Bir hafta emme refleksinin gelişmesini bekledik biberonu emmeye başladı taburcu oldk

Z

İnşaallah bizde çabuk emeriz ve sağlıklı bir şekilde evimize doneriz

Gönül Dümen 3 yıl

İns cnm ins Allah im kimseyi ewladiyla sinamasin seni çok anlıyorum ama canını sıkma ins biran önce kawusursunz

Zeliha Asutay 3 yıl

Allah razı olsun inşaallah dua edin bize

Gönül Dümen 3 yıl

Ederim tabi Allah im dualarımızı kabul etsin inşallah bizde yirmi gün yattık kuwezde 20.gun çıktık 31 haftalık doğduk 37 günlük olduk bugn

Zeliha Asutay 3 yıl

Maşallah maşallah darısı bize İnşaallah

Gönül Dümen 3 yıl

Benim oglumunda emme refleksi yoktu hortumla cukardilar bnm oğlum evde öğrendi biberon emmeyi 900 grm dogdu 32 haftalık 3 ay küvezde kaldu arastirma hastahane siydi bizimki

M

Şimdi nasıl? Kaç kilo ile çıktınız hastaneden? Bizede dua edin Hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde evimize dönelim

Gönül Dümen 3 yıl

2.30 grm la eve çıktık suam 3 kilo mama yiyor bnm bebeğim

Merve Güneruz 3 yıl

Tabi hala mama yerken sıkıntı yaşıyoruz bazen ama ilkngunlere göre iyiyiz

Merve Güneruz 3 yıl

Anladım canım Rabbim evlatlarımızi bizlere bağışlasın.

Gönül Dümen 3 yıl

Amin

Merve Güneruz 3 yıl

1hafta daha kalırlar sonra anneyi çağırıyorlar emzirsin diye eğer emerse inşallah emer ben giderken dua ediyodum emsinde taburcu olalım diye öylede oldu çok şükür iyiler şimdilik bir sıkıntımız yok darısı sana inşallah

S

Amin inşaallah canım. Kaç haftalık dogdunuz ne kadar süre kaldınız ve ne zaman emdi. Bugün denedik biraz emiyor ama bakalım dua edin bize

Gönül Dümen 3 yıl

Bende 33 haftalık 2 kilo ikiz bebek lerim oldu tam 20 gün kaldılar önce solunum yetmezliği sonra emme refleksi yok dendi 2 gün kala siya ben gittim bir gece kaldım emdirdim emdiler kilosu da tamamlanmıştı 2200 taburcu etti şimdi 4 aylığız çok şükür iyiler inşallah sizinde öyle olur .

Songul Balsak 3 yıl

İnşallah canım inşallah Dua edin bize çok teşekkür ederim Allah razı olsun

Gönül Dümen 3 yıl

Emme refleksi 35 den sonra gelisir diyordu bizim doktorumyz. Sonucta emzik emebiliyor. ozel hastaneler yogun bakimdaki hastalar icin devletten para aldiklari icin bu sureyi uzun tutuyorlar

E

İnşallah en kısa zamanda emer canım dua edin bize

Gönül Dümen 3 yıl

Hemen hemen oyle bende özel hastanede küvezde 68 gün kaldım emme kuvveti gelişene kadar tutuyorlar. Emme kuvvetinin kiloya bağlı olduğunu soylemişti doktorum damağının gelişmesi gerekiyormuş gelişsin diye de anne yokken emzik yada biberonla beslemeye yapıyorlar Taburcu olduğunda anne sütünden kesilmemesi için emme refleksini geliştirmek için uğraşıyorlar biberonun çok faydasını gördük küvezde. Emsin diye senin kucağına veriyorlar mı ?

E

Evet veriyorlar 3 gündür. Siz sadece emmesi için ne kadar kaldiniz

Gönül Dümen 3 yıl

Yaklaşık 21 gün benim bebeğim çok zayıftı çünkü bir kilo olduğunda kucağıma aldım 1350 olduğunda damla damla emmeye başladı ancak 1500 gramı geçtiğinde bebeğime biberpn verdiler. O da toplamda 2 bucuk 3 haftayı buldu

Eda Nigdevi 3 yıl

Anladım canım bize dua et bizde alisalim da sağlıkli bir şekilde evimize dönelim.

Gönül Dümen 3 yıl

Amiin inşallah tez zamanda kavuşursun yavruna allahım kucağınada almayı nasip etsin

Eda Nigdevi 3 yıl

Amin inşaallah canım Allah razı olsun

Gönül Dümen 3 yıl

merhaba bende 33+4 te doğum yaptım 5 gün bende de emzirme olmadı ve hiç bir blg vermediler sabredin bir hafta içinde emziririsiniz biberon almadı diye agızdan beslediler biİmkinde

S

Bizde sonda ile besleniyoruz Rabbim evlatlarımızi bizlere bağışlasın İnşaallah sağlıkli uzun ömürler versin. Bize de dua edin.

Gönül Dümen 3 yıl

aminn inşallah tabiki ederim etmemmi seve seve 15 günde hastaneden çıktık şmdi rabbim acılarını göstermesin 11 ayına girdi

Senem Eslem 3 yıl

Maşallah maşallah Allah razı olsun Rabbim sağlıkli uzun ömürler versin evlatlarımıza İnşaallah

Gönül Dümen 3 yıl

Benim oğlum 27+6 günlük doğdu erken Doğum olacağı için doktorum özle yatma dedi ve Hacettepe de Doğum yaptım 33 gün küvez de kaldı vücut ısısını ayarlayacak kiloya geldiğinde çıktık emme kasları gelişsin diye yalancı meme verdile ve hergün bize emzirmemiz için içeri alıyorlardı

A

Emme refleksi ne kadar sürede gelişti acaba. Bizede dua edin bizde emelim sağlıkli bir şekilde evimize gidelim.

Gönül Dümen 3 yıl

Gönül Dümen canım onun için sizin sık sık emzirmeniz gerekiyor sizi yanına alıp hemşire kontrolünde emzirmeleri lazım dualarımız sizinle emerken uyku apnesi oluyormu bizde birde o vardı

Ayfer Iltaş 3 yıl

Uyku apnesi ne oluyor? 2-3 gündür demiyoruz ama bakalım nasip

Gönül Dümen 3 yıl

Efes almayı unutuyorlar uyku apnesi

Ayfer Iltaş 3 yıl

Yok canım şükür öyle bir şey yok. Olmaz inşaallah

Gönül Dümen 3 yıl

1300 doğdu 1880 ile taburcu olduk

A

Biz 2200 doğduk 1800 lere düştük şimdi 2100 olduk

Gönül Dümen 3 yıl

35 den sonra refleksi gelisicek diyor Doktor ama bakalım Rabbim yardımcımiz olsun inşaallah

Gönül Dümen 3 yıl

Bizde 34 cü haftada 2.130 gr doğdu. 10 gun kuvezde sadece beslenme sorunundan dolayi kaldık. Şimdi herşey yolunda inşallah sizinde iyi olur alışır. Küçuķler o yuzden bu sıkıntılar normal merak etmeyin

M

Teşekkürler inşaallah iyi olur yavrum bize dua edin.

Gönül Dümen 3 yıl

Inşallah canım dualarimiz sizlerle

Medine Gamsız 3 yıl

Allah razı olsun kızlar. Rabbim hepimizin evlatlarini bağışlasın İnşaallah. Sağlıklı uzun ömürler versin.

G

Sonta allilar benimkide emmiyordu ne beni ne biberon. Sonta talip anne sutuyle besliyorlar

A

26 haftalık 845 gram doğdu kızım 50 gün küvezde kaldı emme refleksi gelişti biberonla beslemeye alistirdilar 1620 gram ile 5 gün önce taburcu olduk

Y

Rabbim bizde nasip etsin inşaallah dua edin bize ne olur. Bişey daha sorucam gazi olduğunda göbeği çok sisiyomu bebeginizin bugün çok gazi var dediler göbeği çok sisikti

Gönül Dümen 3 yıl

Rabbim şafi adıyla şifa versin sizede dua edicem gazı olduğunda karnı şişiyor gaz masajı yapıyorum rahatliyor

Yasemin Bütünay 3 yıl

Evet öyle demişler ama korktum sabah yoktu akşam olmuş. Allah razı olsun unutmayin bizi böyle beklemek çok zor. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşaallah evlatlarımızi bizlere bağışlasın İnşaallah

Gönül Dümen 3 yıl