Belli dersanelere gidildiği için mülakatlardan elenilir mi?

Böyle saçma bir sistem olamaz, Allah kahretsin ya !!!! Arkadaşım sırf Körfez dersanesinde gitti diye elendi, benim de hayalim olan astsubaylığa başvurmak istiyorum fakat dersaneye gittiğimden dolayı inanın hayallerim suya düşecek diye o korku yetiyor. Gittiğim tarih 2012 idi.. Nerede bu adalet? Nerede bu devlet ?

K
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
14
14 CEVAP

Isyan etme isyan ıyi birşey deil kardeşim...

B

Bende gittim ve gectim sozluden kendini sucluymus gibi hissedersen tabiki elenirsin

C

Ne dedin ve gectin

Batuhan Coskunsu 3 yıl

Kursa gitmissin dedi evet gittim dedim hangi kurslara gittin dedi dedim korfeze gittim korfeze mi diye usteledi komutan evet dedim dimdik durdum arkasinda vede gectim kemkum edenleri elerler bence ben suclu olmadigim icin dogal davrandim hepsi bu

Cemal Gurler 3 yıl

Kemkum edersen kurul şüphe duyuyor olamaz deyip veriyor eline kağıdı, Önemli olan Cemaatin okuluna kursuna gitmen değil, Güvenlik soruşturmasında götündeki kıla kadar çıkıyor zaten. Mülakatlardaki kurul ince elemek için soruşturma öğrenci raporlarında ne geçiyorsa soruyor Bu bu okula Bu bu dershaneye gitmişin Bu yıllarda Sebebi, gittin mi gibisinden arayada bikaç sıkıştırmayla adamlar çözüyor

Mert Baykaloğulları 3 yıl

Aynen kardes

Cemal Gurler 3 yıl

Eskiden olan Soruşturma Raporlarında "İrticai Faaliyetler" de yaptıklarının aynısı. Kurul Aynı çizgide gidiyor sadece bu sefer cemaat öncelik

Mert Baykaloğulları 3 yıl

Tabiki de öyle isyan hiç iyi değil lakin Allah biliyor ne kadar istediğimi, ne kader gönülden istediğimi. Ben neden kara listede olayım ??? O zaman bütçemiz ona yetiyordu oraya gittik elimizden ne gelebilir ?? Allahım yardım et

K

bende gittim elenmedim arkadaşın bahane bulmuş fetö dershanesine giden elenmiyo

H

Nasi elenmedin hangi dersane

Batuhan Coskunsu 3 yıl

FEM dershanesi mülakatta da gittiğimi soyledim

Hasan Nesrin 3 yıl

Bende anafen gittim sknti olurmu

Batuhan Coskunsu 3 yıl

Dershanede sıkıntı olmaz ama başka bı eksiginden dolayı elerlerse dershaneye gittiğin için elendin zannedersin

Hasan Nesrin 3 yıl

Sen naptın bu sene başvurdunmu kardesim

B

Adamlar bakıyor tedirginsen bi bok yemişesindir diyor eliyor sakin olduktan sonra kimse seni boştan yere elemez...

B

Eminmisin

Batuhan Coskunsu 3 yıl

Eminim kardesim...

Burak Canavar 3 yıl

Başka bir sebepten elenmiştir

H

Ben asla kendimi suçlu hissetmedim, çünkü vatanıma ve devletime asla ihanet etmedim etmem de. Allah biliyor ne kadar gönülden istediğimi şu mesleği.. Önlisans mezunuyum, seneye başvuracağım fakat böyle şeyleri duydukça ve yakın arkadaşım da bu nedenden dolayı elenince aşırı derecede korkuyorum elenmekten, yoksa benim bir tedirginliğim yok

K

Şeklini bize degil komisyona yap kardes

Cemal Gurler 3 yıl

Kimseye şekil yaptığım yok salak salak konuşma, burada derdimizi tasamızı paylaşıyoruz. Çocuksun daha o yüzden sen yorum dahi yapma

Kadir Kayış 3 yıl

Tm. Api

Cemal Gurler 3 yıl

Kardeş bir sürü adam dershaneye gidip de geçti eleneninde bahanesi dershaneye gittim o nedenle elediler oluyor

H

Keşke herkes senin gibi olgun cevap verebilse.. Teşekkür ederim

Kadir Kayış 3 yıl

Hayallerine kavusursun inşallah

Hasan Nesrin 3 yıl

Paralel yapıya ait değildir gittiği dershane öyle geçmiştir.

Ferdi Ögke 3 yıl

Kardeş devlet 17-25 aralığı milat alıyor ondan sonra giden adamda TABİİ KİDE BİR BOKLUK VARDIR, yanlış anlaşılmasın sana veya arkadaşına demiyorum ama Genel Anlamda 17-25/Mit kumpasından sonra halen giden eleman devlet gözünde sıkıntıdır.

Bizim bi doğan abi vardı 3 yıl içlerinde bulundu mülakatta ona soruldu cemaat ile ilgili,

Sana mülakatta sorarla dershane okullarında vs okumuşun diye sende yok okumadım veya şöyle böyle dersen elenirsin.

Bizim abi ne yaptı, anlattı okuduğunu dershanelerinde vsvs eğitimi için anlattıktan sonra çok rahat geçti.

Ve şuan Dho Asil
Hho Yedek
Kho Asil de!

M

Kho yani gidecek dho yami

Hasan Nesrin 3 yıl

Abimiz hho istiyordu asıl ama yedektr bakalım hho için.

Mert Baykaloğulları 3 yıl

Nolacak ne edicek bilmiyoruz ama Kho ya gidebilir, Kurmaylık hayalleri de var, 2 arada kaldı

Mert Baykaloğulları 3 yıl

Kho yedegim o nedenle sordum

Hasan Nesrin 3 yıl

Hayırlı olsun hocam, giremeyenlerde var

Mert Baykaloğulları 3 yıl

Bu sene başvuranların %30 u çok net bi dershane okul etüt merkezinde okumuşlu vardı, kurulun önünde eeee üüüü salak salak davranırsan hayatta geçemen, normal diyecen devletin açtığı yerdi eğitimim için gittim diye bu kadar basit

M

Haklısın kardeşim teşekkür ederim

Kadir Kayış 3 yıl

SIKINTI YAPMAYIN ELBET DEVLETİN BAŞINDAKİ ZAATLARDA BİRGÜN ÇIKACAK HESAP VERİCEK,
YEDİKLERİ YÜZBİNLERİN HAKKI DİĞER DÜNYAYA KALMAZ ELBETTE..

SIKINTI YAPMA KARDEŞİM SADECE VE SADECE RAHAT OL..

M

o dediğin yüzbinler bu ülkeyi parçalamaya çalışan fetocular mert kardeş

Mehmet Iyi 3 yıl

Tanımadığın bilmediğin şeyi çok konuşma istersen, ulan darbeyi yapan yavşaklar siktir oldu gitti, İçeri alınanlar, Öğretmen, Ask öğrenci, ER, ERBAŞ, oldu bunlar darbeyi yapacaksa eyer hohhhooo biz bitmişizdir. Merak etme askeriyeden alınanların çoğu yakında suçsuz olduğu kanıtlanır elbet, Kimsede fetocu diye iftira atma sakın

Mert Baykaloğulları 3 yıl

Allah razı olsun. Herkes senin gibi olgun bir şekilde yorum yapsa keşke. Teşekkür ederim

K

Normal dershaneye gittiğini Kurul napsın?

M