Bankada para olması subaylık için güvenlik soruşturmasında sorun yaratır mı?

Arkadaşlar subaylığı kazandım bankada param var sorun olur mu 30 bin tl güvenlik soruşturmasında

S
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
9
9 CEVAP

Güvenlik soruşturmasını yapmışlardır

A

Ziraat bankasında üniversite dönemi biriktirdik köşeye attık sorun olmaz galiba

Serkan Sntr 3 yıl

Yok birader güvenlik soruşturmasını yapmışlardır. Koskoca subaylık.

Araf Tütünci 3 yıl

Eyvallah rapor işini ne zaman halledecen

Serkan Sntr 3 yıl

İkametgah belgesini nereden aldın bir de

Serkan Sntr 3 yıl

En kısa zamanda hallet ben yarın başlıcam inşAllah

Araf Tütünci 3 yıl

Açıklandımı subaylık

E

Abi ne alaka ya istersen trilyonun olsun borclu olma yeter

B

Kazandığını nerden biliyorsun acıklandımı

Ö

Arkadaşlar lisans mezunuyuz biz

S

Jandarma subaylıktan bahşediyor arkadaş

A

Sen yurt dışı vizesine mi basvurdun da paylastin oğlum

B

öyle bir saçma yorum yaptınız ki ne cevap yazayım ki bilsem soru sormam zaten hocam insanlık hali

Serkan Sntr 3 yıl

Hesapta 30.000 tl var deyipte pos açan saçmalık olmuyor mu

Bilge Tedim 3 yıl

Tsk bunlara niye baksın

Bilge Tedim 3 yıl

Niye bakmasın belki dikkat et çeker nerden kazandın diye

Muhammet Ziypak 3 yıl

usta muvazzaf mı sözleşmeli mi ?

D

sözleşmeli sorun olur mu

Serkan Sntr 3 yıl

valla usta okuduğum kadarıyla sözleşmeli sıkıntı diyorlar ama gitmeyen bilemez tabi kesin yorum yapamam

Devrim Kilickiran 3 yıl

GARDAŞ o nerden çıktı ya güvenlik soruşturmasından geçtik ama

Serkan Sntr 3 yıl

sen nerden duydun

Serkan Sntr 3 yıl

yok usta güvenlik soruşturması değil askeriyede içerde sözleşmeyi fesh edebiliyorlarmış veya harbiyeliler filan dışlıyormuş gibi sözlüklerde bazı sözleşmeli yapanlar var onlar yazmıştı okudum ama nereye düşeceğininde etkisi var

Devrim Kilickiran 3 yıl

Hocam, lisans mezunlarının subaylık veya astsubaylık için ne gibi bir yol izlemesi gerekiyor bilgi verebilir misiniz?

A

Her kurum kendi internet sayfasında duyuru yapar subay astsubay diye alınacak. Takip et ve başvur

Araf Tütünci 3 yıl

Tamamdır sağolun

Alaattin İmel 3 yıl

Araf Tütünci kardeş gittin mi jAndarmaya

Serkan Sntr 3 yıl

Yok bir öğle sonu gitçem şimdi belgeleri ayarlamaya çalışıyorum

Araf Tütünci 3 yıl