Hamileliğin ilk belirtileri nelerdir?

hamileligin ilk belirtileri neler acaba
D
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
28
28 CEVAP

Bende karın ağrısı olmuştu herkeste farklı olabiliyor ama

Ş

Halsizlik uykuhali

G

Göğüste hassasiyet mide bulantisi bas dönmesi halsizlik bitkin surekli uyuma istegi vs

K

Her kişide farklı bazen hiç bişey hissetmiyorsun

A

Uyku hali en bwlirgini bence tabi herkesde farklı olabilir

N

Gögüs ucunda koyulaşma ben hep öyle anlıyorım 2.gebelik benim

G

Halsizlik uykuhali gögüslerde hassasiyet duygusallık karın agrısı

Ü

Bende halszlik olmustu

S

Mide bulantısı koku hassasiyeti oluyor en sevdıgın koku itici gelebiliyor yasadmm cunku

Ö

Bende hiç bı belirti olmadı sadece yerleşme kanaması gordum. Koyu kahve gibi netten araştırdım yerleşme kanaması yaziordu sonra test yaptım öğrendim

F

Uyku hali. Oturup kalkarken kasiga giren kramp gibi saniyelik ağrılar. Goguslerde hassasaiyet tabi kişiden kişiye değişir.

E

Elçinay Fetullah Keleş ???????????? aynen bende oyleydim

Selma Cakmak 4 ay

Benim ilk hamileliğimde adet tarihimden önce belirtilerim başlamıştı baş dönmesi yorgunluk ve baygınlık geçirmiştim şimdi ikinci hamileliğim 1 aylık olduk yeni yeni belirtiler başladı bulantı kasık ağrısı yorgunluk göğüs hassasiyeti farklı farklı olabiliyor

D

Ben adetme 2 hafta kala cok uyumaya baslamistm gozumu acamiyordm ve istahm cok acilmisti

A

Bende sırt ağrısı bel ağrısı bide göğüste şişlik olmuştu ve çok uykum geliyordu akşam erkenden uyuyuyordum

Ş

Göğüs ucu hassasiyeti bel ağrısı akıntı olmuştu ilerleyen haftalarda da bulanti basladi

H

Bnde adetten ince kasik ağrısı olmustu

S

Hayırdır Duygu cum:)

E

Emine Defne Kınasakal henuz degilim ama dusunuyom cnm zamani geldi artik

Duygu Cansöz 4 ay

Duygu Yusoglu Demir tabiki cnm zamanı artık Rabbim gönlüne göre versin ????

Emine Kayık 4 ay

Emine Defne Kınasakal amin cnm teşekkür ederim ????

Duygu Cansöz 4 ay

Kisiye göre degisir canım ben ilk hamileyken hic belirti vermedim 6 7 haftalıkken mide üsütmesi gibi bisey yasadım kusma karın agrısi üşüme tabi aralıkta hamile kaldın

G

tesekkurler hanimlar bende sadece mide bulantisi var bi haftadir diger saydıklarıniz yok arada kasiklarima batmalar oluyo ama geli geciyor bebek dusuneli iki ay oluyo gecen ay kahverengi lekeyle baslayan kirmiziya donen adet geçirdim bu aysa daha 4 gunum var gunume bakalım kismet diyelim ama yogun bi sekilde bulantım var kusmam yok

D

Duygu Yusoglu Demir Benim de bu hamileligimde adet günümden 2 gün önce lekelenmem oldu daha sonra bisey gelmedi 2 3 gün geçti test yaptım öyle cıktı

Emine Kayık 4 ay

Emine Defne Kınasakal benimde iki gun onceden kahverengiyle basladi az az ikinci gun full kirmiziya dondu yogundu bide

Duygu Cansöz 4 ay

Duygu Yusoglu Demir vücut gebeliğe hazırlanıyor cnm bu ay tutar inşaallah cnm

Emine Kayık 4 ay

Emine Defne Kınasakal inşallah hayirli cnm diyek,????

Duygu Cansöz 4 ay

Bn 5haftalik ike ogredim hic belirtim yoktuu gercktee

E

Eda Celal Bostancı cinsiyeti bellimi

Duygu Cansöz 4 ay

Duygu Yusoglu Demir dha 10hafta olcm yarin degil cnm

Eda Kırlı 4 ay

normalde gecen ay sislik kasik agrisi mide bulantim goguste sislik vardi adet oldum bu ayda hic biri yok sadece bulantim var

D

Pl lb us eş ind.
O.

F

Keşke sadece halsizlik ve uykum olsaydı tam tersi aşırı derece de uykusuzluk mide bulantısı ????Allah kimseye böyle yasatmasin inşallah

K

Kader Pınar sadece sabahlarımi bulanti oluyo

Duygu Cansöz 4 ay

Ah keşke sabahları olsaydı gün boyu 6 ay boyunca çektim 6 aydan sonra geçti

Kader Gülbetekin 4 ay

Kader Pınar Halsizlik olsaydi keske bulanti cikarma hastanrlik oluyrdum bes aya kafar devam etti serum yemekten gina gelmisti yrmek yemeden doguracagim derdim sonra sukur kendime gelmistim

Bahar Altuntop 4 ay

Bahar Kerem Yagiz ???????? ah aynı kaderi yaşamışız benimde 6. Ayima kadar devam etmişti. Artık diyordum heralde dogurana kadar kusucam

Kader Gülbetekin 4 ay

Kader Pınar Anliyorum sizi zor donemlerdi

Bahar Altuntop 4 ay

Bnde uyku hali olmustu gozumu hic acamiyordum daha snra kansizlik olduğu icin bnde kansizliktan sandm ustune bir de geciktim ancak o zamn anladm doktora gittimde 2 aylikmis????

B

https://youtu.be/RmDDe38lGes

A

Yorgunluk kAsıklarda ağrı göğüsler ağri oluyor erken gebelik testi alip yapabilirsin

S

Bendede bu belirtiler var 5 günüm var adetime erken gebelik testi yaptım iki kez çift çizgi çikti ama erken olduğu için silik çikti

S

benim her ay adet ten 1 hafta once kasiklarim agrirdi bu ay ağrı yok degisik 4 gun sonra anlicaz bakalım ak mi karami

D

Duygu Yusoglu Demir adetten önce rahim aşağı inermis gebe isen inmez yukarı çekilir mis,,,benim 3 gebelik te adetten 7 gün önce ilişkide hiç ağrım olmadı normal de adete yakin ilişkide ağrı olurdu dedim galiba gebeyim test yaptım pozitif

Zisan Trl 4 ay