Hamilelik de epilasyon aleti kullanmanın bebeğe bir zararı olur mu?

Kızlar hamilelik de epilasyon aleti kullanmanın bebeğe bi zararı olur mu acaba
Ö
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
9
9 CEVAP

Tabikide zararlı

B

Evdekinden bahsediyorsaniz normal olanlardan zarari yok

B

Yok vajinal bölge için sormadm ben ztn bacak bölgeleri için bide evde kullanılar epilasyon aletinden bahsediyorm

Ö

Peki ne kullanıcaz :(

Özlem İli 4 ay

Ben hep evde kendm kullandm hamile olduğmu ögrendiğmden beri de 2 defadır kullanıyorm :(

Özlem İli 4 ay

Valla napacağmı şaşrdm

Özlem İli 4 ay

Nebilim epilasyona zararlı diyolar agdaya hijyen değil diyolar

Özlem İli 4 ay

Msj attm sna bi bakarmsn 2 dk

Özlem İli 4 ay

41 yasindayim 36 haftama girdim biraz agrilarim oluyo uykusus kaliyorum uyuyamiyorum ama olsun deger kizimiz olacak allahin izniyle

M

Muazzez Kirmizi inşalah sağlıkla alırsınz kucağınıza

Özlem İli 4 ay

Amin allah razi olsun

Muazzez Fatsal 4 ay

Yok olmuyor

S

Semra Tutkun Özdemir denediniz

Özlem İli 4 ay

Mi

Özlem İli 4 ay

evet

Semra Sarıdağ 4 ay

Epilasyon aleti, klasik yöntemler arasında kabul edilmektedir. Traş yöntemi olarak sayabileceğimiz bir alettir. Hamilelikte kullanımının güvenilirliği kanıtlanmıştır. Herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Elektrikli aletle yapılan epilasyon esnasında ciltteki yaralara, enfeksiyonlara, iltihaplara veya tahrişlere, alerjik reaksiyonlara dikkat etmemiz gerekir. Epilasyonun hijyenik koşullarda gerçekleştirilmesi önemlidir. Bunun dışında, güvenilirliği tamamen kanıtlanmış bir yöntemdir...

Yazio internette.

H

Hiraa Okan Orhanlar bende okudm da bazı anneler zararlı diyince kafa karışıyo

Özlem İli 4 ay

canim bn kullaniyorum ama kisiden kisiye degisiyorsa bilmiorum

Hiraa Solman 4 ay

Hiraa Okan Orhanlar bnde 2 defadır kullanıyorm

Özlem İli 4 ay

birsey olmaz bence korkma

Hiraa Solman 4 ay

Hiraa Okan Orhanlar inşallah rabbim korusun meleklerimizi

Özlem İli 4 ay

Ben hamileliğim boyunca kullandım bi sıkıntı olmadı

C

işte bu yüzden kafam karışıyo

Özlem İli 4 ay

Yani başka bir yöntem yok ki en uygunu bu bence ????

Caner Öker 4 ay

aynen öyle agdayı tercih etmek istemiyorm süreklide aleti kullandığm için

Özlem İli 4 ay

Bende sürekli evde epilasyon kullandım sadece Doğuma gideceğim zaman tanığım kuaför abla var ona gittim o halletti sağolsun ama epilasyonın bir zararını görmedim ne gibi bir zararı olabilir bilemiyorum

Caner Öker 4 ay

elektronik ya ondan diyolar ama kullandığmz tlflarda elektronik

Özlem İli 4 ay

hıçbır zararı yok dr sordum 3 hamılelığım boyuncada kullandım rahatlıkla kullanabılırsınız

Y

Yasemin Meric valla ondan bşkada çözüm yok gibi :)

Özlem İli 4 ay

Kalın Elif Murat neyı görcem 20 yıl öncekı hamılelığımde kullanmışdım hıçbır yan etkısını görmedım

Yasemin Silistre 4 ay

Lazer epilasyon un bı zararı var mı acaba

K

Kıymet Nisa Kuyu yok cnm

Eda Aylanç 4 ay

Kıymet Nisa Kuyu lazer olmaz hamilelikte

Sümeyye Atmaz 4 ay