İzleyip etkisinde kalınacak çok korkunç film önerileri?

Merhaba çok çok konu dışı bir post :(((
İzleyip etkisinde kaldığınız ve kesinlikle izle çok korkunç diyebileceğiniz türde korku filmleri var mıdır acaba ?

N
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
84
84 CEVAP

izledın mı bılemedım ama paranormal activity1 i izle. Gercek hikaye canlandrılms. Emnıyetten alınan kamera goruntulerını tekrar canlandrmıslar

E

com-xx4nt6pp2cgf4cylxnqo.jpg

görsel materyal
B

Haberleri izlemelisin cidden korkunç.

İ

Başka önerileriniz var mı yine böyle cinli şeytanlı olursa çok makbule geçer

N

cuma günü dabbe 6 çıkıyor ona git

B

eskiden ewde zifiri karanlıkta tek başima korkunc korkunc cınlı seytanlı fılmler ızleyıp de korkmazdım bıle.. Şimdi para werseler izlemem

E

Maalesef yurtdışındayım ama döner dönmez gidicem mutlaka çok merak ediyorum burak

N

korku fılmını bırak lımıtsızı ızle

E

özellikle korku istiyorum Ezgi Balbunar

N

Şeytan Çarpması güzel filmdi. Işıklar kapalı bide kulaklıkla izle bence. Gerekli şartları saglarsan tırsa tırsa izlersin.

A

Emily olanıda vardı

SineMm Carey 1 ay

limitsizi bırak lucy izle

B

Teşekkür ediyorum Atalay Terkin

N

ben normalde hiç korkmam ama elcini izleyince günlerce tek uyuyamadım asansöre bile binemedim tek

E

konusu cin çarpması felan mı? Evde tekimde ona göre açayım

Atalay Terkin 1 ay

Evet bir grup arkadaşın farkında olmadan bir cine zarar vermesi sonucu olaylar başlıyor güzel film tavsiye ederim

Ness Light 1 ay

isminden de anlaşıldıgı gibi evet

Emine Schulz 1 ay

musallat oluyolar bunu es geçeyım oyleyse, gece uyanmak ıstemıyorum yıne

Atalay Terkin 1 ay

gerilim arıyosan the others ı izle. Nicole Kidman başrolde

Emine Schulz 1 ay

Google yaz zaten cok cınlı fılm yok, bence buraya sorana kadar

O

netten bak türk korku filmleri izle ozaman. Siccin elcin marid dabbe 4-5 falan yeterince korkutur seni

B

Elcini de severim ama daha önce izlemedigim gerçekten etkisinde kalabileceğim bir film arıyorum emine

N

ac televizyonu türkiyenin halini izle

N

Peki Cinli olmayıpta korku gerilim tarzı en güzel film olarak neyi onerebılrsınız ?

A

Kanlı ayakkabı vardı. Kore yapımı sanırsam yanlışlıkla fragmanı izlemiştim o bile yetmişti...

İ

Teşekkür ederim Şehmus Aksoy

N

memleketin hali yeterince korkunç değilmi sence?

M

rec ama 1.si

S

Scary movie 1. Bunu izleyebilirsen seriye devam et

K

incidious serisi izleyebilirsin

B

Kolay kolay korkmam bu yüzden pek bilinmeyen filmler arıyorum yoksa elcin, marid, siccin, korku kapanı, korku seansı gibi ve benzeri bütün filmleri izledim zaten ondan fikirlerinizi istedim

N

şeytan çarpmasını tavsiye ederim ozaman.

Atalay Terkin 1 ay

Cilginligin otesinde, ama o zamanlar etkilerdi simdi ayni etkiyi verirmi bilemem.

A

faceS OF DEATH. Dikkat +21 bir belsesel.
2 Hafta boyunca yalnız tuvalete bile gidememe korkusu yaşatacağından emin olabilirsiniz.
Buyrun link.

https://www.youtube.com/watch?v=rykGcFPLyxA

S

Konusu nedir Samet Seymour ?

N

The ring, ikincisi de var. Çok çok korkmazsın kesmeli biçmeli fazla sahne yok ama harbiden gerilirsin... Etkiler...

A

Teşekkür ederim Ali Utlu

N

Herhangi bir konusu yok. Ölüm belgeseli. İçerisinde binbir türlü iğrenç, korkunç içerik var. Mesela sana canlı canlı kafası demirlerle ezilerek öldürülen bir maymunun beyninin içki masasına meze edildiğini söylesem. ?

S

İğreniceğim değil de daha çok geceleri rüyama giricek ve korkudan odada biri mi var diye bakıcağım bir film istiyorum Samet Seymour yine de cevabın için çok teşekkür ederim

N

Önerilen filmlerin hepsi tırt. Dünyanın en korkunç filmini söylüyorum sana. Sonuna kadar izleyebilen delikanlı doğmadı henüz.
Filmin adı: "A Serbian Film"

Yerel sitelerde bulamazsın birçok sitede yayından kaldırıldı. Torrent ağlarında bulabilirsin

F

Izleme bence sağlam psikolojin yoksa, etkisinden cikmasi zaman aliyor yine de sonuna kadar izledim, izletti..

Irem Sabit 1 ay

O korku değil psikolojik gerilim

Elife Arnold 1 ay

Teşekkürlerr Sema Öztürk

N

Mezarına tüküreceğim 1 ve 2

İ

Filmi izlemeden önce ekşi sözlükteki sayfalarca yorumdan birkaç tanesini de okuman yeterli olur

F

Türkçe dublajı var mı Furkan Soysuz

N

The Ring (halka) tam sana göre o zaman. Ilk once birini izle. Hemen arkadan ikincisi.

A

Hayır. Türkçe Altyazı bulabilirsin sadece.

F

https://eksisozluk.com/srpski-film--2481802

F

'A serbian film"

rahatsız edicilik 10 üstünden 11.

daha önce de söylenmiş; hostel, irreversible, oldboy, requiem for a dream falan ne kadar bilinen uç film var, hepsinin en rahatsız edici sahnelerini topla bunun yanında teletabiler gibi kalır.
biri kemalist, biri dindar, biri liberal, biri milliyetçi 4 tane 50 yaş civarı teyzeyi topla izlettir bu filmi, bir daha ayrılmamak üzere sarılırlar birbirlerine.

onun dışında film gayet sıradan, hatta tırt ve bazen absürd denebilir.

hayretlere düşüren başarısız oyunculuk için de:
(bkz: Srdjan todorovic)

müziği de fena değil, gene rahatsız edici:
https://www.youtube.com/watch?v=dfol4z73y8a

F

furkan a sırbıan fılmı psıkolojı bozan fılm ve bıldıgın porno fılmı +25 olarak gecıyor

A

Bu bahsettiğin korku filmi değil mi Furkan neden iğrenç vs. Şeyler yazmışlar ?

N

Döverek mi?

Furkan Soysuz 1 ay

Şimdi oldu

Furkan Soysuz 1 ay

ya yeter şu salak film bile demeye dilim el vermiyor neden diye sorarsanız etkisi konusu değil objektif ışık vs aşırı yetersiz kısıtlı manipule ve empoze amaçlı bir kamera köpeğe kemik atar gibi yapıp kandırmak gibi evet olaylar biraz alışılmamış gibi gözüksede klasik deepweb den çıkan absürd görüntülerin kurgusundan başka bişey değil yıllarca ölüm pornosu diye yaşanan berbat anıları gün ışığına çıkartmak gibi yani bu gereksiz çekimide berbat film dediğin arada yoruma tahmine yer verdiğin izleyiciyi etkileyen akıcı olmalı sen pembe dizi gibi yavaş ve odun gibi oyuncularla bi yere varamazsın yani kısaca deep web yada yasadışı yaşanan absürd zevklerin gün yüzüne çıkartmak için çekilen bi film bunu 5 fotoğraf yada 5 paragrafa sığdırcağına 2 saatlik filme koymak tan bi farkı yok o yüzden artık şu filmi abartmayın ülkemizde yaşanan cinayet hikayeleri kurgulansada bu kadar etkilenirmiydiniz acaba hayır neden içinde sex yok ...

UmutCan Putnam 1 ay

umutcan bravo

Gürkan Chin 1 ay

srpski filmi izledim. Bu film korkunç değil sadece erotik iğrenç. Sonunda yok ebesinin a... Dedirtiyo cidden

B

serbian filmini izlemeyın 4 yıl once ızledım hala mıdem bulanıyo fınal sahnesıne. Psıkolojı bozanfılmler sıralamasında bır numarada

A

En sağlam psikolojiyi bile alt üst eder. Bu filmin üzerine korku filmi yok dünyada daha

F

Erotik sahnesi çok sanırım

N

Evet erotik sahne çok ama filmi izleyince senaristin ne kadar manyak olduğunu anlıyorsun

F

korkuyla alakası yok. Evet yasaklı ama konusu farklı. Sapkın iğrenç bi film. Nymphomaniac filmide yasaklı mesela korkunç olduğu için değil

B

İzledim. Sadece huzursuz etti beni. Sırp filmi konusunda halen ısrarcıyım

F

Bilmiyorum da araştırmalara göre dünyanın en korkunç filmleri japon abilerinmiş ve nette bulanabilinmesi kolay olmayan dilden filmler ve alt yazısıda olmuyor genelde ama deep web i araştırın gerçek anlamda çok çok farklı şeyler bulursunuz illa korkmak içim filme gerek kalmayan bir yermiş daha ben araştırma yapma imkanım olmadı ama

B

The mist

M

korku ayrı sapıklık ayrı şey. İnsan kendı cocuguna tecavuz ederse korku olmaz o sapıklık olur. Her yasaklanan film korku sebebıyle yasaklanmaz.

A

Bence sürüye uyup paranormal activity izle. Senin mide kaldırmaz böyle filmleri en küt olanı zateno. Beni gram korkutmuyor. Sırp filmi çıtayı çok yükseltti

F

Paranormal activity serisini de izledim maalesef :(((

N

Furkan in Parlak bir fikri var A Serbian konu olarak korku degil ama izleyecegin bütün filmlerden daha çok iz bıraktığını garanti verebilirim hatta en izlisi bu ama izleme bence

C

Toplumda olan gerçek şeyleri anlatıyor. Pedofili, nekrofili.. Gerçekten igrenc bir film, bir porno yasağına tepki olarak çekilmiş.

C

Teşekkür ederim Can Kavak

N

Serbian film izledikten sonra bi hafta çişe çıkamadım, korkudan değil ama

C

Ama korkudan değil...

Can Kavak 1 ay

Ne demek (İzleme!)

C

Amerika böyle şeyler çok var. Deep Web, Illüminatiyi araştıranlara seve seve anlatabilirim bilgimin yettiği kadar

C

Sen korkmak istiyorsan bırak film izlemeyi deep webe gir, korkmasan bile ürperirsin çünkü her şey gerçek

C

Şuan amerikadayım Can Kavak seve seve dinlerim

N

Yapma ya ne kadar çok yardım etmek için uğraşırsa o kadar uzak dur ve şu çiftlik evlerden uzak dur( şehir merkezi dışında olanlar )

Can Kavak 1 ay

İlk istediğim öyle yerler görmekti niye hevesimi kırıyosun ya

Ness Light 1 ay

Ya başına birşey geleceğinden değil olma ihtimali yüksek diyorum bence dinle beni. Ha hepsi öyle demiyorum ama toplumda bi sıkıntı var. Bunlar detaylı şeyler bir ara otururuz konusuruz

Can Kavak 1 ay

Tamam başka yap veya yapma dediğin önerilerin var mı

Ness Light 1 ay

Nerde kalıyorsun?

Can Kavak 1 ay

söyleyen oldu mu bilmiyorum ama the conjuring yakın tarihden izleyebileceğin en güzel ve tanıma uyan film bence

K

Arkadaş şunu demek istiyor bana musallat olsunlar

M

Kesinlikle bunu istiyorum mustafa

N

Bi ara kayseriye yolun duserse bana ulaş gerekeni yaparız

M

Gelirsem mutlaka uğrarım mustafa sağol teşekkür ederim

N

Hasta misin sen yaa millet korkudan izleyemiyor sen musallat olsunlar istiyorsun eğer böyle düşünüyorsan gerçekten ciddi ciddi kayseriye geldiğin de ulaş ömrün boyunca uyumakdan korkacak duruma getiririm seni

M

Yorumu attığında anda bir filme başlasaydın filmi bitirmek üzere olurdun buradan bunu çıkarıyoruz ama kızma bana sen can sıkıntısında korku filmi izlemek istiyormuşsun buarasıda sarınca vazgeçtin gibi bişi

B

Saat burda 18:29 gece bütün söylediklerinizi tek tek izliycem havanın kararmasını bekliyorum behlül

N

'Hiçbir korku filmi, bir babanın 25 cevapsız çağrısı kadar korku veremez. ' der bırakır geçerim

S

O zama Ben hala korku filmi izlemen taraftarı değilim paranormal gibi filmler korkutmuyorsa ness

B

Korkutmuyor bu yüzden fikirlerinizi istedim ama korku hala birinci tercihim

N

Sırp filmi korku filmi falan değil. Elma isteyen birine bunlar da elmamı ben bi armut gördüm süper dene bence demenin hiç bir mantığı yok

Y

Korku filmi 1 saat seçmesi 3 saat where is Adalet ?

S

Aynen öyle sinan ama sağlam bir film istiyorum ondan bu kadar sordum

N

ülkemize bak IQ seviyeleri gerçekten korkutucu neyse dabbe vs var korkunçmuş korkmak istiyosan jump-scare olaylar çok var flaş oyunlarda yada flash swf lerde ha testere vari bişey istersende caniball holocaust salo 120 fln iyidir ha illa korkudan küfür edicem diyosan Halloween serisi

U

Teşekkür ederim UmutCan Putnam

N

woman in black olabilir

E

Chernobyl Diaries 2012

K

Mama

T

Şu anda ulusal kanallarda oynayan tüm diziler ve evlendirme programları

Y

Tez. Eski bi gerilim filmi. Snuff filmler hakkinda

I