Kahve makinası marka önerileri

Kendime filtre kahve makinası almayı planlıyorum. Marka ve model olarak Sinbo SCM-2938 Kahve Makinesini almayı planlıyorum. İyi midir kötü müdür bilemedim. Yerine başka bir makina da tavsiye edebilirsiniz. Bütçem 100-130 Tl kadar.

com-6ky7ooivl4vfntvro7vx.jpg
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
40
40 CEVAP

Sadece filtre kahve yapmak istiyorsan bunu al, kahve koyacagin hazneye kagit filtre de alman gerekiyor ki daha kaliteli kahve demleyebilesin

M

biliyorum onu filtre olunca daha lezzetli oluyor ince tanecikler kahveye gitmiyor falan ama bu iyimidir onu bilemedim

Harun Szn 10 ay

Ben tam 20 senelik makina kullaniyorum alamanyalardan gelen, kahmevi starbuckstan verona olandan aliyorum evde yaptigim magazadan aldigimdan cok daha lezzetli oluyor

Muhammed Seber 10 ay

kahve çekirdekleri 93-95 derecede yanar. Çekirdek yandıkça acımaya başlar. O yüzden senin makina 90 derece de suyu ısıtıp geri yoğuşturmaya ayarlıysa starbuckstan daha lezzetli olur ki zira starbucksta buna pek dikkat etmiyorlar. özellikle ankarada 3-5 defa farklı şubelerden içtim hepsi de aynıydı.

Harun Szn 10 ay

Eski kız arkadaşım kendi kahve makinasini hediye etmisti. Starbucktan filtre kahve ve filtre almisti gayet guzel is görüyor. Senin gonderdigin fotodaki sistemle ayni sanirim bendeki daha sekilsiz renkli falan bendekinin markası king fiyati hakkinda hicbir fikrim yok ama iş yapiyor.

com-gntipsbhh8eks7reactf.jpg

M

resimdeki o 85-90 bişeydir

Aykut Ebiri 10 ay

Valla bulamadım da bi baktim fiyati ne diye ama eski galiba baya

Metin Fettahoğlu 10 ay

internette 65 liraya buldum ben bu aleti o yüzden cezbetti açıkcası beni

Harun Szn 10 ay

Sıcak kahve yapmamasindan şikayetçiyim bu makinelerin. Delonghi ve Braun iyi markalardir ancak kişisel tavsiyem French press daha iyidir.

M

demlenen kahvenin toplandığı haznenin altında ısıtıcı rezistans var diye biliyorum ama yanlış mı acaba ?

Harun Szn 10 ay

Doğru ama hazneden gelen suyu çok kaynatmadan kahve demleniyor. Sonuç olarak ılıga yakın bir sıcaklık oluyor

Kaan Canavar 10 ay

Bilgilendirmek de fayda var diye düşünüyorum hiçbir makine kahveyi 100 derece ısı ile demlemez(espresso hariç) çünkü demleme sürecinde 100 derece ve üzeri ısıya uzun süre maruz kalan kahve yanar aroması nötralize olur ve yanık acısı denen toksik tat ortaya çıkar. Kahve makineleri suyu 90-95 dereceye çıkararak demlemeyi yapar ve hazne altı ısıtıcı plaka da 80 derecede( tüketilmesi sağlığa zararsız max ısı değeri) sabit tutar

Tugrul Çellik 10 ay

Kendim yıllardır morphy Richards ve hastanede delonghi kullanıyorum ancak arkadaşımdaki braun daha sıcak demliyor. Piyasada olsa sipariş verirdim. 100derece olsun isteyen yok ve evet demleme için daha düşük sıcaklık iyi ama kahve iki dkda soğuyor, bu da içim keyfini kaçırıyor. Mocha pot aldım, en azından sıcak kahve oluyor.

Mustafa Yalvaçkuran 10 ay

ofis de termoslu makina var kahveyi koyu kıvamlı hazırlıyoruz, kettle da sıcak su var sürekli, fincana kahve üstüne su ekliyoruz gayet sıcak oluyor.

Aylin Saltabaş 10 ay

Aynı ürünü kullanıyorum. Benim memnun olduğum ve olmadığım şeyler var. 1. Kendi filtresini kullanırsanız hemen damıtmaya başladığından demlenmeden içmek zorunda kalıyorsunuz. Eğer ki hemen camlı bölümü koymayıp 1-2 dakika sonra koyunca alıyorum. 2. Makine üzerindeki kaç bardaklık kahve yapacağınızı ayarladığınızda o kadar çıkmıyor. 2 koyup 1.25 gibi bir şey geliyor. Dipte su kalıyor birde buharlaşıp gidiyor diyebilirim. Zamanla el alışkanlığınla ayarlanıyor. Ürün gerçekten plastik temizlerken ilk zamanları korkuyordum.

U

anladım dostum teşekkürler. İnce gözenekli filtre kağıdı kullanarak demlenme sorunu çözülebilir sanırım. Yani kimya öğrencisi olduğum için böyle bir fikir ürettim. Suyun kaynamasıyla geri yoğuşması arasında miktar kaybı illaki olur. %30-40 oranında zaten 1 bardak için yaklaşık 300-350 ml koymam gerekiyor bunun da farkındayım. Yani yazdıkların aslında beklentimi karşılıyor. O yüzden sanırım alıcam bu aleti. İlgin için teşekkürler

Harun Szn 10 ay

Hocam şu an ne kadar bilmiyorum ama Braun kf47yi 50 60 lira gibi bir fiyata aldım
Eğer bu fiyata bulursanız tavsiye ederim

O

olabilir ona da bakayım yarın

Harun Szn 10 ay

Ben baktim n11 de 500 kusr gorunuyor efsane para

Şeyma Duygulu 10 ay

Fiyat 100-700 arası değişken siteden siteye değişiyor

Harun Szn 10 ay

Sinbo cok cok dandik, biraz üzerine ekleyip Krups ya da Philips al bence. Ya da güzel bir French Press, kahvenin tadi cok daha iyi oluyor. Ve French Press daha uyguna bulabilirsin.

G

Ya da bialetti Mocha pot da alabilirsin. O da bi fikir. Bende ikeanınki var .

E

Onu da düşündüm ama bu sefer çıkan bardak sayısı sıkıntı biraz ama onu yine alternatif olarak almayı planlıyorum

Harun Szn 10 ay

2 farklı filtere kahve makinesi kullandım tavsiyem şu olur; boşuna para harcama, French press al boşuna masraf etme. Filtere kahvenin tadı en iyi French press ile çıkıyor. Espresso, latte, mocha gibi kompleks zımbırtılar yapacağım diyorsan onun makineleri 700 lira civarında geziyor, gerçekten güzel özellikli basınçlı makineler var, onlara bakabilirsin.
Ben güzel kahveyi severim, aynı kahveleri makinede ve French press'de yaptım, en güzel aroma ve tat French ile oldu, hiç boşuna para harcamaya gerekiyor yok, büyük bir French demliği alıp tadını çıkar.

S

Kullandığınız french pressleri nereden aldınız acaba? Ben de iyi bir tane bakıyorum da

Tuğçe Ulaşlı 10 ay

French press zaten var dostum 2 tane lakin ben çay gibi bir kere hazırlayıp doyana kadar içmeyi planljyorum

Harun Szn 10 ay

ben dayımın dükkanından almıştım açıkcası

Harun Szn 10 ay

Starbucktakileri önerir misiniz mesela? Züccaciyede satılanlardan almıstım ben bi tane ama filtre kahve demlemek için yeterli olur mu bilemedim ilk defa deneyeceğim

Tuğçe Ulaşlı 10 ay

Yeterli olur önemli olan kahve çekirdeğini süzmesi. French presste püf nokta çekirdeğin suda kalma süresi ve suyun sıcaklığı. Tabi kahve çekirdek türü de önemli etken

Harun Szn 10 ay

French press bence de daha mantıklı.

K

Var zaten lakin miktar oranı düşük

Harun Szn 10 ay

Simbonun hicbir urununu tavsiye etmem. Hemen bozuluyor ve garanti bozulan parcanin garanti kapsamina girmedigini soyleyip para istiyor.

A

Daha önce delonghi kullandım. 50 liraya outlet gibi bir yerden almıştım kutusu bozuk diye indirimdeydi. Sonra siemens hediye geldi. Hemen hemen aynı işi yapıyorlar. Sadece siemensin sıcak tutma süresi biraz daha uzun. Bir arkadaşım bosh kullanıyor. 300 küsür liraya aldı. Kahveyi çok hızlı yaptığı için pek iyi demlenmiyor. Arkadaşlar french press demiş onda da Starbucks ınkini kullanıyorum gayet iyi iş görüyor.

S

Suyu tam ısıtamadan uyguluyor demekki

Elçin Jewellery 10 ay

Benim makinemden 2 yıldır sorunsuz kullanıyorum. Eğer fazla miktarda kahve yaparsanız soğuk olmuyor ama 1 bardaklık yaparsanız soğuk oluyor. Mantığı nedir anlamadım.

N

Zaten bir bardak için muhtemelen french press kullanırım

Harun Szn 10 ay

https://www.morhipo.com/braun-kf47-w-beyaz-aromaster-classic-filtre-ka/13522625/detay biz iş yerinde bunu kullanıyoruz memnunuz ama cam hazneyi kırarsan çok pahalı

G

Bu ürününde 100-700 tl arasında değişken fiyatını görünce bi işkillendim açıkcası

Harun Szn 10 ay

http://www.delonghi.com/tr-tr/urunler/kahveler/kahve-makineleri/kombi-kahve-makineleri/bco-264 ben bundan kullanıyorum gayet ıyı bunun tek fıltre kahve ıcın olanından alabılırsınız.

S

Bi de o kadar yer kaplamasa keske. Ve fiyatini hatirliyor musunuz. Hem filtre hem normal kahve

Ali Işıkcan 10 ay

Fiyatı biraz yüksek açıkcası

Harun Szn 10 ay

Delonghi'yi tavsiye ederim ama kahve yapmak için zamanınız oluyorsa espresso pot kullanmak daha lezzetli kahve icebilirsiniz demektir.

A

Erkek arkadaşı aday adayım hediye almıştı 101 den, tchibodan da 20 liraya kahve aldim yumuşak içimli filtre, herkese ikram ediyorum kötü diyen olmadi. Bu makina da 70 liraydi sanırım.

com-ampbqgu0g1lq0ea14tvs.jpg

G

Süt katsam olur mu?

Güllüşah Menemen 10 ay

Erkek arkadas aday adayim mi? Adhdad

Osman Soyköse 10 ay

ben şundan sıcak bir kahve içmeyi başaramadım daha püf noktası filan var mıdır?

Hasan Küyük 10 ay

süt bilemedim ya ama olur bence denemeye deger.

Gönül Yunus 10 ay

bir bardaklik yapinca malesef ilik oluyor ama 4 bbardaklik falan yapinca sicak oluyor. Mantığı pek çözemedim

Gönül Yunus 10 ay

Bütçen yüksekse daha güzel makineler önerebilirim. Amatör makineler bunlar

İ

Bana onerir misiniz? Delonginin aroma ozelligi olan makinalari var onlardan almayi dusunuyorun fikriniz var mi

Büşra Ebren 10 ay

aroma özelliğini kullanmazsan güzel makine, o fiyatlara alabileceğin daha güzel bir makine öneremem zaten. Bütçen yükselirse maccomaster önerebilirim

İbrahim Inancı 10 ay

Bana da önerseniz ya. Bir aydır makine bakmaktan bi hal oldum. Aroma özelliği gerekli mi sizce? Arçelik düşünüyorum üç aroması var. Ya da Homent. O aromasız.

Gamze Üçoklar 10 ay

aroma özelliği gereksiz. Eğer manuel demlemelere vakit ayırabilirsiniz chemex de daha keyifli kahveler içebilirsiniz. Bütçeniz ne kadar

İbrahim Inancı 10 ay

Ben 100 liralık bişey arıyorum açıkcası. Müdavimi olduğum bir kahvecim var çeşitleri oradan içiyorum ben sadece evde pc başında tüketmelik basit bişey arıyorum

Harun Szn 10 ay

Ben kiwi marka kullandım kötü değil, memnundum.

Y

Bu kahve makinesine süt katsam olur mu?

G

Sütü neden doğrudan bardağa doldurmuyorsunuz?

Ali Savci 10 ay

İkisini birlikte yapsam Sütü mü birde ısıtayım

Güllüşah Menemen 10 ay

Ben ayrıca isitiyorum ama sanırım sütü cam demlik kısma koysaniz sütü biraz ısıtır ama sonuçta ılık bir kahve içmiş olursunuz.

Ali Savci 10 ay

Yani evet onun yapış şekline uymuyor, filtre kahve belli bir ısıda olması lazım, soğuk süt koysanız kahveyi bozar, sütü dışarda iki dak ısıtmak daha iyi

Yasemin Sallalı 10 ay

İki dakika ısıttıktan sonra fitreye koyabilir miyim?

Güllüşah Menemen 10 ay

ben kullanıyorum bunu, bi sıkıntısını görmedim gayet kullanışlı

K

touch me almıştım migrostan gayet memnunum ama kiwi güzel değil mesela

S

https://www.teknosa.com/urunler/120130396/arnica-aroma-filtre-kahve-makinesi?utm_source=akakce.com

S

Arnica Aroma Filtre Kahve Makinesi

S

Kiwii bimdeki sey acip baktik bayaaaaagi ucuz diye ama plastigi plastik degil bende ariyorum ama hem kapsul hem filtre yapan bi şey olsa aslinda süper olurdu.
Ama sinbo pişmanliktir iki ay kullsn hevesim gecer atarim diyorsan cok para vermemis olurum diye dusunulen urunler icin en ideal marka

A

http://www.hepsiburada.com/delonghi-icm15210-filtre-kahve-makinesi-p-MTDELICM15210?magaza=Al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9Fburada

Ben bundan almıştım pahalı ama kesinlikle öneririm.

H

ben de bundan kullanıyorum baya memnunum

Pınar Emecan 10 ay

Başka makine o fiyatlara tavsiye edemiyorum. Ancak sakın sinbo alma daha yeni mikser aldım ucuz diye ilk kullanımda patladı neredeyse çarpılarak ölecektim. Üstüne firmayı aradım yüzsüz yüzsüz konuşup sonrasında iade alamıyoruz falan diyerek beni tüketici mahkemesine gitmeye ittiler. Evden alıyoruz gibi bi sloganları var ama oda hikaye uzak dur derim. Daha bilindik markalara yönel 50-60 TL fark için emin ol değer

U

5-6aydir ofiste kullanıyorum. Günde yaklaşık 2lt kahve tüketiyoruz. Gayet başarılı. Tavsiye ederim.

com-qiou9f6ycdc1dmswkolx.jpg

Y

filtre haznesinin fotoğrafı var mı ya da içi metal mi kağıt filtre kullanmak zorunda mısınız

Muhammed Seber 10 ay

Içi plastik, kağıt filtre kullanıyorum. Bu şekilde daha kullanışlı oluyor. Metal filtreyi sürekli temizlemek gerektiği için, ofis ortamında zor oluyor.

Yasin Erlik 10 ay

Bir malzemenin performans fiyat oranını önemserim lakn satış sonrası destek konusunda biraz takıntılıyım o yüzden sanırım braun bosch veya arnica bakıcam sanırım

H

Ben evime yaptım bunu sizde deneyebilirsiniz işi büyütüp

com-rlv2jxj1kzlmar3powg4.jpg

O

yaaaaa cok guzel cokkkk!!!!! ellerine saglikk

Büşra Sahir 10 ay

https://youtu.be/96TLMgFc2dM

Muhammed Seber 10 ay

Ne kullanıyorsunuz makine olarak

Cemre İmamoğlu 10 ay

Breville kullanıyorum yok yaa niye yalan söyleyim ben böyle şeyleri seviyorum daha var atayım istersen barda yaptım bu salonda köşede arka fon ikea eşyaları falan bardaklardan ikisi Vakko diğerleri toplama

Orçun Tikdağ 10 ay

at hocam fotoğrafa boğ bizi ben latife yaptım, benimde hayalim ama henüz bu kadar bütçe ayıramadım filtre ve türk kahve makinası ile yetiniyorum

Muhammed Seber 10 ay

Ben bi çay alıyım o zaman

Ö

Bu alet ile çay da demleniyor diye biliyorum dostum üzülme senin de işine yarar yani

Harun Szn 10 ay

164 tl civarı bir bütçeye çıkabilirsen Aeropress almanı öneririm. Artı yönleri çok kısa bir sürede belirtilen önerilerin tamamından daha lezzetli bir kahve demleyebilirsin, çalışma prensibinden dolayı aroması oldukça baskın olacaktır. Ve elektrik gibi harici bir kaynağa ihtiyaç duymadan istediğin her yerde demleme yapabilirsin. Tek eksi yönü de sanıyorum ki az miktarda demleme yapabilecek olman.

Ipek Öyar 10 ay

Az miktar istemiyorum zaten asıl problemo. Annem kardeşim falan aile komple kahveci bi yaptım mı herkes içiyor o yüzden bu makinayı istiyorum

Harun Szn 10 ay

Kardeşim a 101de caliorm. Aynini 60liraya satiyoruz

S

Ankaradayım ve kart ile alıcam

Harun Szn 10 ay

Yapck bsey yok knka. O zman sincada arkdam. Var a101de ordaysn gideblirisn

Soner Özaras 10 ay

Olabilir

Harun Szn 10 ay

Bende soktan aldim ayni makinayi 60 a hic kullanmadım ins yapcam bi ara

Tamer Dagarslan 10 ay

bence git bi moka pot al bu dandik plastiklerle uğraşma. Bende aynısını yaptım

O

Onu zaten alıcam. Lakin asıl istediğim az uğraş çok miktar

Harun Szn 10 ay

moka potun büyükleride var 4 cup veya 6cup alabilirsin

Onur Baybağan 10 ay

galiba ikea da vardı

Onur Baybağan 10 ay

İşte şimdi olabilir

Harun Szn 10 ay

galiba ikea da vardı

Onur Baybağan 10 ay

illa ki buna benzer filtre kahve makinesi alacaksan delonghi marka tavsiye edebilirm

S

Sinbo maksimum 2 ay sonra bozulur paranda cop olur. Demedi deme.

N

A101 de suan 59 tl kiwi marka yeni gordum

A

Maikanalardan haberim yok ama eğer gerçek filtre kahve içmek istiyorsan, damıtma yöntemi yapabilen bi şey al

A

Arkadaşlar bi kahve makinesi firmasında yöneticilik yapıyorum. Size tavsiyem ucuz aletler almayın. Bu tip aletlerin kontrolü düzgün yapılmıyor. İçinde sağlığa zararlı maddelerden yapılan aygıtlar kullanılıyor. Avrupa malı ve gerçek CE sertifikalı ürünler kullanın. İçerisinde ısıl işlem yapıldığı için bu sağlığa zararlı maddelerin etkileri kat kat artıyor ve bunlar türkiyede çoğu zaman kontrol edilmiyor

H

tavsiye var mı

Muhammed Seber 10 ay

Kendi markamı tavsiye ederdim ama pro makine üretiyoruz şu aşamada sadece. Ev tipi için yaklaşık 1 yıldır sağlık açısından testler yapıyoruz. Benim tavsiyem alman malları olur şu an için. Genelde ar ge ye önem gösteriyolar çünkü. Ayrıca kontrol mekanizmaları iyi

Halil Fadil 10 ay

şuan krups alman malı makinam var zaten ama sadece filtre kahve makinası espresso falan için delonghi düşünüyorum ama bütçe ayarlamaya çalışıyorum önce

Muhammed Seber 10 ay

Bütçe önemli. Ucuz makine size sonradan daha fazla masraf çıkartır

Halil Fadil 10 ay

Bu makinalarda en iyi kahve Nasıl yapılır bende kiwi var hemen demlenen su aşağıya dökülmesin diye altlığı alıyorum, 3 -4 dakika sonra altlığını koyuyorum ama su haznede bitince kapatıyorum ve çabuk soğuyor, açık bıraksam rezistans yanacak gibi geliyor.

D

bir bardak içeceksen bir bardaklık su koymuyor musun hazneye

Muhammed Seber 10 ay

Bu kiwi makinesini kullanıyor musunuz

Didem Şrn 10 ay

Hayir ama calisma prensibi ayni makinanin

com-x51t72l87l9l1cba3r3w.jpg

Muhammed Seber 10 ay

Isıtıcı iki taraflı hem su haznesinin ısinması hemde alttaki ısıtıcı rezistansı tek rüya.

Didem Şrn 10 ay

Ben 2 bardak içtiğime çabuk soguyor o aynı mı

Didem Şrn 10 ay

Ben bir dönem baristalık yaptım delonghi filtresi içinde olandan al bence uygun fiyatı üstelik.

F

yani hangisi oluyor o ?

Harun Szn 10 ay

https://m.n11.com/delonghi-icm21b-filtre-kahve-makinesi-P200810226?cid=604001

Fulya Şeff 10 ay

Bunun içi filtreli ve kagıt filtre almak zorunda kalmıyorsun ayrıca alttaki düğmesi sen kapatana kadar kahveyi sıcak tutuyor ama tabi sağlıklı olanı maksimum 45dk.

Fulya Şeff 10 ay

buna bakmıştım sanırım bende delonghi için. Teşekkürler

Harun Szn 10 ay

Kagit filtre kadar guzel filtre yapabiliyor mu kendi filtresi

Muhammed Seber 10 ay

sinbo alinmaz her gun kullanimda hemen bozulur 10 sene essenso kullandim hergun simdi de elektro lux gayet memnunum

S

sanırım delonghi alıcam ya

Harun Szn 10 ay