Kuzey Kore yüzünden üçüncü dünya savaşı çıkabilir mi?

Kuzey Kore yüzünden üçüncü dünya savaşı çıkabilir mi?
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
65
65 CEVAP

Bence an meselesi k Kore çok abartiyo

İ

Siz bombayı suriye ve kuzey ırakta bekleyin.. Hemde çok yakında...

H

Ne savaşı hep senaryodur bunlar savaş politikası neye yarar arkadaşlar sadece silah satmak içindir bu savaş çığırtkanlığı

M

Kapida olsa zile basardi.

I

Konvensiyal bir saldiri

H

Bence kapıda ama kuzey kore sebep olamayacak kadar zayıf

D

Aslinda kaygi icindeyiz

H

Aynen öyledir

M

ben sanmıyorum savaş çıkmaz kuzey kore giderseg. Korede ve japonyadaki Amerikan varlığı sorgulanır hale gelir

H

Kaygılanmamalıyız neden diye sorarsanız aynı teraneler 2008 2010 2012de yine gündemdeydi abd iran çin milyarlarca silah ticareti yaptı

M

Real. Politiya baktiginiz zaman bu cevreler cok ısınacak yonetimlerde Cin e yönelecek muzakere görünüyor akillarini baslarina almalari gerek dunya kadar sorun varken ...

H

Hepsi hikaye, artık dünya savaşı olmaz .

A

Kuzey Koreden kaygılanmayın

D

Kuzey korede bulunan tehdit abdde var iranda var çinde var onlarda çok gizli şekilde denemeler yapıyorlar

M

Dunya savadi yerine bulgesel savaslarla amaclarni ulasiyr zaten kulanabildikleri piyonlari varken niye kndiletini tehlikeye atsnlarki:))

T

Haklısın alperen

M

Asla ben Evrensel küme de ki gunaksiz insanlarin hayatini kaybetmesi durumunda kaygılıyım birileri silahi üretir kar yapayım diye biri yönetir sovelye olmak icin birikeride ölür o birilerinin yüzünden

H

Çünkü Korenin ürettiği füzelerin menzili amerikaya erişemiyor, erişse bile Amerika bu sırada armut toplamıyacak hava savunma sistemi ile amerikaya varmadan okyanusta imha eder

D

Aynen öyle

H

Diğer konu ise kuzey Korenin en büyük düşmanlarından biri Amerika mütefeki güney Kore buna asla musade etmez kuzey koreyi vurur

D

Hulya hanım senin kaygın normaldir anormal olan onların böyle kaygılarının olmamasıdır sadece silah satma derdindeler

M

K Kore'nin attığı füze Çin üzerinden geçmiş radarlari acikmis Radara yakalanmıyo adamlar onu da geliştirmiş

İ

Abd her zaman silah satmıyor gerektiğinde bedelsizde hibe ediyor..

H

İshak Cabak Çin radarları algılamayabilir ama Amerika için aynı şeyi söylemek mümkün değil

D

Çikacak çünki onlarca nedeni var şimdi uzun kaçar

Y

3. Dunya savasu
einstein ın konuyu dorduncusune de baglayarak yorumladıgı olaylardan biridir

- ucuncu dunya savasını bilemem ama, dorduncu dunya savası tas ve sopalarla olacak. Deyişi

I

Savaş çıkmayacak ve bir daha asla ama asla çıkmaz. Ülkeler artık savaşın, çatışmadan daha başka yollarını keşfettiler. Bilmekteyizki birçok savaş türü var. Buda onlardan biri. Belki amerika ile kuzey kore anlaşmış bile olabilir .

A

Sizin yahudilerin başlattığı savaş tan haberiniz yok herhalde savaş çıkmak zorunda bu oyunu en iyi onlar oynuyor

Suat Keke 3 yıl

Psikolojik savaş

M

Kuzey Kore hakkında çok şeyler söylenir ama yazmaya gerek yok kuzey Kore hafife alınmiyacak kadar tehlikeli bir ülke destekçisi Rusya ve kendini donatan kore

M

yalnız görüyoruz ki herkesde nükleer silah var peki bizde var mı asıl beni düşündüren bu

F

Bizde gaz var:))

Taner Apa 3 yıl

İman gücü:)

Hülya Serin 3 yıl

umarım millet silah alet edevat üretirken biz ağzımızı havaya açmamışızdır

Fatma Marulkafa 3 yıl

Nükleer füzeden daha etkili bir silahımız var... RTE... Herkese sinir gazı etkisi yapıyo... Onu seviyorum

Hamit Kömür 3 yıl

Olsa ne olacak onu kullanacak kişiler fetoden iceridedirler

Fatih Dayanc 3 yıl

Kuzey korede hiçbirşey yok. Sadece kuru gürültü

A

Bir söz vardır, el yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz zAnnedermiş diye

A

Hayır yanılıyorsunuz

Meltem Kamer 3 yıl

Zamanla görürsünüz. Savaş gibi ciddi bir olay, kuzey kore gibi ülkelerin gücü yetmez.

Alperen Gönülce 3 yıl

Kuzey Kore savaşmiyor mu sence kendince savaş halinde dünya kapalı kutuyu çözmeye çalışıyor

Meltem Kamer 3 yıl

Ve elinde sizlerin tahmin etmediginiz güçleri var

Meltem Kamer 3 yıl

Blörf

Alperen Gönülce 3 yıl

Bizde yok mersinde nükler tesis yapmak üzeredir

M

Tabikide kuzey kore basite ve ciddiye alınmayacak bi ülke değil

M

2. dünya savaşının sebeplerinin başında ülkelerin ödeyemedikleri borçlanmaları vardı. Şimdide ülkelerin bir çoğunun diğer ülkelere olan borçlarını ödeyemedikleri görülüyor. Ekonomi dar boğazında ülkeler... ABD gibi avrupa ülkelerinin bir çoğu kaynak sıkıntısı çekiyor. İnsanlara yetecek kadar imkan yok bencillik düşüncesindeler... O yüzden bir savaşın kapıda olabileceğini hesaplamak lazım. İnşallah olmaz.

M

Burda yanlışın var kaynak sorunu değildi savaşın çıkış nedeni. Suydu dunyada altın standart dinin getirilmesi bm kurulmasi ve Filistin toprağının Yahudiler yurt olarak tahsis edilmesi. Bu saydıklarımın kurulabilmesi için savaşı patlak verdirdiler .

Bahadır Edebali 3 yıl

Bahadır Edebali Onlarda vardı da biraz daha araştırırsanız daha çok şey çıkacak o savaşın arkasında. Ekonomik darboğazın nasıl savaşı tetikleidğini göreceksiniz.

Metin Ismaıl 3 yıl

Metin Ismaıl hızlı yazdım Usul hatası benden kaynakli. Yanlış var diyecegime sunu demeliydim. Birde Siyasal boyutuyla bo yönleri de var tabikide saydiklarin gerçek .

Bahadır Edebali 3 yıl

Üçüncü dünya şavaşının sadece k kore üzerinden yorumlamak oldukça eksik bir bakış

Y

Savaşların bir kıvılcımdan çıktığını unutmamak gerek. Kore savaşında Çİn, Rusya ve İran gibi ülkelerin müdahalesini unutmamak gerek. Amaç bana sorarsanız bir güç savaşına dönüşebilir. Rusya Çin ittifakı küçümsenmemeli... BU olacağı anlamında değil İnşallah olmaz.

Metin Ismaıl 3 yıl

Şuanda kuzey kore abdnin hicbir işine ve politikasına yarıyacak ülke değildir ve abd koreyle savaşmaz sadece didisiyorlar

M

Amerika savaşıyor ama güney Kore'de orgutlenerek

Meltem Kamer 3 yıl

Çünkü kuzey koreye giremiyor

Meltem Kamer 3 yıl

Savaşmak kolay değildir koreyle

Mustafa Curaoğlu 3 yıl

Kore ABD, KUZEY KORE ise Rusya nın etkisinde zaten aynı ülke ikiye bölünmüş ve farklı hayatı yaşarken zaten kan dökülmesine gerek yok

Meltem Kamer 3 yıl

Abd şimdi suriyeyle mesguldur

M

3. Dünya savaşının çıkmasıK. Kore tarafından şu anlık muhtemel değildir... 3. Dünya savaşı Ortadoğudan patlak verecektir...

H

Hocam tabi ki ortadogu buda bahanesi olmasin santrac oyunu gibi sah mat

Hülya Serin 3 yıl

Bil hassa esatı ındırdıklerınde patlayacak

Yldz Yüknü 3 yıl

Zaten dünya savaşı çıkmış ülkeler dolaylı yollardan katılıyorlar ülkeler arasında bi sorun olursa hemn ekonomik yaptırım uyguluyorlar

M

Biz savaşın merkezindeyiz zaten sınırlarımızda 7 düvelle savaşırken, içerde de, toplumsal infiallerle ülkenin başına çorap örmek isteyen satılmış siyasilerle sözde STK larla, mücadele ediyor savaşıyoruz. Tek fark bunun farkında olan çok az insan olması..

M

Amerika cok mazlum kani icti sonunda belasini bulcak haberi yok.

Y

Kaçınılmaz bir sondur. Ama 1 ,2 DÜNYA SAVAŞI GİBİ ŞİDDETLİ OLMAZ. ÇİN VE RUSYA SAVAŞA DAHİL OLMASSA OLURSA BİZ BİLE ETKİLENİRİZ EKONOMİK OLARAK BİTERİZ.

F

Çıkmaz

E

BENCE SAVAŞ HİÇ BİTMEDİ HEP VARDI ÜCÜNCÜ DÜNYA ŞAVAŞI OLASILIGI VAR..

A

Sürekli savaş var zaten zannetmem.

T

1.ve 2 .dunya savaslarinin çıkış sebeblerine bakılırsa şu an dünya buna hazır bence
Önce ortalık gerildi deli liderler getirildi ve yoktan bir sebebten patlak verdi bence aynı pozisyondayiz
Herkes herkesi tehdit ediyor

F

Aynen deli liderler

Hülya Serin 3 yıl

Kesinlikle olmaz abd askerleri suan suriyede

Ş

Ben sahsen bu didismeyi bir oyun olarak goruyorum dikati baska yone cekmek istiyorlar abd askerleri suan kirim suriye ve akdenizde yerlestirilmis durumda

Ş

Silah satışları artar, hepsi bu, zaten senaryoda buna dayalı.

H

Güngör hoca 3. Savaşı beyaz yakalılar başlatacak demişti. Bence teknokratlar bu savaşa daha yüzyıl izin vermez. Gerek yok.

E

Füze ile kendine güveniyor Ama rahat olun o füzeler Abd ye ulaşmaz Kore kaybeder

Ş

ABD tarafi bizi ilgilendirmez güzel bir tokat yese fena olmaz korede bizi ilgilendirmez ama unutmayalim. Ki evrensel küme de yasananlar bizi derinden yaraliyor

H

Ben tahmin ettiğimi söylüyorum. Abd tarafını tutmuyorum. Ama Abd teknılojisi ortada... Bizim bizden başka dostumuz yok emin olun...

Şahap Bayambudak 3 yıl

K. Kore basite alinip bos verilcek bir ulke degil basina buyruk etrafina tehlike sacmakdan korkmayan bir ulke ama bir savas halinde zarar gorceklerini onlarda biliyor 3.dunya savasi suriye irak iran da ic catismalar seklinde baslayip ordan dunyaya yayilacak bana kalirsa

I

Abd nın oyunu

B

Cikar cikar

Ö

Bir ülkenin nükleer gücü 6 seviyeden oluşur. Altıncı seviye artık uranyumu zenginlestirmis ve istenilen kivama gelmiş demektir. Mesala İran hala 3 seviyede. Kore bunu 6 seviyeye çekti. Gerorge amstrong kara para İmparatorluğu kitabinda söyle bahseder. Dusmanlarimizi bize karşı olan devletleri sürekli birbirleriyle. Çatisir durumda birakiriz eger bu catisma hali biter müttefik OLARAK hareket ederlerse buseferde dünya savaşı cikartir toptan çözüm getiririz. The ekonomist dergisinin. Yıllık almanagindaki kapak resmine iyi bakin. Goreceksiniz. Kore bolgesinde sular. Isinacagini haber veriyor.

B

Dünya aslında Armageddon'a doğru gidiyor.

Y

Açıklama lütfen

Hülya Serin 3 yıl

3.dünya savaşı kapımızda ama biz o kapının neresinde olacağız önemli olan bu

Mihraç Akrncı 3 yıl

Cahaletimi hoşgörün Armageddon ??

Meliha Vaner 3 yıl

Şimdi gog amcaya sordum... Öğrendim.. Teşekkürler.. Gaybı ALLAHTAN BAŞKASI BİLEMEZ Dünyanın sonumu, ortasımı ?

Meliha Vaner 3 yıl

Abowww

Hülya Serin 3 yıl

Yıllardır 3 dünya savaşı devam ediyor... Her yıl binlerce insan savaştan ölüyor binlerce insan yerlerinden ediniyor yani 3. bitmek üzere 4 e başlaniliyor...

M

Çok çirkin bir oyun. ABD, Kuzey Kore'yi nükleer silah konusunda kışkırtmıştır. Bölgede sûni bir tehdit oluşturmuş ve bugün itibariyle Güney Kore ile yeni bir silah satışı anlaşması yapılmıştır. Yani savaş falan çıkacağı yok. ABD'nin klasik silah satış oyunu bir kez daha oynanmıştır.

K

hayır sayın hocam. Kuzey kore'nin abd ile konvasyonel; abd'nin ise kuzey kore ile nükleer bir savaşı göze almayacağını tahmin etmek zor değil. Ve de bu denge unsuru(ki görünen o ki uzun süre daha mevcut kalacaktır) yapılan/söylenen her şeyin blöften öte bir şey olmadığını anlamamıza yeter sebeptir

D

Çin korenin arkasinda tranpta atiyor hayalci

N

Bakınız eğer ûcûncû dûnya savaşı çıkarsa dõrtüncü dûnya savaşı kılıç ve kalkanlar olur yani yer yûzûnde canlı mahlukat kalmaz onun için ki bunu dûnyayı yõnetenler iyi bildikleri için bunun adı şavaş değilde nüfus pilanlaması desek daha doğru olur

M

Zaten başladı farklı formatta ilerliyor

B

3. cu dunya savasi CIA eski baskanina gore uzayda olucakmis

A