Kyk kınama cezası sicile işler mi?

İyi akşamlar, kyk yurduna "dönerle" girmeye çalıştığım için kınama cezası aldım. Sorun şu ki bu cezanın bana ileride etkisi ne olur bilmiyorum. Fikriniz var mı?

R
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
49
49 CEVAP

kınamanın sebebi neymiş? Kyk ya yemek sipariş eden çok insan var

M

Döner bıçağı mı

Ö

1 sene içinde siliniyor sıkıntı etme

B

Bildiğiniz ekmek arası döner

R

Ekmek arası mı bıçak mı?

A

Belirli bi saatten sonra iceri almalari yasak ise sorun teskil eder muhtemelen 11den sonra siparis etmissinizdir. 1 yil sonra silinit

C

Döner elinde yiye yiye mi girdin?

B

Millet rakı balık yapıyor ona mi kınama

A

kyk yurtlari hapishanenin bir alt versiyonu sanirim

İ

Bizim kadın güvenlik kendisini narkotikten zannediyor da

R

8 yıldan başlıyor iyi hal indirimi falan iste nede olsa HUKUK devletiyiz

M

Güldük eğlendik şimdi gerçeği söyle

Ö

Ciddi söylüyorum. Hava buz gibi ve biz bahçede yemek istemedik. Kameradan bizi izliyormuş, yangın merdivenlerinde koşar adım önüne çıkıp poşeti çekiştirdi ver şunu diye. Ben de vermedim açız aç ^^

Rumeysa Koçaktetik 10 ay

Ben inanamıyorum, böyle saçma bi sebep olamaz. Tutanakta ne yazıyor?

Özgür Menteş 10 ay

Tutanagin resmini at buraya haberlere ciksin da rezil olsunlar

İsmail Kalaman 10 ay

Cok iyi bir fikir

Burak Kösen 10 ay

Döner derken ben ilk okudugumda döner bıçağı sandim ssdsgddgdsfg

Aydın Kasimoglu 10 ay

Onlarada doner ismarla barisin

İ

Döner yazısından sonra döner bıçağı falan sandım ama sadece dönermiş. Döner candır yahu, kınamayı onlara da vermediğin için almışsındır bence

Ö

döner bıçağı olmasın o bilgimiz tavuk döner et dönermi yuh

B

Pıçağıyla mı?

O

Haydaa biz her gece yurda siparis verirdik. Iyice bozmuslar sizinkiler kafayi

O

Kampüs içindeki yurtta sorun yok bizimki garabet

Rumeysa Koçaktetik 10 ay

Ketçapliysa sıkıntı olabilir

H

Hiç bir zararı olmaz.

E

Dönerci yurda girdirilmediği sürece hiçbirşey olmaz

H

İş başvurusunda bunuyosun, siciline bakıyolar yurda dönerle girmiş ))

S

kyka rakı, meze ve bilumum yemeği göstere göstere ve gizliden sokmuşlardı bizimkiler kykdan çatal, kaşık falan çaldığımız da oldu hiçbirine ses çıkarmayıp bahar şenliğinde son girişi uzattıkları halde 5-10 dk geç geldim diye bana uyarı geldi, benle girenlere hiçbir şey yapılmadı... Yani kyk bu mantık yok, arama

O

Helal kesimse sorun olmaz bro.

İ

ha bu arada uyarılar yeni yılda geçersiz olur, yani ocağın ortasında silinir eğer gerçekten verilmişse. Ben ayrılacaktım, verince umursamadım.

O

Gazeteci dostlarım var çok güzel haber yapılabilir ?

A

O kyk yurdunun ciddi sıkıntıları var. Dönere kınama cezası mı verilir ya hayatımda duyduğum en saçma şey

M

Ben her gün dışarıdan sipariş veriyorum yurda. Benim bildiğim yönetmelikte serbest. Öyle bişey yapmaya hakları yok. Kyk ya 8 yılımı verdim

O

Sekiz yıl 2 uni mi yüksek lisans mi merak ettim

Muhammet Nünükoğlu 10 ay

https://youtu.be/Oqm0aIznkv4
Adamsın

H

Kyk ya bu tur yiyeceklerin sokulması yasak ancak belli başlı saklama taktikleri kullanarak kendiniz dışardan sokabilirsiniz

B

Kyk da şarap içen vardı, pizza söyleyen, ocakta omlet yapan vardı. Öyle bir şey yok bence altüstü döner bu yanı. Bişey yapamazlar korkmana gerek yok

R

Ben neler neler yaptım hiçbi şey olmadı

Onur Dişlen 10 ay

Biz geceleri sipariş veriyorduk kınama cezası ne alaka ?

U

Bnde onları kınıyorum öğrencinin milli yemeğidir abi ooooooo

Y

Öyle bisey olmaz.

U

Doner derken doner bicagi mi yoksa tavuk doner mi abi yarisini sana vereyim deseydin kabul ederlerdi belki

S

Biz zamaninda ögrenciyken 5-6 sap yurtta cuma aksamlari baglama calip raki masasi kuruyoduk.. Hey gidi gunler heyy

I

Bugün kyk yurduna dönerle giren yarın işe lahmacun getirir kokutur diye korkup işe almayabilirler

C

KYKdayım ve öbür elimde pizza dilimi varken bunu yazıyorum

S

Afiyet olsun

Rumeysa Koçaktetik 10 ay

Öyle saçma şey mi olurmuş girmeye çalışmayın GİRİN

A

Gelde sinirlenme şimdi.

G

Döner bıçağı heralde

Ö

Boyle bi olayi canakkalede yasadim ama ben camdan poset salarak parayi uzatmistim kizlardan biride gidip anlatmisti baya bi tartismistik yemegi falan almak istemisti pis kadin: Dddd

M

Bidahakine dürümle git bi de öyle dene

F

Kyk yurtlarına yemek sokmamak diye bir kural yok bildiğim kadarıyla. Bende kykda kalıyorum sorun etmiyorlar. Bir dahakine güvenliğede söyle geçirirler seni.

U

Çok saçma bir sebepten ceza almışsın o cezanın hiç bir önemi veya etkisi yok ama madem böyle bir saçma konudan seni cezalandırmak istemişler cezanı 15 günde yönetim kuruluna itiraz et reddedilirse idare mahkemesine iptal davası ac aynı sipariş yasağı bizim yurtta da var. Isin peşini bırakma derim

R

benim arkadaşim kykdan izin almadan, gelip bende kaliyor sürekli kınama vb. Oluyor parayi zamaninda yatirdin mi gerisi cok onemli değil atma atamazlar kolay kolay siciline felan işlenmez rahat ol

N

Biz hep alkol sokardık içeri. Bir de kapıda çantamız aranırdı ona rağmen yani. Bu arada döner deyince aklıma geldi. Kyk da dönercilik yapan adam öğrencilerden biriyle ilişkiye girip kız hamile kaldıktan sonra askere gitmişti. Kız bebeğini yurtta doğurdu ve öldürdü. Bunu fark edemeyen yönetimin dönere kınama cezası vermesi çok komik.

E

Ileride silinmese dahi hani bakacaklar yurda donerle girmis kim takar ki bu kinama cezasini nedene baksana sacmalik

E

Hicbisey olmaz. Ben o yurda neler soktum icerde neler yaptim yurdun dili olsada konussa anlatsa. Hergun gec geliyodum bide 2 3 gece

Y

bimere şikayet etmek mantıklı olabilir. Senin cezai işlem kaldırılıp üstüne birde bu haksız cezayı uygulayanlara hesabı sorulabilir. Kafalarına göre iş yapıyor insanlar yemin ediyorum ya

M