Leptop için marka önerisi

Selamlar.
Kısacık bişey sorup gidicem ben. #Asus a param yetmiyor. Ikinci secenek olarak sizce
#Acer mi, #Hp mi, #Lenovo mu?
Sevgiler.

E
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
39
39 CEVAP

HP

S

Lenova

I

Acer dan uzak dur ne alırsan al

H

lenovo fiyat performans açısından en iyi seçenek

H

HP kullanıyorum fakat LENOVO

B

Lenovo HP hava sirkülasyonu iyi değil fazla ısınıyor o yüzden.

B

Hp ısınıyor değil mi? Lenovo degil

Elif Toprakdelen 10 ay

HP ısınır güzel ısınır kışın ise yarar sıcak sıcak sarılıp uyursun

Berk Elbasani 10 ay

Lenovo. Mangal falanda yapcam laptopta diyosan hp.

E

lenovo en mantıklısı o halde

M

Sakın hp Casper alma

S

marka dan ziyade modele göre değişir bence bu sorunun cevabı. Ben lenovo z580 ideapad kullanıyorum. Yasadıgım problem cok yok wifi cok uzaktan cekmıyor. Ikıncısı yıldan yıla menteseler gevseyebılıyor.

T

Acer kesinlikle alma diğerlerini bilmiyorum:)

B

Lenovo kullanmadım ama kardeşim HP kullanıyor ve hiç memnun değil.

T

Asusa zorla biraz

H

Suan zorlayamiyorum. Öğrencilik hayatim bittiginde zorlicam galiba

Elif Toprakdelen 10 ay

bilgisayar mühendisi olarak tavsiyem lenova

A

Lenovo.

S

Hp daha pahalı değil mi yahu?

İ

Degil gibi

Elif Toprakdelen 10 ay

dell

B

Hp

C

Hp nin yeni nesil çift fanlı versiyonlarından al. Bir gram ısınmıyor.

T

lenovo

G

Lenovo modelleri sağlam ve kullanışlı oluyor tavsiye ederim

E

Bir örnek vereyim 2009 yılında aldığım lenovo netbook hiçbir arıza vermedi klavyesini değiştirdim sadece oda benim hatam su döküldü üstüne

Emir Naboc 10 ay

Sonuna kadar lenovo

E

Dell'i neden katmadın anlam veremedim. Bence Dell al. Fiyat kalite acisindan Lenovo, Hp ve Acer'dan daha iyi bence.

F

Lenovo demiş çoğu kişi ama servisi berbat. Alıp bir sorun çıkınca sıkıntı yaşayabilirsin.

Ferdi Akçora 10 ay

lenovonun kalitesi iyidir

A

Lenovo

B

lenovonun hem pc sını hem telefonunu kullanıyorum ve her ıkısınden de gayet memnunum

M

Lenovo iyi iyi olmasına bende 4 yıldır falan kullanıyorum ama tek sıkıntısı şu fanı yokmu şu fanı

D

Lenovo z580 var hiç sıkıntı yaşamadım. Hp casper berbat markalar. Teknik destek çok kötü.

M

Lenovo iyidir hp ve Acer da iyidir tabi sabah kahvaltısında üzerinde yumurta falan kırıp yenebilir

C

HP alırsan doğalgaz kullanazsın hiç, soba gibi ısıtır. Lenovo. Tartışmasız.

Y

Lenovo

E

lenovo

K

Asusa yetmiyoda lenovoyu da alamazsın burda dikkat etmen gereken marka değil pc nin özellikleri. Marka sadece parca temini ve garantide önemli.

U

özellikleri tamam dediklerime param yetmiyor işte. Tek kriterim fiyat oldu o yüzden. En ucuz ve kullanilabilir olani ariyorum

Elif Toprakdelen 10 ay

Toshiba:))

J

lenovo

Ö

lenovo

I

LENOVO

B

nokia

B

Size de teşekkürler

Elif Toprakdelen 10 ay

TAMAMDIR LENOVO!
Yine de biraz asus indirimi kovalayip, lenovoyu 2. siraya oturtuyorum.
HEPINIZE TEŞEKKÜR EDERIM

E