Odaklanma gücü testi

Odaklanma gücünüzü ölçelim. Kırmızı noktaya dikkatle odaklanın.
bir süre sonra mavi halka yok oluyorsa odak gücünüz iyi demektir.

com-qhkuuid4s8wvbg1p6dxg.jpg
Baglan Geres
B
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
36
36 CEVAP

Mavı halka gittikce koyulasti bu ne anlama geliyo peki

Emireymen Baştan
E

bende hiç gitmedi yalan

Sibel Çiloğlu
S

Eveet gitti walla

Yasemin Sünker
Y

Gitti

Eylem Özelmacı
E

Gitti

Selin Oğlakçı
S

Sibel okutan yalan değil hakaret edeceğine hastaneye ğit senin odaklanman sorun tedavi ol

Baglan Geres
B

Gitti

Aylamemduh Gülger
A

Mavi halka değil sadece kırmızı nokta da kayboldu, telefonun tuş kilidi kitlendi

Betül Rışvanlı
B

;))))))

Baglan Geres
B

Gozunu hafif kisarsan kayboluyo, demek ki gozu kisarak bakmak odaklanmak anlamina geliyor

Sezin Çifçibaşı
S

Gidiyor sonra tekrar olusuyor

Ece Arslaner
E

Evet mavi halka kayboldu..

Nilay Sude
N

Gidiyo geliyo gidiyooo geliyooo

Nermin Buyruk
N

kayboldu

Hayriye Bonita
H

Vallah gitdi yane gözüm iyi demi

Zeliha Kavrukoğlu
Z

Benim mavi halka iki tane oldu

Hanife Elginöz
H

Mavi halkanin içindeki kirmizi noktanin tam ortasindaki beyaz bir leke gördüm ona odaklsndim kırmızı noktada kayboldu bu ne demek

Veysel Eyllnhr
V

Böyle oldum

com-9qw7m400juhkjv2bvmro.jpg

Hanife Elginöz
H

Allah iyiliğinizi versin seli güldüm

Hatice Rafet 6 ay

Valla gitti

Gulsen Hacıoğlu
G

Tam gidicek geliyor
Tam gidiyor derken aaa yine geliyor

Rumeysa Koncuk
R

Astigmatim var mavi halka gider gibi oliyor ama gitmiyor, testin doğruluğuna kanaat getirdim.. Odaklanamiyorum.

Elif Köprek
E

Boş durma boşa çalış diye buna denir. Oyalamadan başka bir şey yok

Nihal Ürgün
N

Gitti

Ayşe Sezdi
A

Ekran kapanmış nasıl odaklandıysam

Fscfsc Danis
F

Benim gitmedi arada çift oldu

Akile Haklı
A

Ben ne yapmalıyım

Akile Haklı
A

Gitti

Vildan Gökce
V

Gitti

Sezer Inam
S

Gittiyse elbet birgün dönecektir

Mesut Mirkelan
M

Gidiyor geliyor odaklanıyor odaklanamıyor

Zehra Kirçil
Z

Ne mavi gitdi nede kırmızı ikisinide gördüm bu ne olacak

Kıymet Kyn
K

Evet yok oldu

Nur Çiftçioğlu
N

Süper odaklandım ikiside tam mercekte

Hayriye Cekin
H

Bende de gitti

Dilek Suyabatmaz
D

Benimki 2 tane oldu

Semrah İnkün
S

Benim mavi halka dahada belirginlesti.

Arzu Işıkdaş
A