Online ingilizce kursu tavsiyeleri

Online İngilizce kursu tavsiyelerinizi alabilir miyim acaba

H
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
32
32 CEVAP

https://engvid.com/ http://voscreen.com/

T

Dualingo

H

onu kullanıyorum

Hazal Fowler 25 gün

online ingilizce kursları bir yerden sonra sıkıcı olabiliyor, yabancı bir arkadaş bulup onunla bol bol sohbet etmeni tavsiye ederim bu yöntemle ingilizce öğretmeni oldum

S

tebrik ederim ben bi türlü bulamadım öyle arkadaş sanırım önce aramam gerek çünkü

Hazal Fowler 25 gün

Birlikte ingilizce yazışalım dicem ama, bi zaman sonra türkçeye dönüp bokunu cıkarırız mı acaba

Uğur Sogut 25 gün

izmir civarındaysanız bir kaç arkadaşımla tanıştırabilirim. Arkadaşın dediği gibi ingilizce bilen birisiyle konuşabilirsiniz ama çaba göstermek lazım tabi türkçe'ye dönmemek için .

Soner Çetinyol 25 gün

Remzi Hoca eskişehir.

U

Engoo

E

Yabancı eğitmenler var her gün yarım saat skypeta karşılıklı online konuşma ders yapıyorsunuz görüntülü bir şekilde

Elvan Jacobs 25 gün

Memrise

T

Hiç verimli değil bence bulaşma

M

Akın dil tek gecerim..

C

araştırıyorummm

Hazal Fowler 25 gün

Kitap defter çalışmayı sevmedigim icin canlı dersleri izledim sadece. O bile yetti

Cumhur Akhamur 25 gün

Bence bulaşma güzel bi dil okulu falan bak etrafta daha iyi

A

teknolojiye ayak uydurmak gerek

Hazal Fowler 25 gün

Ya öyle dusunebilirsin o zaman ücretsiz leri dene biraz

Adil Mcdonough 25 gün

Yeni başlayacaksan parasız uygulama Duolingo yu tavsiye ederim. Oyunla moyunla sen istemeden çalıştırıyo

E

kullanıyorum onu ama zamanları falan öğretmiyor mesela ya da ne bileyim tam öğreniyor gibi hissedemedim yani

Hazal Fowler 25 gün

Öğrenmeme hissi bu sisteme alışık olmadığından. Biz daha çok grameri ver cevabı al sistemine alışığız. Zorlansan da devam etmeni öneririm. Bu arada ingilizce öğretmeniyim

Ezel Gary 24 gün

Git zamanları kelime öğren pratik yap kursa boş yere para verme

O

Suat Gürbüz vardı sanırım bi de onu araştır

S

http://Busuu.com/

M

https://www.youtube.com/channel/UCq1cy5cEJc86ZPLWnL2gSDw

O

Yabancı arkadaş gani var ben de

A

Ef

U

Rz

A

Akın dil kursu

A

http://Bbc.co.uk/ benim kurs hocam bu sayfayi önerdi bide youtube da diziler var alt yazili onlarda yardimci oluyo

D

Englishlive.

E

orası benim de ilgimi çekti kullanıyor musunuz acaba?

Hazal Fowler 24 gün

Online ingilizce kursu neee

Y

+1

H

lingusta metodu

S

hocam imkanınız varsa yurtdısında dil okullarına falan gidin ingilizce internetten vs. Öğrenilmiyor pek. Maruz kalmanız gerek ya da iyi bir üniversitenin makul puanlı bir bölümüne girip hazırlıgını okuyacaksınız anca öyle. Bkz: Odtü, itü, boğaziçi, bilkent, hacettepe vs.

A

ben hiç değilim konuşabiliyorum 6 ay yurt dışında yaşadım ben geliştirmek ve unutmamak adına birşeyler aranıyom başkalarını bilmiyorum

Harun Gabakcı 24 gün

Ücretsiz olanları arkadaşlar paylaşmış zaten. Bende sana 2 tane ücretli önereyim. Amacın genel olarak ingilizce öğrenmek ise boğaz içi online ingilizce kursunu dene. Ama ben birebir konuşarak speaking ilerletmek istiyorum diyorsan konuşaraköğren var.

M

boğaziçini araştırıyorum şu an ilgimi de çekti açıkçası

Hazal Fowler 24 gün

Fiyatıda fena değil, eğitimde kur tamamlayınca sertifika vermeside iyi birşey

MeteHan Bass 24 gün

dota2

A

Rusça demedi hocam.

Candaş Cornell 24 gün

Sadece Ruslar oynamıyo hocam

Alperen Uluçay 23 gün

http://www.lingusta.com.tr/

E

işe yarıyor mu

Mustafa Parker 24 gün

Yarıyor mu ?

Hazal Fowler 23 gün

Cevap yok hocam

Mustafa Parker 23 gün

ingiltere bu konuda çok iyi denemelisin

I

hangi siteden indirebilirim

Hazal Fowler 23 gün

Kusura bakma ya ben okumamışım tam olarak

Ismail Ğut 23 gün

Hello talk app

K

http://Busuu.com/

M

Cafe talk ve lingusta

Ö

İstanbul avrupa yakasındaki arkadaşlar için ücretsiz ingilizce kursu var gitmek isteyen olursa adres ve numara verebilşrim .

M