Renault twingo (98 model) ile 750km'lik bir şehirler arası yolculuk yapılır mı?

Arkadaşlar selam,
Sizce fotoğrafta görmüş olduğunuz Renault twingo ( 98 model ) ile toplam 750km’lik bir şehirlerarası yolculuk yapılır mi? Güvenebilir miyim ?

com-ozviec0iwh33my4ukncl.jpg
B
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
45
45 CEVAP

Dünyayı marşı kapatmadan donersin

G

Yapılır tabiki. Çok konforludurda koltukları

A

tüplü değilse dünyayı dolaşırsın

B

Uzun süre '97 modelini kullandım. Araç bakımlıysa her yola gidersin

S

Kuzenim zamanında (2 3 sene öncesine kadar) İzmit İzmir aydın İskenderun İzmit yapıyordu uzun tatillerde yapılır kısacası

F

Kardesim 3 sene kullandim hala keyfi tadi damagimda. Tek hatam 4 saat boyunca ilk aldigimda araci 130 km hizda kullandim ve motoru sisirdim ama cok rahat soguyunca devam ettim kalkisi cok guzel kullanmasi cok keyifli bi arac. Onca arac kullandim twingo ve farkli kulvarda ama subaru ikiside on numaradir

A

Çok fazla basmayayım yanı. Sakin sakin gidiym

Burak Feslikan 2 yıl

Aynen arada dinlendir motoru

Ahmet Fnd 2 yıl

Ahmet Fnd en fazla kaç basar bu araba benim değil kız arkadaşımın arabası ondan soruyorum. Düz 100 diyelim mi?

Burak Feslikan 2 yıl

Burak Feslikan 120-130 rahat gidiyor temiz bakımlı bir araç ise.

Uğur Bilgiç 2 yıl

Dedigi gibi 120 140 arası degisir ama keyiflidir cidden ön caat acik oldugunda yandan gecen araba cok salllar aracı o yuzden 100 130 arası gitmek makbuldur.. On ve arka koltuklar billesir yatak olur dumdu sekilde onuda belirtwyim

Ahmet Fnd 2 yıl

Bakimini yapin aracı fazla zorlamadan yapin..

S

Almanya gaziantep yapan var. Ama mumkunse 99 ve uzeri bakin

H

10 sene kullandık bu aracı sonra yeni ehliyet aldığımda ben devraldım aileden kullanırsın hemde çok rahat, sağlam araba dağ tepe demeden heryere çok rahat gittim.

S

Çine bile gidersin

Ç

2 sene önce 88 model doğanla 3.000 km yol yaptım bakımlı olduktan sonra hiçbir sorun olmaz

D

Toroslar Şahin’le bile gidersin önemli olan arabanın huyunu suyunu bilmek emanet arabadaysa yeni olsa bile işin şansa kalmış

S

Biz 206 2000 model ile 1400 km yol yaptık 2 gün içinde klima bozuk olduğu için sorun yaşadıkbiraz

S

Araba sağlam olduktan sonra değil 750 km 1750 km bile yaparsın.

E

Bakımlıysa neden olmasın

E

Cok hızlanma yol tutuşu iyi degil onun dışında yapilir

A

Tutuşu iyi normalde. Yollardan kaynaklanan bir olaydir iyi değilse..

Adem Oturaklıoğlu 2 yıl

yağsını suyunu kontrol ettir lastiklerde sıkıntı yoksa sakin sakin gayet güzel yapılır

S

sanroofluysa mükemmel yol yapılır her araç motoruna göre gider düşük düşük cc motorlu araç fazla hız sınırı zorlama 80 100 arası rahat gidersin yokuşlarda fazla basma yorulur

F

Bakımlarını yaptır arabayı zorlamadan güzel güzel gez

A

Gidersin hiçbişe olmaz ama aşırı yorar ses yalıtımı oturaklık hiçbişe yok twingoda 100 km de bir dinlenme ihtiyacı duyarsın başka bişe yok

E

3,4 sene önce 88 eski kasa doğanla 7000 km yaptık. Ayrıca 3 kişi + 3 kişinin kamp malzemeleri vardı. Sorunsuz gittik geldik. Bakımlıysa ve yormazsan gidersin her türlü...

Y

Fotodan nasıl anlayalım hocam, getir bakayım

F

Yapar kardeşim niye yapmasın. İç hacmi çok geniş twinin dışına bakma sen.

K

ortalama kondisyondayse eğer sıkıştırmadan, yağını suyunu kontrol ede ede gidersen heryere götürür

E

Yolculuk Berlin’den Prag’a olacak. Gidiş geliş 750km. Yollar iyi olur diye düşünüyorum

B

800 km yaptı 2 gün içinde 87 model

com-0wcvlvttadbprhfl7wga.jpg

E

Ekte ki 75 model Murat 124'le 900 km kontak kapatmadan katettim.

com-y2yltjxj01foxvqaz9ux.jpg

N

çok yakar az kaçar dağ tepe tırmanır yolda bırakmaz maşallahı var senin aracın

com-mefcmnmkopqlz7l1ggze.jpg

Yunus Gelebek 2 yıl

Vallahi iyi bi usta bulursan çokta yakmaz kardeşim. Artık benim değil maalesef yollarımızı ayırdık.

Nuri Jasmin 2 yıl

araba bakımlı olduktan sonra neden olmasın? Ne zaman gideceksin beni de al

H

Şubat aga

Burak Feslikan 2 yıl

Burak Feslikan Chemnitz deyim yolunun üstünde yer olursa haber et

Haşim Çarpan 2 yıl

Reno 9 ve 11 den daha ileri teknolojidir.
Çok rahat arabadır. Ferahtir.
Arka koltugu ayarlidir.
Bakimliysa cok da keyifli olur.
2 airbag, hidrolik direksiyon

U

Ben 73 lü vosvosum ile 400 km yaptım. Aracınızın kondisyonu iyiyse ve dilinden anlıyorsanız neden olmasın

B

bisikletle bile gidiyoruz bu bi zahmet gitsin

M

Dikkat et bebeyim

Burak Feslikan 2 yıl

89 model brodway ile 2000 km yol gittim geldim aracın modeli degil bakımı önemli olan

S

Ben vosvosla yapıyosam her araba yapar

B

Arabanın durumuna bağlı

S

Aracın yürürü düzgün mü lastikler sağlam mı araç bakımlı mı? Bu soruların cevabına göre sizin sorunuz yanıtlayabilirim

S

77 model VW T2 ile 7000 km gittim, Amsterdam'a kadar gittim sorun olmadı Berlin-Prag arası yollar müthiş, sürekli otoban. Çekya'ya girmeden vinyet almayı unutmayın, iyi eğlenceler

G

Vinyet neydi hocam?

Burak Feslikan 2 yıl

Burak Feslikan otoyolu kullanmak için cama yapıştırılan sticker. Görürsünüz sınır civarında. 14 eur gibi fiyatı var 10 günlük. Almamak büyük ceza sebebi.

com-q6gqincyycw7q2ep4p7m.jpg

Göktürk Çetınkaya 2 yıl

Göktürk Çetınkaya benzinlikten alınıyordu dimi bu?

Burak Feslikan 2 yıl

Burak Feslikan evet benzinliklerde de ve ofisler de var vinyet için

Göktürk Çetınkaya 2 yıl

kardeşim saçmalamışsın. Araba düzgünse dünya turu yap. Düzgün değilse bakkala gidemezsin. Arabanı biz bilemeyiz. Bu soru şunun gibi. Namaz kıldım cennete kesin gidermiyim. Gidersin devam et.

G

300 de haralet

Ö

Araba bakımlı ve duzgunse yapılır. Eğer arabaya guvenmiyorsan sanayide ustaya göster. Uzun yola çıkacağını söylersen o gerekeni yapar.

S

Bakımlarını yaptır, bişey olmaz.

S

Aracın bakımı var mı?
Klimalı mı?
Lastikler ne durumda? Bu sorulara iyi durumda bakımı yapıldı dersen sorunsuz gidilir.
Yağ-antifiriz- silecek suyuna kadar yola çıkmadan bak.

O

Sinyal sularını ihmal etme sakın çok ağır cezaları var

E

Ha ha ha I forgot to laugh

Burak Feslikan 2 yıl

Twingo sahibiyim. Aracın bakımlı ise Dünya turu bile atabilirsin.

com-wthv8r224032fnh9prjg.jpg

E

28 günde 10 bin km yapan arkadaşım var, Avrupa turu yaptı.

İ

Onunla dunyayi gezebilirim teker dönsün yeter hocam dert etme

B