Sigara tütünü nasıl sarılır?

Biri bana şunu sarmayı öğretebilir mi rica edersem kafayı yiyeceğim. Ağzım zifir doluyor filtrenin yanından -.-

com-jr3hjwnx7tne248kyg14.jpg
B
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
58
58 CEVAP

daha az tütün koy ve yalamadan önce düzgünce yuvarla her yer eşit olsun. 4-5 kez yap gitgide düzelecektir.

F

Hocam baya denedim bi düzgün bi yamuk youtubeden videoları izledim. Beceriksizlik bende sanırım

B

şu tütünü nerden buluyonuz banada lazım

N

Eğer el becerin yoksa 3 senede uğraşsan internetteki gibi yapamazsın, kendimden biliyorum

G

Herkesin kanısı aynı sanırım, zaman..

B

bi müptezel bul sana her türlü inceliklerini öğretsin

Ö

Sinirimden gittim paket aldım

B

arap çarşafıyla sarıyorum ben. Kenarnı ince yırtınca güzel tutuyor. Yapa boza öğrenilıyor.

F

Bence hiç içme boşver

M

https://urun.gittigidiyor.com/diger-her-sey/sigara-sarma-makinesi-sitenin-en-hesaplisi-221475128

F

bu makıne o tütünü tutmuyo maalesef

Nadir Kantarcı 10 ay

illa bu diye diil sigara sarma makinesinin 100 çeşidi var nerdeyse elle uğraşmaktan daha kolay

Filiz Onurözgür 10 ay

bu makıne derken bu tarz tum makınelerden bahsedıyorum

Nadir Kantarcı 10 ay

sadece tabakalı makıneler oluyo

Nadir Kantarcı 10 ay

bunun gibi https://www.google.com.tr/search?q=otomatik+t%C3%BCt%C3%BCn+tabakas%C4%B1

Nadir Kantarcı 10 ay

dostum youtubeda video izleyerek ogrenebilirsin yani 5 sene once ben oyle ogrenmistim

K

ben de youtube da "daily smoker" kanalını izleyerek öğrenmiştim. Dikkat et farklı şeyler de öğretiyo sen joint yapmayı öğren gerisine girme çok

M

kova yap

C

com-9j4qyi11hwsnjqk58fof.jpg

görsel materyal
M

Arkadaşlar çok teşekkür ederim herkese zamanla olacak umarım

B

Old holborn iciceksen de sarisini ic ama yesil golden virginia en iyisidir

K

hocam ya bu tütün bana ağır geldi ya da alışkın olmadığımdan ama çekince hissediyorsun boğazın da ağırlığı.

Burak Doğmuş 10 ay

Dedigim gibi sarisi daha hafif ve tatlidir ama golden virginia tanridir tutun olayinda

Kaan Yetisken 10 ay

Kender sanırım tutunden anlıyorsun banada ıcımı rahat guzel bısey onerırmısın?

Nadir Kantarcı 10 ay

değerlendireceğim eyvallah

Burak Doğmuş 10 ay

ağır geliyosa karelias al. Favorim o.

Fatih Derman 10 ay

normal sarmayı öğrendikten sonra sıra bunlarda bak

com-0aadxrgv2i35hv480osi.jpg

M

böyle de var

com-608ivf7zdk6yn67jvqsn.jpg

Metin Mckgl 10 ay

Onlarda bişey mi

Burak Kuzzu 10 ay

Doğu raw'ın creativ takımının işleri bunlar hep ben yapabilsem doğru hollandaya göç ederim

Metin Mermerci 10 ay

Konyaya gelicem bi ara o zaman tek tek öğretirim

H

Hazır konu varken sorayım, sarmamı daha zararlı yoksa normal paket sigaralarmı ?

A

hazır paketlerin içinde daha fazla katkı maddesi var

Selman Yeşilova 10 ay

PAKET çünkü pahalı

Doruk Ertakuş 10 ay

sigara içmenin zararsızı olmaz ama en az zararsızı içmenin peşindeyim sarma daha az zararlı diyorsun yani ?

Aykut Demr 10 ay

İkisi de aynı şey aslında... Ama paket daha zararlı derler ama sarmanın da kağıdı baya sakat.. Yapıştırıcılar falan...

H

Brooooooooooo nabion sen ?

V

o siyah filtrenin içinde kömür var

V

carbondioksiti arttırır kullanma o filtreyi ben ölecektim onu kullandm bi kaçtanesni

V

Bu tutunler içinde marlboroya en yakın hangisi

K

Malbuş tütünü var özel

Hakan Yaylan 10 ay

Hocam nasıl yani

Kaan Sınmaz 10 ay

İsmi cismi ne

Kaan Sınmaz 10 ay

İsmi marlboro tütünü

Hakan Yaylan 10 ay

Gavuristanda şirket kendi sarmalık tütün üretiyor. Ama tr de olmaya bilir ben görmedim

Hakan Yaylan 10 ay

Bu makineyle deneyebilirsiniz

com-xees352msa6ti7x4ro2u.jpg

O

Adam paraya kıymış

Hakan Yaylan 10 ay

Youtubede videolari var moruk oraya bak

S

kardeşim en yakın sarma saran babaanne anneanne (inşallah hayattadırlar, Allah uzun ömür versin) buluyosun dolma sardırıyosun püf noktaları öğreniyosun

B

istanbuldaysan öğretebilirim ^^

T

Taksi katrvizit ne alaka reklam mi yapıyorsun alttan alttan

M

com-bpnhpmr3wvthbr515tiq.jpg

görsel materyal
B

makinesini alın net s0nra öğrenirsiniz

G

Ama elde sarmanın ayrı bir lezzeti var

Burak KirmanTc 10 ay

Amsterdam yap gel ögrenirsin

S

Kendi cektigim videodur. https://youtu.be/UhlLqNgkhRQ

P

com-o7t969m62ynwgrv29lb5.jpg

görsel materyal
L

Puro mu sardın mübarek

Furkan Kasimoglu 10 ay

qwerqwyteytq füze gibi olmuş

Mehmet Tunçer 10 ay

çiftli sarma ticaretine atıl

Mustafa EkiNisa 10 ay

bildiğiniz sarmalardan değil şifa dağıtan sarma o el emeği göz nuru

Levent Erdoğuş 10 ay

Karıncalarla konusturan sarma

Tolga Ustn 10 ay

Ben de beceremiyorum böyle kolay

com-h80ukud23y17vwsjlu19.jpg

K

Böyle çok yavaş oluyor

Hakan Yaylan 10 ay

Acelem yok ki benim

Kübra Konal 10 ay

Elde sarmak daha eğlenceli...

Hakan Yaylan 10 ay

Beceremedim cok tehlikeli gorunuyor elle sardığımda

Kübra Konal 10 ay

Yolda yürürken bile yaparsın çok basit

Hakan Yaylan 10 ay

Ben baktım beceremiyorum pipo aldım mis gibi kanka dışarıda da içmiyorsun ekonomik olan şey iyice ekonomik oluyor 5 tl Küba tütünü 1 hafta yetiyor. Aylık maliyeti maksimum 25 tl

G

Arap carsaf falan eziyet. alin 12g/m2 yesil rizla yada zigzag yapiskanida var kalem gibi sararsiniz.

U

Bkz. Kalem

com-rc05dl4dzx86oslsi4yi.jpg

Umut Canlı 10 ay

dönmeyi bilsen hiç böyle bi sorun yasamazdin

C

kardeşim kolay sarmk istiosan gızeh kağıt alacaksın

M

Kardeşim ben de aldım yapmayı da buldum:
Kağıdı alıyorsun. Şu sünger çubuğu da içinden almadan kağıdın üstüne koyuyon. Onu sarıyorsun sonra farklı bir sünger çıkarıyorsun. Sarılı kağıdın içine bir tane süngeri iteliyon sonra o itelediğin kısmı iyicene sıkılaştır. Sonra yalayarak yapıştır. En son da bu uzun olarak koyduğun paket süngeri çıkar. İçine de tütünü ince bir çubukla sok hafif bastır. Normal sigara gibi oluyor. Eğri büğrü falan da değil. Oldukça kolay

E

Deniyeceğim kardeşim, eyvallah

Burak Doğmuş 10 ay

Taksim Roştiyaya gel öğretiyim

V

Millet seferber oldu

H

Ocb kağıdı tütün için kullanmani tavsiye etmem

M

Müptezel

B

Sen hangi şehirdesin onu de hele

Hakan Yaylan 10 ay

Konya

Burak Doğmuş 10 ay

Hah tamam..

Hakan Yaylan 10 ay

kağıt olarak mavi ocbyi bilmiyorum ama kırmızı gizeh al bence elin oturana kadar köşesi kesik olduğundan sarması daha kolay bence, önce filtreden sararsan kalanını oturtursun

com-kyai6que65mczg1kzyq7.jpg

V

Arap kağıdından şaşmam tükürüğünüz bol olsun

com-ij3abrgg98gq9wcg276k.jpg

M

Super bu sebeple birakirsin iste biraz daha kullan bence

M

Ben ögreteyim gel 1 haftanı almaz

S

weedli mi weedsiz mi

F

O tütün iyi bir ya? Birde wilsonun kağıtları iyi baya yapışkan yerleri var kolayca sarabiliyorsun

M

Hocam çok ağır bunu tavsiye etmiyorum

Burak Doğmuş 10 ay

Depo yapiyorum suan:))

com-anfc4bkhavqi2ua086nn.jpg

N

öğretirim

F

sigaramı sardım karşı sahile yaktım ucundan acıları eeeyyy sarmaya ilk başlayanların yaptığı hatalar; çok fazla sıkmak, işaret parmaklarını harekete dahil etmek tütünü çok az veya çok fazla koymak. Bunlar hariç ne yaparsan sararsın dumanınız bol olsun

com-olntxeq6wekr5wyq86mr.jpg

Ö

Dostum kağıdın ve filtren güzel, old holborn'u sarısı ile güncelle, sararken tütünün filtre kısmına az ucuna doğru ise fazlalaşarak gidecek şekilde koy tütününü, filtre kısmını sandığında gerisi geliyor zaten, ayrıca en güzel kağıt yeşil rizla'dır bulabiliyorsan ondan şaşma

com-8vopzqcpyd75m44ykapa.jpg

V

Bob Marley turnusolü

K

ocb organic hemo al daha rahar sararsın ayrıca ilk önce filtre kısmını sar sonra en uç kısmını son olarak da orta tarafı yapıştır taktik bu

B

Ama orantılı bi şekilde tutması gerek yoksa filtre kısmı ince uç kısmı kalın olur ocb organic çok ince gelir öğrenme aşamasında saramaz normal kağıt ile öğrenip sonra damak zevkine göre değiştirmesi daha mantıklı olmaz mı?

Burak KirmanTc 10 ay

organic ocb normal kağıt gibi olmadığından daha kaygan bir yapısı olduğundan orantılaması şekil vermesi daha kolay oluyor. Filtrsi ince zaten filtre kısmını yapıştırıp diğer ucunuda filtre kısmına göre orantıladımı tamamdır

Burçin Çeşitcioğlu 10 ay

Haklısın ama burda bir çok kişi foto atmış benim sardığım bin çeker bunlara şekilsiz şemalsiz sarmışlar ki ocb organic gibi ince kaygan kağıt kullanırım rızla blue Bence bu iş tasarruf falan değil zevkine yapılan birşeydir tabi herkesin görüşü farklıdır

com-r4ugt4gqinvwlqmzc4z5.jpg

Burak KirmanTc 10 ay

Arap kağıdı işe sar yalamadan öncede ısır uçlarını

E

Kanka bide şey vardı sarıyosun yalıyosun kalan kısmı yakıyosun

Semih Saygınoğlu 10 ay

Olm ilk okudum konunun ne olduğunu unuttum korktum lan

Emre Yekebaş 10 ay

Tutun pipo deyince istanbulda #1 besiktas yildiz yokusunda caffenero nun ust tarafi pasaj icindeki tutuncu abiler

O