SQLite ile veri çekmeye çalışırken hata alıyorum

SQLite ile veri çekmeye çalışırken bu hata alıyorum.

Index 8 requested, with a size of 8

com-qyvlifgw0pfcfiflh99z.jpg
Semih Soyer
S
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
3
3 CEVAP

sql lite için sugarsql kullanmasını tavsiye edeim

Mesut Günler
M

hocam cursor. GetCount(); ve cursor. GetColumnCount(); yazdırır mısınız bi de o rakamlar nameIx ve diğeri kaç ?

Serhat Billur
S

hocam while in içinde mi yazdırayım biraz yeniyim ondan soruyorum

Semih Soyer 9 ay

yok dışarda bi yerde öğren işte cursoru tanımladıktan sonra

Serhat Billur 9 ay

count 8 çıkıyo columncount da 2 çıkıyo hocam

Semih Soyer 9 ay

o iki rakam ne ?

Serhat Billur 9 ay

Serhat Billur anladığım kadarıyla 8 satır veri var 2 adet sütun var

Semih Soyer 9 ay

https://stackoverflow.com/questions/38199548/android-database-cursorindexoutofboundsexception-index-8-requested-with-a-size buraya bakabilirsiniz, do while ile denermisiniz ?

Ümit Yücedağ
Ü

Hocam while içi hatalı arkadaşta sonsuz döngüye giriyor ve cursor içindeki son elemanı da geçince hata veriyor

Serhat Billur 9 ay

Aynen çözümde onla alakalı zaten hocam, sonsuz döngüden kaynaklı

Ümit Yücedağ 9 ay

pardon bakmamışım haklısınız

Serhat Billur 9 ay

Estağfurullah hocam önemli olan sorunun çözülmesi

Ümit Yücedağ 9 ay

link de tam arkadaşın sorunu anlatıyor 1e 1

Serhat Billur 9 ay