Tüm dünya da aynı anda 1 hafta boyunca elektrikler kesilseydi neler olurdu?

Tüm dünya da aynı anda 1 hafta boyunca elektrikler kesilseydi neler olurdu acaba ?
Teori var mı? Tüm dünya da aynı anda 1 hafta boyunca elektrikler kesilseydi neler olurdu acaba ?
Teori var mı ?
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
47
47 CEVAP

karanlık çağ

B

Bizim ülkede 15 yıldır elektrikler kesik

Orhan Ablay 2 yıl

Ampul var ya aaa. Vatan haini misin?

Nihal Seğmen 2 yıl

Dondurma yiyemezdik.

S

Saklama kablarında belki olurdu.

Yusufcan Nep 2 yıl

Onlarda bile 2-3 günden fazla dayanmaz

Semih Zaimoğlu 2 yıl

telefonu arabada şarj ederdik

O

İnternetsizlikten kafayı yiyenler olurdu

M

Dizisi vardi bu olayın

B

Revolution

Emre Soyhan 2 yıl

İzleyesim geldi

Çağrı Sarban 2 yıl

Araştırayım

Çağrı Sarban 2 yıl

Gazete baya alınırdı.

Y

Gazeteyi nasil basacaklardi

Sabiha Ortak 2 yıl

Bilmem.

Yusufcan Nep 2 yıl

Yağla çalışan bir teknoloji geliştirilebilir.

Yusufcan Nep 2 yıl

Teknoloji zaten elektrikle calisir

Sabiha Ortak 2 yıl

Kiymetini anlardık

M

Bir yerlerde oturup konuşan insanların sayısı da artardı.

Y

Komplo teoristleri sayısında artış olur. Elektrik olmadığı için kamera gibi potansiyel suçluları bir nebze durduran araçlar çalışmayacağından tecavüz hırsızlık cinayet durumları artardı.

D

Yağmalama diyorsun

Emre Soyhan 2 yıl

Kesinlikle artar

Dnya Beğendik 2 yıl

arınma gecesi misali

Bedir Karteper 2 yıl

O filmin adını hatırlamaya çalışıyordummm Sağol

Dnya Beğendik 2 yıl

ahahah ne ugurlu adamım ben yaa

Bedir Karteper 2 yıl

Bizde uc gun su kesildi krize girdik inan toplumca

P

İlçe de normaldır ))

Emre Soyhan 2 yıl

Yok be 30 yildir ilk defa oldu

Pınar Krbulut 2 yıl

Fazla birşey olmazdı biraz insan ölürdü dünya nufusu kalabalık olmaktan kurtulurdu

O

Aynı zamanda elektrik olmadığından muhtemelen tuhaf şeyler bolca denenirdi. Yani yeni bir icat veya keşif olma ihtimali yüksek. Bilgisayarsızlıktan filan araştırmalara verirdik kendimizi. Merak ederdik bir şeyleri. Eskiden olduğu gibi.

Y

Benim gibi zombi salgınını bekleyen insanlar için harika bir soru. Hayal dünyamda kayboluyorum bu tür soruları düşündükçe, çok iyi geliyor

E

TWD diyorsun

Emre Soyhan 2 yıl

Aynen Bir de bu elektrik ile ilgili bir dizi vardı Revolution diye, gerçi o biraz fazla bilim kurgu ve fantastik.

Emre Ciler 2 yıl

He biliyorum devamı çekilmedi zaten.

Emre Soyhan 2 yıl

TWD izleyip yastığının altına komando bıçağı koyup yatan biliyorum ))

Emre Soyhan 2 yıl

Ayy benden daha umutsuz arkadaş emre

Alev Yavşalak 2 yıl

Kaos

N

ilk şoktan sonra kesinlikle kaos başlardı

Emre Soyhan 2 yıl

İnsanlar devlet tarafından çözüm bulunmayınca sanırım ilk önce meydan stadyum gibi yerlerde toplanırdı yavaş yavaş kitlesel olaylara dönüşürdü

E

Yildizlar muhtesem gorunurdu

O

Aaaa kesinlikle.

Yusufcan Nep 2 yıl

Tüm dünya piyasası, borsaları, ekonomisi, medyası falan her şey çökerdi

S

Ölümler cok olurdu, hayat binevi dururdu. Anca günes enerjisi diye bir seyde var o yüzden herkes ayni sorunu yasamayabilir

H

çözüm insanı yaa

Bedir Karteper 2 yıl

Elektrik degil de interneti kessen yeter.

M

Elektiriksiz 1 hafta... İzle mutlaka..

A

Herkes evlerinde sohbet ederdi.

K

Nüfus patlaması yaşanırdı

Ş

hayatı etkileyecek bir şey olmazdı sonuçta kritik yerlerde jeneratör var ve 1 hafta çalışması için benzin yeterli düzeydedir jeneratörü olmayanlar düşünsün

A

Bunun filmi vardı sanki piller bile çalışmıyordu -ilgimi cekmediginden izlemedim-

A

1 hafta da bişey olmaz dı. Ama 1 aý dersen 15. Gün 3. Dünya savaşı 1 galon benzin yüzünden çıkabilirdi

C

Ay ne güzel olurdu, çamaşır/bulaşık makineleri yok, televizyon yok, telefon yok, asansör yok... Ama herkeste kesilecek bir bende değil

A

Bankamatikler çalışmadığı için para çekemiyorsun ve bunu WiFi çalışmadığı için bizle paylaşamıyorsun. Bi daha düşün bence

Cumhur Çur 2 yıl

Hepsini düşündüm.. Bir de benim bankamatiğim Manuel biz bankalarla çalışmıyoruz kredi kartı bile kullanmıyoruz.. yani bir sıkıntı yok sadece eşim işlerini kablolu telefonla yapacak o kadar

Alev Haşim 2 yıl

Kablolu telefon yok ki. Elektrik yok çünkü. Ve tv yok ve telsiz yok ve GSM yok ve hiçbişi yok... Bence tam düşünmemışsiniz

Cumhur Çur 2 yıl

Elektrikler kesikken kablolu telefonlar çalışıyor beyefendi sanırım eskileri hatırlamadıniz. Ancak işyerimizde var ve elektrik kesildiğinde çalışıyor.. Ki çok da önemli değil 1 hafta olmasa da olur

Alev Haşim 2 yıl

Bak datlum, Antalya da yaşıyormuşsunuz ve benim gibi üjj-bejj mişsiniz (çorluluyum ve atalarım selanikten ) babam subaydı ve evimdeki ilk telefon manyetolu bir telefondu. Dolayısıyla elektrik olmadan o telefonun ne boka yiyemediğini ben biliyorum )))

Cumhur Çur 2 yıl

Mikro anlamda bir çok olumsuzluk
Makro bakarsak hiç birşey.
Zenginlerin elektiriği bile kesilmez

T

Revolution

T

Emre bak gene anamur diyeceğim: D:D: D:D teoriye gerek yok abi orman yangını oldu burada 1 hafta elektirik vermediler 5 sene önce filan )))) ilk 3 gün cıldırıyosun sonra denize atıon kendini: DD dolapta buzlukta bozulan yemekleri saymıom bile: D:D

B

Ben yıllar önce sadece 2 gün yaşadım.. Neyse ki tetris diye bişey vardı... Ne rekorlar kırmıştım.. Gece oluncada saolsun yan dairede ki komşular sesleri ile bozmuşlardı tüm kasvetli ortamı..

Emre Soyhan 2 yıl

ben burada sene 98-99 kış -yaz kaldım yazı neysede kışı felaktti: DD

Burcu Ardiç 2 yıl

anayolun ortasına oturuyoduk hatta yatıyoduk 2 saat araba gecmiyodu )))

Burcu Ardiç 2 yıl

Yav burcu sen varsın diye bişey demiyorum da... Valla versinler Anamuru Halepi falan alalım

Emre Soyhan 2 yıl

dett seviyorum ben anamuru: DDDD

Burcu Ardiç 2 yıl

15 gün de dünya savaşı çıkar fikrimde sabitim ben

C

Kaos çıkardı.

A

Nükleer santraller büyük zararlar görürdü

A

Mart 2015te bütün Türkiye'de elektrik kesintisi olmuştu gün boyu...

B

Suraya bi rez

Y

El yapımı yetecek kadar üretirdik ıvır zıvır ya

N

Ne uretiyon lan

Bedir Karteper 2 yıl

Bedir rüzgar gülü, değirmen ya da yazlığa geçer deniz suyunu enerjiye dönüştürürüm ben çözerim sen düşünme ki iş yerinde basit prototip hazırda var onu test etmeye vakit olmuş olur

Neslihan Nilden 2 yıl

Android misin kızım sen

Bedir Karteper 2 yıl

Benim işim mekanik

Neslihan Nilden 2 yıl

Belli kendinde mekanik

Bedir Karteper 2 yıl

Revolution dizisini seyret anlarsin. )

E

Devamı gelmedi.. Yarım bıraktılar

Emre Soyhan 2 yıl

Bekliyorum hala :((( gelir belki

Erman Guldiken 2 yıl

Yok erman almadı tv den.. Çöpe gitti

Emre Soyhan 2 yıl

Cok yazik ettiler en baba dizilerden biriydi halbuki.

Erman Guldiken 2 yıl

Aynen aynen

Emre Soyhan 2 yıl

1 hafta insanligi pek etkilemez acikcasi

E

Bir haftada dünya nüfusu yarıya iner. Biraz hayal et. Sonuçların ne kadar vahim olduğunu göreceksin

Abdullah Günyildiz 2 yıl

Kuresel ekonomi darmadagin olurdu belki en buyuk sikinti o

E

Ekonomi ve sağlık da ciddi sorunlar yaşanırdı

Emre Soyhan 2 yıl

Aslinda jenaratorler calistigi surece onlarda da sikinti olmaz

Erman Guldiken 2 yıl

Bilemedim yasayip gormek lazim )))

Erman Guldiken 2 yıl

Revolution

E

REVOLUTİON dizisinde aynı konu işleniyor hemde 15 yıl kesiliyor elektirik tüm devletler yıkılıyo .

F

Boruyu yerdik...

M

Jeneratör kullanırdık

H

Tesla kullanan çıldırır

M

Kaos

U

Nükleer santrallerde sıkıntı çıkabilir, olumlu bir durum olmaz.

A

Dünya savaşı çıkar

B

tabiki hayat felç olurduda ben çok mutlu olurdum 15 yıldır her dakka her kanalda kabadayılık yapan birini bir hafta görememek ... Harika olurdu

Y