Volkswagen klasik otomobil almak için, nelere dikkat etmeli?

Merhaba arkadaşlar sizden ufak bi ricam var. Vosvos alacağım yakın zamanda. Aranızda kullanan var mı, nelere dikkat etmemi önerirsiniz?

O
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
26
26 CEVAP

Oto sanayiye yakın bir evinin olması, dikkat etmen gerekenler arasında.

C

passatmı tiguen mi ne alacan

E

Temizse o kadar da çok bakıma muhtaç olmuyor diyorlar

O

70+ modellerden düşünüyorum

O

hıı ok

E

paran çoksa al dostum

E

8 yıl wv teknik müdr olrak çalıştım

E

yani elinde ne varsa yerrrrr

E

Çok büyük bir sevdan yoksa dediğim gibi küçük motorlu üst model bir araç al kendine. Palio al 2 kapılı paliolar var. Vosvosa yapacağın masrafa değmez..

E

Aslında var çocukluğumdan beri var. Ve bunu alır toplar bi yıl sonra okutur model yukseltirim kafasında da değilim alıp toparlayıp saklamak istiyorum. Ama konuda bilgim az malesef

O

moneyyyyyy

E

Ufak ufak birikir biriktikce yatırırım araca be abi nolcak kiram yok suyum yok evde bekleyen karım kızım yok

O

bak dostum meydandaki ameleye tarihi bir binayı tamir ettiremezsin

E

sanat

E

Oncelikle vosvos almakla iyi bir karar vermissin, bu konuda soylenen olumsuz seylere kafani takma. İlk olarak aracin taban saçlarina bak curuk var mi yok mu kontrol et, kisim kisim curukler olabilir ama komple bir curuk varsa agir bakim gerektirir. Motor yuruyen kismnina baktir, yeni mj yapilmis, en son ne zaman yapilmjs islem istiyor mu istemiyor mu buna gore fiyat belirlersin kafanda. Daha sonra boya durumuna bak boya istiyorsa arac kafadan 1000 tl de ordan masrafin var demektir. Benim tavsiyem herseyi yapili tam bir vosvos almandan yani.

M

Mat siyah yapmak istiyorum aslında o şirinliği biraz kırma için. Boya değil tabiki kaplama. O yüzden boya istemesi çok önemli değil ama bu çürük meselesini daha önce de duymuştum. Peki bölgesel çürümenin zamanla hava koşullarına vs bağlı olarak büyüme ihtimali var mı?

Oguz Kesekoğlu 10 ay

bolgesel curumeler evet artarak devam eder ama bu surec nem durumuna bagli olarak degisir, mesala kayseride bu 5 yili bulur, ancak kiyi kesimlerinde 2-3 yil diyeyim.

Mustafa Eriyo 10 ay

şunu söyleyim ne yaparsan yap uzman işi olmayacak bu iş 2_3yıl içindede yaptırdıgın boya kaporta döşeme plastik aksam motora hiç girmiyorum saten pis bir görüntü kirliligi yaratacak zanaatkar ve kaliteli malzeme bulman gerekli en begenmedigin bir defa tüekiyede kaliteli krom kaplama işi ni yapamıyorlar bir defa

E

alaşım plastik kauçuklu olay yok

E

sadece %100 polyester malzemeler var bunlarda kalitesiz kendi kulvarında

E

seçim senin

E

Buyrun benim

com-5osqhn8zp1o39j0ygnoc.jpg

U

Motoru orjinal olmasin toros motoru olsa bile caziptir

H

motoru orjinal olmazsa gitsin traktore binsin. Bunun guzelligi o sesi hissetmekde.

M

güzelliği sesinde de rampalar rampalar

Mehmet Çoksoy 10 ay

1.6 motor benim ki 1303s rampa sorunu yasamadim hic

Mustafa Eriyo 10 ay

bi tur versene hacı

Mehmet Çoksoy 10 ay

gel niğdeye

Mustafa Eriyo 10 ay

eyw

Mehmet Çoksoy 10 ay

sen 73-74 model 1300-1303 kasalara bakcsksin o zaman. Ayrica benim tavsiyem 1303s. Fotodaki arac benim 1303s dir

com-ipti325fq26rxuftvbmn.jpg

M

1300-1303 farkı nedir peki motor mu?

Oguz Kesekoğlu 10 ay

yila gore on ic kasada degisiyor, ama bu modeelerde motor silndir hacmi degisiyor, 1303s ler 1600 motorken, tek 1303 ler 1300 motor

Mustafa Eriyo 10 ay

1.6 motor çok daha iyi olur tabi bunu söylemeniz de iyi oldu. Teşekkürler

Oguz Kesekoğlu 10 ay

Sen bombe çam istiosun 1303 big modellerine bakacaksın. Ama genelde 1200 standart kasalar çok iyidir metal dashboard var tam klasik görünüm onlarda var. Bu kasa bununda arka stoplar buyuk

com-y160ggjvs1a9jqdc9qpm.jpg

T

Vosvos alma diyenlerin hic biri vosvos kullanmamis insanlar. Cahilliginizi kendinize saklasaniz bir.
Al guzel kardesim hic vakit kaybetmeden al.
Hic de endiselenme.
Yol açık, yola çık

C

Ben de alacağım.

D