Word'de eski yazılara nasıl ulaşırım?

Word

Arkadaşlar merhaba, benim bir kitap mevzuum vardı.
Baya bişi yazdım, kayıtlıydi bilgisayarda.
sonra baktım ki kitap dosyasının ustune salak bişiler karalamışım öyle kaydetmişim sanırım.

o eski yazıları nasıl getiririm acaba. Ya da wordte eskileri nasıl ortaya çıkartırım bilen var mıdır

butun emeklerim gitti canım sıkıldı.

B
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
30
30 CEVAP

Bildiğim kadarıyla. Geçmiş olsun bro

D

Geçmiş olsun .

S

Hallediyorlar onu

A

Ben yapılıyor diye biliyorum

V

C:\Kullanıcılar\\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFile
Bestami Bozkurt buraya bir bakar mısın? Bir de Office sürümün nedir acaba?

K

surum 2013 bakıyorum hemen

Bestami Bozkurt 13 gün

Burada sana Word'ü ilk açtığında bunları kurtarayım mı dediği dosyalar duruyor.

Kubilay Carrillo 13 gün

unsavedfile içi boş

Bestami Bozkurt 13 gün

o kurtarma işlemi sistemsel olarak ( görev yöneticisi yada dll dosya hatasından dolayı) kapandığı takdirde soruyor. yukarıda verdiğin bağlantı yolunda da olması imkansız çünkü kayıt ettim diyor. Zaten eli kolu bağlayanda malesef o kayıt tuşuna basılmış olmasıdır. Saygılar.

Ali Senocak 12 gün

"Önceki sürüme geri yükle" de işe yarayabilir. Recovery programları da bir şeyler çıkarabilir ama çok düşük ihtimal.

Kubilay Carrillo 12 gün

üzerinde oynadıktan sonra gelme şansı var ama kaydet tuşuna bastıktan sonra uçup gidiyor.

A

arkadaşım document settings ya da kullanıcılar kısmından kendi isminin olduğu klasörü aç, gizli dosyaları göster özelliğini aç. Temp klasörünün içini bir karıştır orada bulabilirsin bir önceki ön belleğe alınmış word dosyanı.

C

oda olmazsa EasyRecovery DataRecovery indir

Can Uyguralp 13 gün

hiç mi olmadı son olarak

com-lz7iu8cyn0l0eicsvjkb.jpg

Can Uyguralp 13 gün

https://www.youtube.com/watch?v=ziepqljLTJ4 abi böyle bişey var ama

Ü

Gecmisi yüklese olmaz mi?

A

O dosyalarda değişiklik yapmaz

Can Uyguralp 12 gün

Pardon krds yapacaktim

Ahmet Boykin 12 gün

problem yok anladım ben

Can Uyguralp 12 gün

Kardes takiliyordum ya

Ahmet Boykin 12 gün

emin olmamakla beraber sistemi geri al diye bir şey var. Mesela diyelim ki karalama işini perşembe günü yaptın. Sen çarşambaya sistemi geri al yaparsan. Çarşambadan sonra yaptığın tüm işlemleri siliyor. Sadece word değil tüm işlemleri. Hiçbir çözüm bulamazsan bu yolu deneyebilirsin. bu konuda daha bilgili arkadaşlar mevcuttur

E

ona baktım ama gerı yukleme noktası ulasmamıs

Bestami Bozkurt 12 gün

Hocam o dosyada değişiklik yapmaz

Can Uyguralp 12 gün

hocam benimki düz mantık. Akla gelebilecek bir fikir sundum. Fikrim bu kadardı bitti zaten

Eren Yankı 12 gün

Dosyada değişiklik yapmaz yüklü program ve windows ayarları ile alakalı o

Ferhat Turhanli 12 gün

ÇÖZÜM;

Word içerisinde dosya açma bölümüne gelin ve belgenin üzerine sağ tuş yaparak "önceki sürümü geri yükle" seçin.

Bunu bi dene

S

yok diyor hocam

Bestami Bozkurt 12 gün

com-0rb52h8pg4obdj4oxixh.jpg

Sefa Manson 12 gün

canını sıkma be başgan. Daha gidilecek çok yer var. Daha güzel deneyimlerini en azından bu sefer daha dikkatli yazarsın.

A

Bu sefer belki Google Drive ya da Dropbox kullanarak. Diğer arkadaşların da kulağına küpe olsun

Kubilay Carrillo 12 gün

Kubilay aynen öyle. Hatta çok önemli işlerde anlık kaydettikten sonra birde mail olarak gönderiyorum kendime. Her yerde en az 3-5 kopyası oluyor.

Ali Senocak 12 gün

Dua et kanka benden bu kadar

F

üzerine nerden geldiğini bilmediğim şu salak dosya var

http://yunus.hacettepe.edu.tr/~gkose/20102011GUZ/odev.pdf

B

Buradaki cevapların çoğu Word dosyasının içerisinde başka bir metin yazıldığı üzerine verilmiş anladığım kadarıyla. Ama sen "dosyam gitti yerinde başka bir şey var" diyorsan bir recovery programı ile silinen dosyalara bakman daha iyi olur ancak bu süreçte bilgisayarına doğrudan bir şey indirmeki şayet Word dosyası duruyorsa bir yerde üstüne denk gelmesin. Bilgisayarına bir flash bellek tak, Recuva adlı ücretsiz programı flash bellek içerisine indir kurulmadan çalışır içerisindeki adımları takip et dosya tipinde dökümanı seç arama yeri olarak ait olduğu hard diski ya da tüm bilgisayarı seç bir dene, derim.

Kubilay Carrillo 12 gün

Programın kurulumsuz çalışan sürümü için resmi linki şudur: https://www.piriform.com/recuva/download/portable

Kubilay Carrillo 12 gün

Kubilay Carrillo dostm cok sagol denıcem hepsını

Bestami Bozkurt 12 gün

Bestami Bozkurt Umarım ulaşabilirsin, kolay gelsin

Kubilay Carrillo 12 gün

Üzerine yazdiysan helvasini yap yiyelim. 300 kusur sayfa bilim kurgu romanim gitti 10 yil önce.

Bülent Gökyer 12 gün

Word 2013 için adımlar

Dosya menüsünden Aç'a tıklayın ve En Son Kullanılanlar'a tıklayın.
Tüm son kullanılan belgeler bölümünün sonuna gidin ve Kaydedilmemiş belgeleri Kurtar'a tıklayın.
Aradığınız Word belgesini bulursanız, dosyayı açmak için çift tıklayın.
Hemen kaydedin.

S

Sezer var hacim yarın yönlendireyim pc piskopatı hallederse o halleder

A

Teşekkürler dostlar sanırım gitti dosyalar. Çıldıracağım sinirden. Yine de teşekkürler hepinize.

B

Sen hicbirseye dokunma sabahi bekleee.. Sabah ola hayrola

Soner Sorhun 12 gün

Bro ne desek yersiz sonuçta hepsi ayrı bir wmeğin ama sonuç odaklı düşünürsen eğer... Gitti yani sonuçta. Daha iyi şeyler yapabilirsin bunu hepimiz biliyoruz ve heyecanla bekliyoruz.. Kolay gelsin.. Kalemine kuvvet.

Ali Senocak 12 gün

Sistem geri almayi denedin mi belki sistemin son anda bir yedek yansimasi almistir

Batuhan Sabine 12 gün

Yedekleme şart
Google drive, dropbox, bilumum araç var.

Bir de recovery araçları var önermişler zaten. Dosya açılınca versiyonlar vb gibi bir sey görünüyor mu? Bazı sistemler otomatik versiyon gecmisi olusturuyor .

E

Şey yapsan, pc geri yükleme varya zamanını geri alsan olaydan önceye mesela, 1 hafta 10 gün felan olur belki, ozamanki dosyaların geliyor benim çok işime yaramıştı

E

bestami daha önce hiç yazarken Save As yapmış mıydın? Eğer öyle ikinci bir dosya oluşturup daha sonra sildiysen onu geri getirebiliriz bir ihtimal.

A

Dosya > bilgi > sürümleri yönet simgesinin yanındaki "kaydetmeden kapattığımda" yolunu uygulayınca geliyor

Ş

Kubilay Carrillo ın dediği gibi eğer dosya komple yoksa Recuva ile kurtarabilirsin / geri getirebilirsin... Daha geçen hafta Recuva ile fi tarihindeki dosyalara kadar geri getirdim..

O

Veri kurtarma yazılımları ile geri gelme ihtimali var sildiysen dosyayı, silmeyip içeriği değiştirip kaydettiysen gelmiyor, musait olduğunda gel bizim mağazaya bakarız .

I

Broo kaydetmeden kapattıysan. Bilgisayarı ilk içtiğinda sorar dosya yüklensinmi diye. Bazende word dosyasını ilk açınca sorar eğer onaylamaz da Yeni dosya falan açmışsan. Çok üzgünüm.
Ama bazı cihazlar 15 dk da bir autobecap gibi kayıt yapıyor. Word de hiç bir işlem yapmadan bir yazılımcı baksın. Belki geri getirebilir.

A

Forensic
R-Studio
Ontrack

C

Haci bilgisayara bir kere kaydettiysen veri kurtarma ile geri geritilebilir, baya bi zaman alir ama.. Hdd boyutuna gore..

H

Bilgisayardaki hiçbir veri kaybolmaz.. Format falan atılmadıysa, program yardımı ile resim ve world dosyaları %98 geri getirilir..

Ö

Bestami bilgisayarı tamamen geri bir tarihe yükleyerek bir kısmını kurtarabiliriz.

H

ya bişe söylicem de dalga geçmeyin. Ctrlz.

R

yazdıklarını yanlışlıkla silip başka şey yazdıktan sonra kaydedip kapattıysan geçmiş olsun
word dosyasının ismi ile aynı isimde başka bi dosya kaydettiysen geçmiş olsun
dosyan silindiyse ve o isimle başka bi dosya açmadıysan kurtulma ihtimali yüksek. Bu durumda da recuva isimli program işe yarar

A