At şampuanı (at kuyruğu) saç dökülmesini engeller mi?

Heyy yine yeniden ben şuan yengemin yanından çıktım sohbet ederken konu saç dökülmesinden açıldı ve bana AT şampuanı önerdi dalga geçiyor diye pek onemsemedim inanmadım ve gerçekmiş banyodan bildiğiniz at şampuanı getirdi ve dökülmenin durduğunu çok gür ve güzel çıkardığı söylendi forum sitelerinde pek kullanan göremedim su sampuani satan sitelerde yorum var ama dolandırıcı sitelerden olduğunu düşünmüyorum bu konuda bilgisi olan kullanan var mı

com-y2l86pvnvbxw6tqpixtf.jpg
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
22
22 CEVAP

İlk kez duydum, alternatif olarak prp tedavisini araştırabilirsin. Benim de bir sıra epey dökülüyordu şampuan kullanmayı kestim, saçımı kısa kullanmaya başladım ve sadece sabun ile yıkadım. Epey fark etti hatta o kadar ki gür denilebilecek kadar fark etti.

C

Saçımı kısa kullanıyorum bende istemeden de olsa ama pek fayda etmedi

Mustafa Çinik 2 yıl

İlaç düşünürsen xpecia öneririm. Gerçi bir kutu kullandım ama kullanan arkadaşlar çok memnundu. Üstelik kızlar için olanından söz ediyorum düşün artık.

Can Islek 2 yıl

yengenin gösterdiği şampuanın fotografını atsaydın keşke

Ş

Ben o şampuanı kullanıp da faydasını göreni hiç duymadım. Çok daha güzel ve uygun fiyatlı ürünler kullanabilirsin. Çamterebentin gibi.

H

Senin hangisini sorduğunu bilmiyorum ama ben revoxu kullanmıştım. Ben memnun kalmamıştım ama kardeşim de tam aksine çok memnundu gerçekten de kullanıp memnun kalanlar var ama saç tipine göre değişiyor işe yarayıp yaramadığı. Bence bir süre dene kullan bir zararı olmuyor faydasını göremezsen bırakırsın

E

Teşekkür ederim demekki herkes de farkli etki yaratıyor

Mustafa Çinik 2 yıl

Kesinlikle öyle ama cidden kardeşim ve arkadaşlarım çok memnundu bence dene

Eda Eroglu 2 yıl

Alayım bari yarın bı

Mustafa Çinik 2 yıl

Dünyada yeni bir akım olarak zeytinyağlı sabun çılgınca kullanılmaya başladı. Bizde ailecek hatta sosyal çevremde pek çok kişi gerçek zeytinyağlı sabun kullanıyoruz sorunu devam edene rastlamadım. İlk aylarda saç tellerin kalınlaşır birazda söz dinlemez ama 3. Aydan sonra saçlarında en ufak bir sorun kalmaz. Dene derim

M

Bende yaramadı da

Mustafa Çinik 2 yıl

Zeytinyağlı sabun ege akdeniz bölgelerinde ve onun dışında yunanistan italya gibi çevrelerde çok uzun zamandır kullanılıyor zaten.

Erdem Külcü 2 yıl

Şampuan bu

com-1akug4e6tzyeb488di3l.jpg

M

Biliyorum bunu pahalı da bir şey. İşe yaramadığını söyleyen vardı. Gerçi çoğu youtuberlara bedava geliyor, onlarda övüyor.

Hilal Beyazal 2 yıl

%50 indirimde yirmi küsüre düşüyor fiyatı

Eda Eroglu 2 yıl

Bitki olan at kuyruğu (Equisetum) olmasın?

M

At yıkamak için değil yani bitkinin adı at kuyruğu

M

İnternette de gerçek at şampuanı yazıyor. S

Mustafa Çinik 2 yıl

Watsons ve Gratis'te var

S

Hiç memnun değilim aşırı derecede kepeğe sebep oldu. Bunun bir de yağı var onunla kullanmak gerekli sanırım. Bu kurutup yağ besliyor. Ama yağı 55 tl kadar, tamamen ticari sebepli. İnternetten bir çok yorum bulabilirsin herkeste benzer şeyler yazmış, kepeklenme konusunda. Ayrıca içindekiler kısmına bakarsan çok fazla kimyasal içerikli.

N

Teşekkür ederim

Mustafa Çinik 2 yıl

Ben diamond hair kullanıyorum yıpranmış ve formu bozulmuş saçlarım için aldım hem parlak onarım sağladı hem de sıklaştırıp 1 ay gibi kısa bir sürede 3 cm uzattı bu da kutusu şiddetle tavsiye

com-4iyxebkik4cxxfa06np4.jpg

M

KACA ALDINIZ

Sedat Yetiş 2 yıl

Sedat Yetiş 100 tl kargo ücreti dahil fakat ücretinin mislini hakediyor

Meltem Tarhanci 2 yıl

benim saclarım dökülüyor kafamda sac kalmadı bide cok cabuk dönuyor duz kalmıyor bunu alırsam duzelirmi.

Sedat Yetiş 2 yıl

Gürleştirmez sadece saçı hızlı uzattığı için gürleşme varmış gibi hissedersin gereksiz

M

Benimde sıkıntım vardı uzman bi kuaför arkadaşım bebek şampuanı dedi sıkıntı geçti.

I

Yurt dışına cikanlara 5 sene at sampuani talep ederlerdi siparis şimdi artık ülkemde de var evet faydali yağlanma yok etip Gürlenme yapıyor

B

Arap sabunu kullan hocam hem açar saçı hemde gürleştirir benim saçlarım siyahı şuan kestane

Y

Yok artık

Meltem Tarhanci 2 yıl

Arap sabununun saçın rengini açtığını ilk defa duydum. Güneşten olabilir mi

Neşe Hayto 2 yıl

merak ettim markası ne, katı mı sıvı mı olan?

Deniz Kudi 2 yıl

At şampuanından arap sabununa geldik bakalım aşağıdaki yorumlarda neler bekliyor bizi

Baran Yildırım 2 yıl

Markadan ziyade kimyasal bulunmayacak üründe en azından benim kullandığım ürün o şekildeydi buyuk aktarlarda vardır ama her saça iyi gelmez ilk yıkamada taş gibi saçınız da olabiliyor o yüzden deneyin önce ve çabuk fayda almak için günde 2 defa yıkamak gibi bişey yapmayın ise yaramıyor saçı yoruyor sadece ben kışın haftada 2 kez kullaniyodum pazartesi ve persembe günleri olmak üzere aynı ürünü yılan yağı sabunu kullanarakta ikâme edebilirsin ancak saç açmaz

Yiğitcan Other 2 yıl

Sabun +2 dökülme duracak kadar azalır. Üç ay sabırla kullan sadece.

D

Her hafta saç dökülmesi ile ilgili post açılıyor. Öncelikle söylemeliyim ki, kadınlar ve erkeklerin saç dökülme sebepleri çok farklıdır. Kadınların genelde mevsim geçişleri, vitamin yetersizliği, iyi beslenememe, regl dönemleri, stres gibi nedenlerle dökülme yaşarken, erkeklerin saç dökülme nedeni %80 erkek tipi saç dökülmesi denilen Alopesi Areata yani genetiktir. Sizin öncelikle yapmanız gereken bir cildiye uzmanına gidip saç dökülme sebebinizi öğrenmeniz. Erkek tipi saç dökülmesi teşhisi konulmuşsa bunun bilimsel olarak ve fda tarafından onaylanmış tek tedavi yöntemi minoxidil + finasterid’dir. Bu tedaviye ek olarak biotin ve çinko takviyesi de yeni saç oluşumunu destekleyecektir. At şampuanı, yılan yağı, tilki kuyruğu gibi kozmetik ürünlerin saç dökülmesi tedavisine tek başına hiçbir etkisi yoktur. Bu konuda onlarca bilimsel makale okumuş biri olarak yazıyorum bunları.

C

okudugunuz cok mantıklı geldı bıraz baktım dedıklerınız dogru tek merak ettıgım bu ılacları devlet karslıyormu bır kısmını olsun tahmını aylık gıderım ne olur varmı fikriniz ?

Mustafa Çinik 2 yıl

Mustafa Çinik bey minoxidil’i devlet karşılamaz sanırım. Finasterid etken maddeli proscar adlı bir ilaç var. Her tabletini 3’e ya da 4’e bölerek kullanıyorsunuz. Biotin ise medobiohtin adlı bir ilaç var. İçeriğinden 5mg biotin mevcut. Asprinden bile daha az zararı var. Fazlası idrarla atılıyor. Her sabah aç karnına bol su ile içilmesi gerekiyor. Çinko ise solgar’ınkini öneriyorum. Gün aşırı alınsa yeterli. Bu şekilde disiplinli bir tedaviyle 4 ayda saçlar çıkmaya başlıyor ancak tedavinin tek kötü yanı ilaçları bırakmanıza takriben 1 ay sonra çıkan saçlar dökülmeye başlıyor.

Cihan Kamaci 2 yıl

Cihan Kamaci ne kadar süre devam etmek lazım bu dediğiniz tedavi için? Tedavi bittikten sonra ciddi dökülme oluyor mu

Yakup Altınkaynak 2 yıl

Yakup Altınkaynak tedaviye başladığınızda ilk 1 ay içerisinde şok dökülme yaşarsınız. Zayıf ve dökülmeye yüz tutan saçlar dökülür, bundan yaklaşık 2 ay sonra da yenileri çıkmaya başlar. En iyi sonucu almak için ilk 1 yıl aralıksız kullanmak lazım. Daha sonra vücut ilaçlara bağışıklık kazanıp tedaviye yanıt vermez oluyor. O zaman da atıyorum, proscar’ı, medobiohtin’i falan hergün almak yerine gün aşırı almak yerinde oluyor. Yaş ilerledikçe tedaviye vücudun gösterdiği reaksiyon azalıyor. Genç yaşlarda daha iyi sonuçlar alındığı gözlemlendi. 30 yaş üstü biraz problemli. Tek çare ekim.

Cihan Kamaci 2 yıl

Cihan Kamaci çinkoyu sakın aç karnına içmeyin bulantı yapabiliyor 1 hafta sonra anlamıştım. Solgar SNH’de az var çinko saç cilt ve tırnak için, memnunum ondan.

Damla Tekev 2 yıl

hc care öneririm

B

mane 'n tail ismindekini kullandım aylarca, evet uzatıyo dökülmeyi durduruyo ama saçları çok kurutuyo. Ahl dış hatlardaki eczanede var

H

5 alfa redüktaz denilen bir enzim var. Erkeklik hormonu olan testesteronu dihidro testesterona çeviriyor. Bunun tip 2 versiyonu erkek tipi saç dökülmesine sebep olur. Saç diplerinde bizim yağ dediğimiz şey bu enzimin fazla salınımını gösteriyor. Saç derisi ve köklerine erişen bu enzim ve artıkları saç dökülmesine sebep oluyor. Saç derisini kurutmak saç dökülmesini önlemede ve yeni saç çıkışını sağlayan tedaviye olan destekte çok faydalıdır. Medikal şampuanların pek çoğu bunu yapar. Haftada 2 defa ketakonozol içeren bir şampuanla saçları yıkayın. Ketoral, konozol olabilir.

C

Mustafa Çinik evet uzatıyor, ama saçları kurutuyor. Sonrası kötü. Bırak kendi halinde uzasın.

G

Sarımsaklı şampuanlar öneriliyordu sac cikardigi icin. Bir çok tanıdığım kullandı. Huncalife in sarımsaklı sampuani hakkinda güzel şeyler duymuştum. Bi de bu tür urunler yüzde tüylenme yapıyor diyorlar. Yüze vücuda çok değdirmeden saçları yikamak gerekirmiş.

E

Ekin hanım merhaba. Ne sarımsak içeren şampuanların yeni saç çıkışını sağladığı ile ilgili, ne de bu tür şampuanların yüze ya da cilde teması halinde tüylenme yapabileceği ile ilgili bilimsel hiç bir çalışma yoktur.

Cihan Kamaci 2 yıl