Bacak kılları en temiz ve acısız nasıl alınır?

Arkadaşlar kız arkadaşım karın ve bacak killarimdan rahatsız çünkü tüy döküyormusum evin içine heryeri pisletiyormusum, almak istiyor hepsini korkuyorum en temiz en acısız nasıl hallederiz

Ulaş Dmrkya
U
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
159
159 CEVAP

geçmiş olsun...

Kaan Uprak
K

Allah seni alsın aşireten kovuldun

Reşit Emirhan
R

Lazer sjshjs

Selman Yeşilova
S

Allah başka dert vermesin.

Tahir Alkur
T

Jilet mac 3 turbo
Traş köpüğü
Traş köpüğünü bacaklarına iyice sür sonra yedir sonra f1 yarışına hazırlan vııınnn vınnn diye üstün den kaydırarak acısız alabilirsin sonra
Sütun gibi bacakların olur kamki

Cemal Sezay
C

Aynen 1.5 ay sonra 2 katı çıkar

Ali Nak 4 ay

bu nasıl bir cahilliktir

Nihat Melezoğlu 4 ay

Cahille muhattap olma arkadaşım

Cemal Sezay 4 ay

İğnelli epilasyon gatanti diyorlar

Tahir Alkur
T

Bol acılı adana

Duygu Töredi 4 ay

Kıyamam bebeğim lazer epilasyon

Özlem Uyanık
Ö

o ne öyle maymundan 5 dk önce doğmuş gibi ya
agda partisi versenize kız arkadaşınızla yada kil seven yeni bir sevgili bulun

Dilan Gürer
D

Putrali ağda oluyor çok acısı olmuyor bir kac kere alınca alisirsiniz

Dilan Gürer 4 ay

Ayıp

Ahmet Heaven 4 ay

Neden ya ben naptim

Dilan Gürer 4 ay

kesin ve kökten çözüm lazer

Tülin Güngören
T

ağda cok acıtır jilet ya da tüy dökücü krem kullansan cıkarken asırı kasınır skşskdisd enisteme zorla aldırmıstım rahatsız oluyorum diye tekrar cıkarken kasıntıdan öldü beni de öldürüyordu az kalsın

Tülin Güngören
T

2. Bi kerimcan geliyo.

Şemsi Cırıkcı
Ş

Sen memnunsan yapma öyle bir şey

Ahmet Heaven
A

kız arkadasın kendi kıllarından mennun olsa almamı diyeceksin

Tülin Güngören 4 ay

Tülin Güngören doğru yaklaşım ama diyebilir. Ben son 6-7 aydır almıyordum yeni aldım ve farksız hissediyorum, erkek arkadaşım da dışarı şortla bile çıkmamdan rahatsız olmuyordu. Yaşasın tam bağımsız feminist kadın ve erkekler

Sezer Sçl 4 ay

Senin killarin var ama yokmuş demek biz bıraksak bizimkisi 6 ayda örülüyor

Dilan Gürer 4 ay

Kendi öyle mutluysa almasın, sevgili de olsa insanlar hadlerini bilmeli. Sadece fikrini söyler, fikrimi söylerim hepsi o.

Ahmet Heaven 4 ay

Sezer Sçl kıl var kıl var ama yaa gerci genel olarak kıldan haz etmediğim icin bence herkes almalı

Tülin Güngören 4 ay

Yengeyi değiştir

Akın Bedew
A

Erkek adamda biraz kıl olur

Volkan Firinci
V

Bioder var kullanan memnun ama öncesinde ağda lazım yine

Yasin Acunal
Y

Eger sen de kiz arkadasinin tüylü olmasindan rahatsiz oluyorsan al tabii ki. Yok oyle sen memnunsan kalsin deyip tüylü kadın gorunce çığlıklar atmak

Neval Yücesoy
N

Jiletle al acisizdir

Neval Yücesoy 4 ay

Eve kıl dökmekle üzerinde olmasından rahatsız olmak birebir karşılamıyo ama

Sezer Sçl 4 ay

Ama yine de doğru noktaya değindin dostum

Sezer Sçl 4 ay

Yorumlara ithafen söyledim

Neval Yücesoy 4 ay

Brocan bence seni olduğu gibi kabullenecek birini bul

Abdul Özşaylan
A

Dokunmayın kıllarimiza biz böyle mutluyuz.

Eren Başal
E

yaa her seyi gectim koltuk altı kılını alın bari yaa

Tülin Güngören
T

Olmazzzzz

Ümit SihirliSözler 4 ay

Kedi gibi ahahhaha. Bir süre sonra azalır dökülme. Şimdi yaz diye böyle bide şortla filan gezince. Kışa kadar dayanırsanız dökülme azalır eşimden biliyorum

Petek Uysalım
P

Abi sevgilim demeseydin kedi kopekten bahsediliyor sanırdım hshshe ayıptır sana böyle davranmasına izin verme gsgsg seni böyle sevsin

Sevgi Daydaş
S

Kıl dökmek nedir ya :):) şu tüğ dökücüler var onlardan kullanabilirsin:)

Eyüp Özturna
E

Ağdayı yere dök üzerine yat sonra yuvarlan yana doğru

Yasin Acunal
Y

kızdan kurtul en acısız kolay çözüm bu

Bawoo Karsli
B

Tüy dökücü krem geçici çözüm ama ideal. Jilete göre cok daha az uğraşırsin ve kesme derdin olmaz. Olmadı çok istiyorsa agda yapsın ama çok can yakar olmadı kökten çözüm epilasyon

Burak Tayfun
B

Ben seni kıllı seviyorum

Furkan Parlo
F

Kız arkadaşını terket hem öyle acı çekmezsin acısı daha az olur

Zeki Cık
Z

Kardo sen mahfoldun haberin olsun aynı şey yaşadım öyle bir acı olamaz böyle bişey olamaz tavsiye etmiyorum beni böyle kabul et de

Ömer Maral
Ö

Tüy dökücü falan hikaye. Makine ile alırsan iki haftada bir uğraşman gerekicek. Acılı ama çok güzel bi yöntem ağda. Ayda bir hatta bir bucuk iki ayda bir alırsın rahat edersin. Tüy dökücülerle makine ile veya jilet ile alındığında daha çabuk ve daha çok çıkmaya başlıyor. Bacak ve göğüs kıllarım çok olmasada alan biri olarak söylüyorum.

Salih Mehmet
S

koltuk altı kılını almayan sevgilisine agda yapan ev arkadasım geldi aklıma gece cocugun küfürlü cıglıklarıyla uyanmıstımşsdklsidsd

Tülin Güngören
T

Evi her gün Süpürmeyi teklif et

öznur BKaraca
Ö

İyi fikir

Petek Uysalım 4 ay

Temizlikçi tut kıllardan vazgeçme

Emre Basaran
E

Tüm ağda 20 lira, gel anam babam bacım sjshshhd

Kübra Etker
K

Skdkaksjakakakaks kübra ya skalakskaks

Salih Mehmet 4 ay

zevkle yardım ederim asklaisş

Tülin Güngören 4 ay

Suyu ısıtırım bdflwksnskam

Salih Mehmet 4 ay

Bu adama özel 19.90 sjshshs

Kübra Etker 4 ay

Bi bardak soğuk içeceği bizden akdlakskska

Salih Mehmet 4 ay

Tüy olmasında değil, dökülmesinden rahatsız mış. Doğru anladım sanırım

Hayati Hudayi
H

Ağda kesin çözüm tüy dökücü ya da jilet boş iş

Eyüp Gortat
E

Jilet tüy dökücü krem

Sümeyye Kamerası
S

bi varil bul içini hamam tozuyla karışık suyla doldur boynuna kadar gir bekle biraz sonra soğuk bi duş al

Semih Malatyalı
S

Kanka ağda en acılısı diyebilirim, neredeyse gözümden yaş geldii. Ama en temizide ağda gibi gibi

Said Ozbek
S

aktara git toz halınde tuy dokuculer var ondan al ucuz ve etkılı olur tum vucuda yap

Fırat Şibara
F

Streçe sar kendini snfkaksjsmsmdmdksm

Salih Mehmet
S

Kardeşim aktarlarda hamam otu diye bir toz var kına gibi karıştırıp vucuduna sürüyorsun 2-3 dk sonra sürdüğün bölgelere su tutuyorsun tertemiz çıkıyor jilet vb derdi yok

Çağrı Kiremit
Ç

Hani kızlar kıllı erkeklerden hoşlanıyordu hani

Tayfun Bengütaş
T

sakalı kastetmislerdir kılla şaklişld

Tülin Güngören 4 ay

Tülin Güngören hayır bildiğin kıl enemw

Tayfun Bengütaş 4 ay

o zaman ben kız değilim ksşasa

Tülin Güngören 4 ay

Tülin Güngören sen bakımlısın belli

Tayfun Bengütaş 4 ay

döşü gıllı olcak dediler bizde öyle olduk

Ersin Içes 4 ay

Hep laf

Tayfun Bengütaş
T

Ağdayı getirene tüm vücut 10 lira

Kübra Etker
K

Beğenmezseniz bi hafta içinde geri iadeeeee dkksdksksksjsjsjs

Salih Mehmet 4 ay

Ahahahahaha bu çok iyiydi

Kübra Etker 4 ay

Salih kahkaha attım ajshshahaha

Kübra Etker 4 ay

Kübra Etker aslflskflaksfkdlsk

Salih Mehmet 4 ay

Sado mazo faşistleri sizi

Ersin Içes 4 ay

Oğlum erkek adam şeftali gibi dolasmaz erkek gibi davran. Taviz yok okadaaar.

Ercan Sibel
E

lazere git dayi. Gerci o parayla neler alinmazki. Aldirma dayi,

Taner Orman
T

seni öldürmeyen acı güclndirir korkma ve agda ol aksaşlsdişd

Tülin Güngören
T

Frida sevdasına kol kıllarını uzatan kadınlardan bıktım

Tayfun Bengütaş
T

ayni durum bende de vardi cok dusundum anlik bir aksiyon ile gogus killarimi faul mudur fual midir nedir onu kesme makinesi ile aldim. Cillop gibi oldum. Herhangi bir problemde yasamiyorum. Oneririm

Enes Güldiken
E

Hotenes

Burak Güneysu 4 ay

Kılını kıpırdatmayan erkekler için kılını aldıranları üzdünüz kızlar....

Kübra Etker
K

Bu defa oldu

Semih Malatyalı 4 ay

Hanımcı olma

Alptuğ Mahir
A

sevgilin kıllarını senin için mi alıyor önceden kıllı mıydı mesela

Emre Yanık
E

Bebek pudrasını tüm ayağına dök sonra hassas ciltler icin veet hazır ağda al. Hani ağda bandını alıp yapıştırıyorsun sadece. Sir ağda alma yapıştır yapıştır çek hiç bekletme dinlenme. 10 dk ya bitti gittiiiiii. Sonra azalarak çıkar rahat edersin: D

Sibel Önen
S

Acıyor mu

Haşim Altunbağ 4 ay

Kadın olmak hakkaten sıkıntı

Orçun Tikdağ 4 ay

Pudra ile yaparsanız daha az acır

Sibel Önen 4 ay

3 numaraya vur gitsin

Alp Güzelce
A

Ağda o kadar can yakan bir şey değil. Hele de bacakta. Bileklet hetiç kala ı 1 saniye bile sürmez acısı. Hatta koltukaltı için kullanman tavsiye ederim o hiç acımaz. Mis gibi olur.
Genital bölgede böyle bir şeye kalkışma ama.

Gülnur Pwint
G

Ağda yaptır ilkinde acır ama sonrasındakilere alışırsın rahat edersin en mantıklısı bu: D

Salih Mehmet
S

Vaay be hic killarini keseyim diyen bir sevgilim olmadi...

Oğuzhan Atnis
O

Eger cok fazla varsa sir agda uc bes kere yaptirdiktan sonra farki gorursun

Ecem Kılıçtaş
E

Can dayanmaz ona

Eyupcan Üzücü 4 ay

Lafta bizden güçlüsünüz buyrun meydana

Ecem Kılıçtaş 4 ay

Sizinkisi gibi 3-5 tane kılımız YÖK bizim protein fışkırıyor proteinnnnnnn

Eyupcan Üzücü 4 ay

Her insanın kıl yapısı aynı değil benden tüysüz erkek olduğu gibi senden daha tüylü kadınlar da var ama hiç almazlık etmedikleri için fışkırmıyor

Ecem Kılıçtaş 4 ay

Ortalamaya bakarsak biz daha kıllıyız ama

Eyupcan Üzücü 4 ay

Tüy dökücü candır

Eyupcan Üzücü
E

Abi kısaltsanıza tıraş makinesi gibi bir şeyle. Dökülürse de küçük dökülür.

Merve Hira
M

Adam ağdaya başlayıp öldü sanırım sesi çıkmıyor

Kübra Etker
K

Erkeğe en çok yakışan aksesuar hanımcılıktır.

Ecem Kılıçtaş
E

SENI SEVEN KILLARINLA SEVSIN KARDES.

İbrahim Tutuş
İ

Adamın vucudundaki kıllar seferberlik ilan etmiş düşman götüne yarabbi

Semih Malatyalı
S

Krem öneririm, ama sonra merhem filan sür.

Elvira Merdan
E

Herkez trollemeye gelmiş

Cemal Sezay
C

Herkes*

Kübra Etker 4 ay

Sen öyle yaz *

Cemal Sezay 4 ay

evcil hayvan mısın hocam sen niye telaş yaptın?

Ümit Özgünaydın
Ü

Genellikle akdeniz kıyısındaki kızlarıın genel rahatsızlığı

Mehmet Ulviye
M

Ben sir agdayla alıyorum göğsümü ve bacaklarımı canim cok yanmıyor bi bayan kuaförüne git yaptır imkanım varsa sıfır acı

Muti Marş
M

Tuy dokucu krem

Deniz Bnymn
D

Emla krem var uyuşturuyor ama pahalı bide anestol krem var o daha ucuz 10 lira gibi bişey
Ben anestol kullanıyorum çok da memnunum daha az acıtıyor

Fatma İlicepinar
F

O tüylensin sen kesme, çok seviyorsa değişsin.

İbrahim Yilmazkaynarca
İ

Birinci geleneksel ağda gününü ilan ediyorum ve herkesi bu cumartesi ağda festivaline bekliyorum ağdasını bezini parçasını kılını yumağını alan gelsin skflskskaskka

Salih Mehmet
S

Hocam git al bi lumia kız arkadaşınla otur sen ona ateş et o sana sırayla kurtarın birbirinizi

Emrah Köker
E

Uygun fiyattan şeker temin edilir.

Kerim Acunal
K

Traş makinesi en temizi

Ali CVarlica
A

Sen dediğimi yap sonra sorarlar nasıl aldın diye: D

Ali CVarlica
A

Makineyi vur geç babo

Mert Çıkın
M

İnsanın doğasından gelen birşey arkadaş kızlar bunun nesinden tiksiniyor, en az regl olmak kadar olağan bişey, biz nasıl saygı duyuyorsak birazda onlar duysun yani.

Mehmet Bijediç
M

ağda yap. Her yaz yaparım.

Harun Yörümez
H

Clear ile yikasana kanka dökülmeye karşı etkili performans

Onur Altiay
O

allah kahretmeye ksidşlsid

Tülin Güngören 4 ay

Ahahahahahahaha yıkıldım ya en iyisi buydu ahshahah

Kübra Etker 4 ay

Ağda için dm. Sırayı girin lütfen. Herkes sırayla. Teker teker alıcaz

Kübra Etker
K

Krizi fırsata çevirmek jdkxnc

Haşim Altunbağ 4 ay

Allah razı olsun kurtar beni bu dertten belim iki büklüm oldu ev supurmekten

Gülşah Duruel 4 ay

Sağlam yere tezgah açtın hee

Ulaş Dmrkya 4 ay

KILLARINIZA TUMBLRBOY EFEKTİ VERİN TİKAT DAĞITIN BB: D

com-vhfj67wa54svywu18dfb.jpg

Engin Abut
E

penti workshop gibi olmuş.

Emirhan Kıcalı 4 ay

Mantıklı

Burcu Jackson 4 ay

olduğun gibi kabul etsin rahatsız olana kapı açık şahsen ben öyle derim kapı orda

Hüseyin Karlidag
H

Ağdayı 15 liraya indirdik. Bakım yağı ve losyon hediyemizdir.

Kübra Etker
K

Konu üzerinde çok durdum. Aylar sonra yaptım. Makine ile alın. Kız arkadaşınız istediği için değilde gerçekten dökülmesi rahatsız edici. Kurtulmak en iyisi .

Safa Contay
S

Veet tüy dökücü krem

Yusuf Şenlikoğlu
Y

Ben nişanlıma ya bacaklarım çok kıllı alayım evlenince dedim boşarım dedi, artık evi süpürürken şikayet edemez

Enes Walker
E

Tıraş makinesiyle kisaltip anestol krem ile uyusturup sonra pudralayin sonra acisiz agdaaaa bu taktigi at fava ise yaramazsa ben buradayim
Agda salonu adresi icin dm
* cok sicak ortamda yapmayin terlersiniz agda civik civik olur almaz
** makine tuy dokucu krem jilet kil koklerinizi guclendirir
*** agdadan sonra yag surmeyi unutmayin
**** duzenli kullanimda asiri azalma olacaktir
MUTLULUKLAR

Ecem Kılıçtaş
E

Wow

Yücel Demirtürk 4 ay

Anestol krem dünyanın en mütüş şeyi olabilir: D

Engin Abut 4 ay

Daha pahalisi da var ama UCUZ olmasi daha da muhtesemlestiriyor

Ecem Kılıçtaş 4 ay

daha pahalısı daha mı iyi uyuşturuyor isim versene

Engin Abut 4 ay

Dikkat et kıl kaybından ölme

Yusuf Şenlikoğlu
Y

Kiz arkadasini değiştir

Ömür Yüzkolar
Ö

+1

Aykut Öcalmış 4 ay

döşü qıllı erkekler eqle

Ömür Yüzkolar 4 ay

Ektirsek kabulmu

Aykut Öcalmış 4 ay

herseyin doğalı makul

Ömür Yüzkolar 4 ay

Parlaq istersen egle

Aykut Öcalmış 4 ay

İlk gelene tüm vücut beleş.

Kübra Etker
K

Ben gelirsem ilk müşteri de dükkanı kapatırsınız.

Mehmet Bijediç 4 ay

tras makinası

Cem Yertut
C

Bursaspor u tut. Kafandan başlayaraktan vücudundaki tüm kıllar dökülür.

Safa Akkar
S

"Kılıbık"

Şafak Stellar
Ş

Aynen kardeşim sanane ?

Ulaş Dmrkya 4 ay

Ben asıl kız arkadaşının ilerdeki isteklerini merak ettim.

Emrah Cevak
E

Kılıma dokunma onlar benim için birer Kilima

Memet Güfer
M

com-1hy37i2frv5a5knes0oq.jpg

Hakkı Tanın
H

Hocam, epilasyon pahalı ağda acılı tek yol tüy dökücü çare yok.

Çağrı Serban
Ç

Oda tahriş ediyor çok fazla sakızla falan cekcem sıfır aci

Ulaş Dmrkya 4 ay

Ona da dikkat etmek gerek tabi ama en mantıklısı bence tüy dökücü ağda çok acılı bir kere denendi üstümde de bi daha asla ağda yaptırmam

Çağrı Serban 4 ay

Arkadaşlar peki laser ne kadar kol ve göğüs için

Taner Orman
T
Daha fazla göster
Yükleniyor...