Bir öğretmen okul müdürünü bimere şikayet edebilir mi?

İyi akşamlar,
bir öğretmen okul mdr ünü Bimer'e şikayet edebilir mi?
A
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
115
115 CEVAP

Serap Kaycı tam senlik bir konu konuşulacak burada

S

neden

Mustafa Öztarsu 2 yıl

arkadaşın bir sıkıntısı olduğu için.

Sezen Dogramaci 2 yıl

hukukı bır konumu

Mustafa Öztarsu 2 yıl

İsteyen istediğini eder. Cimer daha iyi

T

Müdürler dokunulmazdır edemez

O

İsminiz ifşa ediyormus Mebe sanirim.

N

Eder ama uyarı cezası yersin

G

Edersiniz de o da size takar sonra bi güzel

H

Bazı müdürler gercekten şikayeti hakediyorlar. özelliklede adaletsiz davrananlar cidden hak ediyorlar hiç kusura bakmasınlar

S

evet edebilir hatta geçenlerde bu konu ile ilgili bir yazı imzaladık yani bize tebliğ edildi

Y

bimer silsile değil ki hocam niye suçolsun

Y

Ederrrr

H

İlçe milli eğitime dilekçe yazmak en uygunu

Ü

Edebilir ama bence edememeli

D

Neden? Dokunulmazlıkları mı var?

Vahdet Karadirek 2 yıl

Eder ve bizim kurumda müdürü etti de..

U

Kendini şikayet eden müdür tanıyorum. Öğretmen şikayet etmiş ne olacak?

İ

Nasil ya ))

Yılmaz Çark 2 yıl

Evet " Ben bir usül hatası yapmış olabilirim, bana müfettiş gönderin de beni incelesinler." Diye yazılı müracaatı var arkadaşın.

İsmail Yaprak 2 yıl

Ilginc boyle bir mudurle calismak isterdim

Yılmaz Çark 2 yıl

Ben o kadar iyimser değilim. Ayyuka çıkmasın diye kendini şikayet etmiştir diye düşünüyorum.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Nazikçe istifasını aldılar. Halen öğretmen olarak çalışıyor.

İsmail Yaprak 2 yıl

Eğer sorun milli eğitimde çözülmediyse edebilir. Haklı olduğun belli ama halen hakkını alamadıysan başvurabilirsin. Ama ilçe milli egitim ve kaymakamı atladığın için bir yaptırımları olur dikkat et.

F

Tavsiye etmem .

H

hukuken sıkıntı yok ama

Mustafa Öztarsu 2 yıl

Bimere şikayet ederken zincirlemeye bakmıyor hocam .

S

ben ettim ve silsileye uymadım diye uyarı aldım

Gökhan Gülüm 2 yıl

Gökhan Gülüm veliler de uymadan edıyor; bize hiç gelmeden.

Serpıl Yurttakal 2 yıl

Onlar devlet memuru olmadığı için sorun yaşamıyor. Dilediklerince şikayet edebiliyorlar. Biz ise her durumda suçlu durumuna düşüyoruz

Gökhan Gülüm 2 yıl

ne kadar ayıp.
insan idari amirini nasıl şikayet eder?
onun yerine bol sarımsaklı bir işkembe çorbası iç, müdürünün karşısına geç ve HOOLOOSKOOO diye bağır.

A

Şiddetle tavsiye ederim.

H

Uyarı cezası alırsınız usulsüz müracaattan

M

geçen sene bir arkadaşımız uyarı cezası alacaktı benzer bir durumdan dolayı, silsileyi bozduğu için

F

Madem niyetlisin ilçe milli eğitime ver bir dilekçe bekle bimere edersen sana da uyarı cezası gelir

A

Sadece bimer değil cimer e bile edilebileceğini duymuştum

G

Cimer de?

Yılmaz Çark 2 yıl

Cumhurbaşkanlığı bilgi edinme hocam.

Özcan Akıllı 2 yıl

Evet az önce ben de söyledim

Tayfun Iptas 2 yıl

Eder

E

Peki bir öğrenci akademisyeni şikayet edebilir mi?

M

O basit hocam geç onu.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Nasıl yaparız şikayeti direkt bimere mi?

Mustafa Özdingiş 2 yıl

Yaparsın ama ismin gizli kalmaz bi şekilde ulaşır ona göre yap

Duran Kistak 2 yıl

Gerek yok git Dekan veya Rektörlüğü dilekçeni ver.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Bilsin ne olacak.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

sayın hocam, öncelikle ne kadar haklı olursanız olun, hukuka uygun olarak hakkınızı arayın. Eğer sorun müdürdeyse bir üst kuruma yani ilçe milli eğitim müürlğüne başvurun. Yine olmazsa kaymakamlığa başvurun. Hiç bir şekilde çözüm bulununamıyorsa bimer ya da cimer olabilir. Doğrudan bimere şikayet edebilirsiniz elbeette ama silsile nedeniyle haklıyken haksız duruma düşebilirsiniz.

O

Bimere de etsen cimere de o milli eğitime geri gelir zaten

H

Aynen

Duran Kistak 2 yıl

Sonra müdür demesin daha nereye şikayet edeceğini bilmiyor bir de beni şikayet etmiş diye:))

A

Şikayet edin benim kaçıncı dilekçe.

H

Müdür artık bildiği için istediğin yere git diyor.

H

Bimer zaten şikayet sonucunda ilçe milli eğitim e önce cvp yolluyor ilgilenilsin diye. İlçe mem de silsileyi bozdu diye bırak haklı bulmayı uyarı verir

A

Yaşandı mı mantık mı yürütüyorsunuz.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Bi arkadaş vekil müdür yardımcısı. O anlatmıştı bu tarz birsey şikayet etmiş ilçe MEB de buna fırça atmış

Aysel Erdinç 2 yıl

Size göz dağı vermişler hiç bir şey olmaz

Muhammed Atçeken 2 yıl

Arkadaşın başına gelmişti. Bende oyle biliyorum ilçe MEB e yazı gönderiliyor. Bi öğrencim de okuldaki mat hocalarını şikayet etmişti MEBe. Bize de ilçe MEB den geldiler durum ne diye

Aysel Erdinç 2 yıl

BİMER e pardon

Aysel Erdinç 2 yıl

Hiç bir sonuç çıkmaz direk milli eğitim müdlügune bimerden okul müd görevlediriliyor okul müd okul müd sorgulayamiyor

N

Edebilir hocam edende oldu ama ikinizden birinin yeri kesinlikle değişir. Eğer haklıysanız müdürün o okuldan yerini değiştirirler. Belkide gönlünüzden geçende budur.

N

Nasıl neye göre yeri değişir.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Farklı bir okulu kastediyorum.

Neset Atağan 2 yıl

BİMER MEB'e, MEB Bursa valiliğine, Valilik İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne, İl Milli Eğitim İlçe Milli Eğitime havale eder. İlçe Milli Eğitim Okul Müdürüne sorar ve okul müdürünün cevabını senin şikayetinin cevabı olarak yazar. (Eşimin çalıştığı hastaneyi şikayet ettim süreç böyle işledi)

Y

Konu tam benlik geliyorum...

H

4 kişi şikayet ederseniz görev yerini bile degistirirsiniz

B

Bimer

İ

edebilirsiniz hocam bimerde silsile olmuyor

T

Ben sıkayet ettim kızı gıbı ozur dıledı hıcbır sey olmuyor rahat olun aksine haddını bılecek

A

Kanıt belge varmı

M

Müdürümüz mobbing uyguluyordu ve okuldaki arkadaşlarımızla bimerden şikayetimizi belirttik hatta herkes bağlı olduğu sendika aracılığıyla da bireysel değil kurumsal olsun diye bir de ordan şikayetimizi belirtmiştik. Hiyerarşiyi bozmakla alakalı bir sorun yaşamadık. Dosyanızın hangi kurumlara düştüğünü adım adım takip edebiliyorsunuz ve bağlı olduğunuz il/ilçe mem e ulaşınca konu hakkında müfettişler görevlendirilip okula geliyor ve bilgi alıyorlar.

T

Hocam sadece sonucu bekleyin derim ben inş üstelik hatalı olan sizsiniz denilmez

Gül Revan 2 yıl

1- hocam birmere her türk vatandaşı yazı yazabilir. Böyle bir hak tanınmış bu yüzden sıralama aranmaz..

E

Bence etmeli edebilmeli ama ne yazık ki herşeyi kabullenir olduk hatta kabullenmeyene de ceza verir olduk öğrenilmiş çaresizlik sarmış etrafımızı

G

2- şikayetinizin ciddiye alınmasını istiyorsanız tc ad soyad ve adresinizi bimere yamak zorundasınız diger türlü oradaki bir sekreter soruşturma açmadan size yanıt yazabirlir.

E

3- şikayette en etkili yöntem ad- soyad ve iletişim adresi olan bir dilekçe ile ilçe meb dilekçe verip sonra giren evrak numarası aldıktan sonra onun fotokopisini almaktır. Bu durumda ilçe meb işlem başlatmak zorunda kalır.

E

Eder ben ettim, bir ay sonra muhakkik geldi..

F

Bimere şikayet herşeyi çözmez yalnız.. Yazı gelir.. Cevap verilir.. O kadar... Ancak ilgili kişiden fazla oranda şikayetçilik varsa etkisi olur...

Ya da mevzuat dışı hareket kesinse etkili olur

U

Edilemez silsileyı TAKİP et yoksa uyarı cezası alırsın

M

Sabredin öyleyse ben bu akşam bi şikayet edeyim. Zaten en son şikayetime cevap vermediler. Burda bekleyin beni.

H

Anormal derecede mobbing uyguladi.. Sikayet ettik.. Zor da olsa sonuc aldik.. Baska okula da tayin oldum.. Mudurde baska okula gonderildi.. Orda da aayni seyi yapmis buyuk tepki olunca odasina kapsnmis.. İgrenc otesi bir adamdi..

F

Ceza almadı mı?

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Yok almadi..

Fazlı Adıgüzel 2 yıl

Ama o okulda da barinamadi.. Buyuk bir okulda tam farkli branslarda 30 yakin ogretmen okuldanbayrildi..

Fazlı Adıgüzel 2 yıl

Hocam nasıl almamış anladığım kadarıyla görev yeri değiştirilmiş. Bu da bir cezadır.

Teslime KirmanTc 2 yıl

Hayır hocam o ceza değil ödüldür

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Öğretmenim, şikayetinizi bir üst amire yazılı olarak yapa bilirsiniz. Çünkü siz devlet memurusunuz. Kurallara uymalısınız.

B

Bimere şikayet ediyorsunuz, ile,ilçeye havale ediliyor. İlçedeki bir diğer okul müdürü yada müfettiş geliyor ifadenizi alıyor bişeycikler olmuyor:) birden fazla şikayetçi daha iyi olur..

N

İlk milli eğitime durumu bildirin hocam hatta geçen seminerde bu konu üzerine konuştuk ilk bimere yapılan şikayetlerin öğretmenin aleyhine olacagi yani sakıncalı olduğu bilgisi verildi ama hakliysaniz inanın yöneticinin başı da agriyacaktir

E

yöneticinin başı mı ağrıyacak ?

Mustafa Öztarsu 2 yıl

Hakliysa o kişi milli eğitim de adaletliyse agrimali bence

Edibe Heyderli 2 yıl

sızce Turkiye' de hukuk işliyor mu?

Mustafa Öztarsu 2 yıl

Genelleme yapamam ama bnm olduğum ilçede işliyor hatta fazlasıyla işliyor diyebilirim

Edibe Heyderli 2 yıl

Olağanüstü haller durumlar devam ediyor, öyle kolay günlerden geçmiyoruz, hukukun devleti ilgilendiren kısmını kastediyosanız bekâ için işlemese de olur, ama bireyi ilgilendiren konularda işliyor, hukuksuzluk görüyorsanız ilgili mercilere başvurunuz, başvurmuyorsanız siz de suçlusunuz. Diyorum ve sözü merkeze bırakıyorum

Fatih Emlk 2 yıl

Ben bazı arkadaşları anlayamıyorum bimere şiksyette silsileye bakılır mı Allah aşkına? Çevrenizde hiç örnek de mi görmediniz?

A

idare istediği gibi cezayı verir

Mustafa Öztarsu 2 yıl

İdare istediği cezayı veremez hocam yeri gelince cezayı alan idare olur. Gördük örneklerini

Adile Şenay 2 yıl

Adile Şenay ben senden daha fazla örnek gördüğümden emınım bunlar senın dusuncen gıbı sonuclanmadı

Mustafa Öztarsu 2 yıl

Adile Şenay ben ettim müdürümü bimer'e şikayet ve uyarı cezası aldım.

Gökhan Gülüm 2 yıl

Silsile falan yok bugün okula gelen yazı

R

Hocam neye istinaden geldi.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Şİkayet falan mı vardı?

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Onu bilmiyorum okul müdürü gelen yazıları mail atıyor oradan haberimiz oldu 1 ay önce falanda silsile takip edilecek denmişti şimdi son durum bu

Ramazan Hatip 2 yıl

Yazının özeti ney. Silsile yok mu?

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Ben silsileyi takip ediyorum fakat Bimer de hiç yapmadım.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Evet neye edemesin?

D

Bimer cimer ve 147 de sorun yok

A

Bizi şube müdürü bilgilendirdi bu konuda, direk bimer e yazamıyorsunuz,önce üst amire yani milli eğitime sikayetinizi söyleyin, çünkü bimer e yazsanız bile bimer o şikayet yazısını millî eğitime gönderiyor, onlar da sorun yaratır sizin için niye önce bize gelmediniz diye

A

Şube müdürü şikayet etmeyin diye kandırmış sizi

Tuğrul Çavdar 2 yıl

Ben direkt bimere yazdim bir hafta surmedi iki müfettiş geldin

Turan Tirit 2 yıl

hocam kisa yoldansikayet yolu bimerdir. İsi uzatmaz. Kimseyle muhatap etmez

G

Oyyy oyyy oyyy ne hale geldık

D

sinsile yolunu takip etmek gerek, r ... Usulsüz şikayet suçtur ceza alırsınız

M

Evet edebilir

Z

147 ye şikayet edilebilir
Bimere şikayet edilebilir
Cimere şikayet edilebilir
Ombudsman a şikayet edilebilir
Silsileye aykırı DEĞİLDİR
Aykırı diyen idareciler başımız ağrımasın diye göz dağı vererek öğretmenlerin gözünü korkutuyorlar

M

Evet aynen yukarıda resmi yazıda aynen böyle yazıyor

Ramazan Hatip 2 yıl

Hocam sonunu şöyle bağlasaydınız güzel olurdu hiçbir şey de elde edemez

Gül Revan 2 yıl

Belki bir insan çıkar adaleti sağlar yoksa kimi kime şikayet edeceksin

Ramazan Hatip 2 yıl

657 sayılı devlet memurları kanununun 125. Maddesi memurlara hangi durumlarda ne ceza verileceğini açık bir şekilde yazar Yazılan dilekçeye bu maddedeki hükmü yazarsanız etkisi büyük olur

Muhammed Atçeken 2 yıl

En güzeli işini eksiksiz yapmaya çalış hatasını bulunca yüksek sesle hakaret etmeden ikaz et sonra bak nasıl etrafında dönüyor. Şahsen 4 5 müdür gördüm sadece benle arayı iyi tutmak için uğraştılar

Ramazan Hatip 2 yıl

147 en temizi..

N

Bi ortaokulda beden eğitimi öğretmeniyim, müdürüm fırsat buldukca beni azarlar, yanlısımı arar. Yani beden eğitimi dersine ve öğretmenine karsı biri. Tek istediği öğrencilerin basında durmam. Ekstra birsey yapmamdan hoşlanmıyor. Maalesef bnde mesleğimin en aktif yıllarında emekliliğine gün sayan öğretmen gibi olmak istemiyorum ama elimden de birsey gelmiyor. Şikayet etsem edemem, konussam anlaşamayacağız. Malesef ki sayın hocam idare her zaman haklı, olmasa da bir yolunu mutlaka bulur.

R

Sizi çok iyi anlıyorum hocam benzerini ben de yaşıyorum ama her türlü sikayetimi ettim ve su an baştaki gibi davranmıyor siz de boyun egmeyin haksız hiçbir müdahalede bulunamaz böylece

Edibe Heyderli 2 yıl

Mobbing tedavisi alın ve şikayet dilekçenize ekleyip İlçe milli eğitim müdürlüğüne başvurun kesin çözüm

Muhammed Atçeken 2 yıl

Arkadaşlar azarlar ne demek ya

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Haksızlığına kılıf uyduracağı cok sey var hocam. 3 ekip cıkartıyorum 23 nisana ama hala zerre ne önemim var ne değerim..

Rabia Zereyalp 2 yıl

Muhammed Atçeken hocam burası kücük bir ilçe ilçede memdekilerle birbirlerini tutuyorlar neyi neye sikayet edeyim..

Rabia Zereyalp 2 yıl

Eder tabii neden etmesin ki? (İmza: Şikayet edilmiş ve hiçbir iddia geçerli olmadığı halde kendisini sürgüne gönderen müfettiş tarafından bir ay sonra "hocam kusura bakma, böyle karar vermem gerekiyordu, hakkını helal et" denilerek teselli edilmiş emekli bir okul müdürü. Okulun adı Antalya Akseki Şahinler Çok Programlı Lisesi. Yıl 2013. O okuldan arkadaşlarınız varsa sorabilirsiniz.) Aaaa, ben bu satırları yazarken bir beden eğitimi öğretmeni yorum yazmış. Müdürlüğüm süresince 5 beden eğitimi öğretmeni ile çalıştım, sadece biri hakkını veren öğretmendi, diğerleri laylay lom ders işliyorlardı ve ben gördükçe azarlıyordum. En sonuncusu şikayetçiler arasındaydı. Ben sürgüne gittikten sonra tezgahı kuran, öğretmencikleri kışkırtan vekil milli eğitim müdürü, onu müdür vekili yaptı. Yaşasın laylay lom beden eğitimciler.. Durmak yok şikayete devam, ama unutmayın sizi kışkırtanlardan kınaları önceden alın. bakın benimki işi garantiye almış.

O

Siz kimi ne hakla azarlıyorsunuz. İnanılır gibi değil. Burda bunu söyleyebiliryosunuz. Anlaşılan Müdürlüğün hakkını iyi vermişsiniz.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Hüseyin Sarıçoğlu Otuz beşe bakla, ben onlarla Allah huzurunda hesaplaşacağım, müfettiş bozuntuları 53 sayfalık 12 ayrı dilekçemin bir satırına bile gerekçe yazmadan, "gereken inceleme yapılmıştır" şeklinde cevap yazdılar. Allah huzurunda hesap soracaklarıma sizi de ekledim. Ben sizi unuturum ama Allah hatırlatacaktır. O güne kadar içiniz rahat olsun, ne kadar kına yeter?

Osman Zoroğlan 2 yıl

Mahkemeye gitseydiniz

Zeki Şengil 2 yıl

Dikkat edin haliniz hal değil Osman Zoroğlan senin defter bakkal defterine dönmüş bırakta hesabı Yüce Rabbim yapsın, senin defter değil.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Seni bu üslubunla müdürlük koltuğunda bir gün oturtanlarda kabahat. Maden işini çok iyi yapıyodun Eksik bi durum varsa yazıyla tebliğ etseydin, ne hakla birini azarlayabiliyosn.

Ömer Aburşu 2 yıl

Şikâyet edebilir bilgilerını gizli tutulmasını yazının icindede belirtirsen sikinti olmaz ama eğer müdüre iftirav. B ithamlarda bulursan müdür de savcılığa suç duyurusunda bulunursa senin bilgilerine ulaşabilir

S

Benim bilgilerimi verin.

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

ARKADAŞLAR BİR SİNSİLE VAR AMA BİMER BU SİNSİLENİN İÇİNDE YOK Kİ.. BİMER BİR TÜR HALKI DİNLEME VE İNCELEME KOMİSYONU YANİ HALK İLE DEVLET ARASINDAKİ KÖPRÜ GİBİ ÇALIŞIP ARACILIK YAPIYOR.

A

silsile

Gökhan Kılılı 2 yıl

Bimer Adana gibi direk ALLAH a bağlı...

H

Sen okul müd. Üstü, ilçe müdürlüğüne dilekçe verebilirsin. DMKanununa göre sıra atlarsan sana ceza gelir. SELÂM VE SEVGİLER

E

Bizim okulda da benzer bir durum yaşanmıştı. Silsile şartı var. Aksi halde ceza alınabiliyor.

G

Kandırmışlar sizi

Tuğrul Çavdar 2 yıl

Tuğrul Çavdar benlik birşey yok. Söylenen buydu.

Gökçe İzmir 2 yıl

Inanmayim siz onlara. Bimer cimer 147 bunlarda silsile şartı yok

Tuğrul Çavdar 2 yıl

Tuğrul Çavdar kurum amirinden başlayarak ilçe mem il mem sonuç alamazsan en son bimer cimer vs olduğunu duydum ancak size bu konuda yönetmelik vs gösteremem. Sizde varsa görmeyi çok isterim.

Gökçe İzmir 2 yıl

Bakanlığın yazisi var. Göndereyim size mesanger dan okula gecince

Tuğrul Çavdar 2 yıl

Anadoluda meşhur bir söz vardır kusura bakmayın biraz kaba ama; " eşek olana semer vuran çok olur" derler. Haklarını bileceksin ve kendini ezdirmeyeceksin.. O kaa..

M

MUTLU GECELER BENCE EN GÜZELİ OKUL AİLE BİRLİĞİNE ŞİKAYET ET BAŞKAN MİLİ EĞTİME ŞİKAYET ETSİN AMA BİR BİRİ LERİN AYAKLARINA BASMAZLAR TEŞEKÜRLER

M

Hocam şikayet edecekseniz size kötü davranarak şiddet eğilimi gösterdiğinde yanınızda olan arkadaşlarınızdan destek alın (aksi takdirde tek başınıza şikayet edip destek bulamazsanız sıkıntıyı siz yaşarsınız maalesef düzen böyle ) ve bu doğrultuda milli eğitim müdürüne şikayet edin. Eğer arkadaşlarınızın tanıklığı doğrultusunda herhangi bir yaptırım veya ceza verilmezse il milli eğitim müdürüne şikayet edin. Ve bu silsile ile devam edin. Bu süreçte de yapabiliyorsanız bir psikoloğa giderek durumunuzu bildirir bir rapor aldığınız da kanka da olsalar üst makam kendini sağlama almak adına işlem yapmak zorunda kalacaktır. KENDİNİZİ EZDİRMEYİNİZ...

O

Sendika

K

sendikada bay öğretmenlerden kurulmuştur

M

Zaten bu ülkede şikayetten başka bir şey öğretilmesi okul müdürü ile ne işin olur. Sana haksızlık yapılıyorsa direk yüzüne şöyle kendini ezdirme bırak o seninle uğraşsın

B

Beni yanlış anlamayın fakat hiç bir yere şikayet etmeyin. Çünkü siz haklida olsanız. Siz suçlu oluyorsunuz.

Ş

Yinede şikayet etmek gerek

Hüseyin Sarıçoğlu 2 yıl

Sizin bu dediginiz apaçık korkakliktir

Mahmut Cismel 2 yıl

Ne olursa olsun haksızlığa karşı durmak lazım.

Kemal Gülşahin 2 yıl

daha önce tecrube ıle sabıt galıba senız hanım

Mustafa Öztarsu 2 yıl

Sinsileyi boş verin direk bimer, cimer ya hep ya hiç meydanı boş buldular

S

Eder bizim müdür beni şikayet edin diyordu kendinden bağımsız bir olay çözülsün diye.

H

Anayasa mahkemesi oradan Avrupa insan haklarına kadar yolu var

İ

Vaktiyle, yalancı birazda dolandırıcı olduğu iddia edilen bir müdürle çalışmıştım. Tüm öğretmenlerin tek derdi bu müdürün kötülüklerini konuşmaktı. Bir gün benim hBerim olmadan bir velimden benim adıma yardım parasını aldığını vvelimden duyunca bende ipler koptu, okulun salonunun orta yerinde müdüre bağırıp böyle bir şeye hakkı olmadığını falan bas bas bağırdım, sesi duyup sınıflarından çıkan öğretmen arkadaşlarımın konuyu anladıkları halde birer birer sus pus sınıflarına giriverdiklerini görünce hayatımın güzel bir dersini almış oldum. Oysa ben, benden çok şikayet ettikleri müdüre bir iki lafta onların söyleyeceğini bana destek olacaklarını beklemiştim. Yani özetle gaza gelmeyin ama ezilmeyinde hakkınızı arayın tabi. Not: O müdür ve ben şu an emekliyiz ve beni dobralığımdan ötürü hala çok sayar över ama başka türlüde olabilirdi.

G

pıçaklaya da bilir... Bu nedir ya...

F

Nasreddin Hocanın fil hikayesi. Anladınız mı.

H

Eder... Mobing uyguluyorsa vay haline...

Ç

Edebilir. Şikayet, dilekçe bunlar hukuksal haklarımız. Hatta burada yapılan şikayetler saha çabuk ivme kazanıyor.

C

Müdürlerin çoğu öğretmene mobbing uyguluyor maalesef

B

sadece mıllı eğitimde olan bır durum değil ki mobıng

Mustafa Öztarsu 2 yıl

Eder

I

Ücretli öğretmen şikayet edebilir mi

A

Onlar da bu ülkenin vatandaşı

Tuğrul Çavdar 2 yıl

Şaka yaptım öyle bir durum yok hocam

Ayşan Denkli 2 yıl

gulmenizden belli şaka olduğu

Tuğrul Çavdar 2 yıl

EL ETEK ÖPÜP veya sendika değiştirip müdür olmak cok kolay. Ama ADAM OLM AK ZOR. Bir koltuga oturunca kendini h s lt sananlar o koltuktan uzaklasinca yapayalnız kalirlar.

M

Bugün terörist bile insan hakkından bahsediyorsa sonuna kadar hakkınızı savunun Haklıysanız korkmayın hak sizi korur

K

Etmemeli

O

eder

B

Bimerede cimerede sikayetini bildirebilir. Ben etmistim ve sonrasinda donus saglanmisdi ardindan okulda bransimda tek olup norm fazlasi gorunebilmisdim . Fakat turkiye sartlarinda kaba tabirce arkaniz saglamsa bisey olmuyor kimsesiz iseniz norm gorunursunuz ordan oraya surulursunuz kisa ve ozu bu

H

El etek open insanlar oldugu surece bu devran boyle gider ama adamlikdan haberi olmayan bes para etmeyen bir vasfi olmayip kaza bela ogretmen olmus yasli amcalar birileri sayesinde mudur vesaire olur o yuzden hakkinizi aramayi ihmal etmeyin derim sonuna dek norm ds gosterseler umursamadan yine ayni seyler olsun yine sikayet ederim

H

Müdür hak ederse eder.

M

Bi sıkıntı varsa konuşun.. Illaki iletişim kopukluğuna bağlıdır problemler yada yada yanlış anlamadan kaynaklı.. Öfkeyle kalkan zararla oturur.. Sabır ve imtihan dünyası.. Hatalı davranmayın..

Ö

Sabredin.. Gerçekten kazanırsınız.. Dediğiniz yolda çıkış noktası değil.. Şikayet ettiniz diyelim.. Sonuç??herkes farklı okula gitsin.. Şikayet eden ve edilen.. Haklısın.. Müdür kendine çeki düzenmi versin denilcek..

Özge Gülönül 2 yıl

Konuşmayı deneyin.. Mutlaka çözülür ama mutlaka.. Şikayetteki çözüm noktası düşünmek istemiyorum..

Özge Gülönül 2 yıl

Usulsüz şikayet cezaya tabidir malesef haklı iken haksız duruma düşersiniz silsileyi atlamayın

C

Bununla korkutmayin insanlari, hakliysa sikayet eder.

Mahmut Cismel 2 yıl

Korkutmuyorum 657 de ilgili madde var hakliyken haksız duruma düşmemesi için bilgi veriyorum

Cihan Hoşver 2 yıl

Bir den fazla kisi ile şikayet edin

N

Tabiki eder. Müdür kendini ne sanıyor

A
Daha fazla göster
Yükleniyor...