Çocukların okulda bit geçmesine karşı neler yapılabilir?

Arkadaslar hayırlı camalar sızlere bır sorum olacak kızım bu yıl okula basladı ve saclarım cok uzun benım korkum bit gecmesınden sprey sampuan sac tokası yaka rozetı aldık kullanıyoruz ama ıcım hala rahat deıl ıcınızde daha farklı pratık bır yontemı olan varmı sımdıden hepınıze tesekkur. Ederım

Mutlulugun Yalcinözü
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
11
11 CEVAP

Sirke

Gulsen Hassan
G

Sırke derken hangısı ve nasıl kullanıcam

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Mutlulugun Yalcinözü Sirke kullandım yok olmadı o da

Füsun Çınkılıç 7 ay

Hmm sız de magdursunuz yanı beraber care arayalım

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Mutlulugun Yalcinözü yok ben mağduriyetime radikal çare buldum kolay gelsin size

Füsun Çınkılıç 7 ay

Hmm tahmın hakkımı kullanıyımmı dazlakmı

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Benim 3 yeğen de bitlenmişti bir eczacı dostum yüzünü iyice yastıkla kapat 2 saniye solumasın saçlarına şeltoks sık dedi saçında 3-4 dakika kalsın yıka bak bakalım bit varmı dedi aynısını yaptım üçüne ki birinde bit olduğunu farketmemiştim beyaz tülbente kafalarını eğip saçlarını karıştırdım bit ölüleri tülbentteydi inandım o zaman artık bitten korkmuyoruz öfffffffffffffff sinir geldi kafam kaşınmaya başladı

Füsun Çınkılıç
F

Canım yaa aynen bende kasınıyorum su an benım kucuklugumde annem aynısını uygulardı eskı metodlara devammı etsek acaba aktarda bı cozum varmıdır bı sormak ıstıyorum

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Hindistan cevizi yagi hem saçlarini besler hem bit gelmesini engeller

Eona Ural
E

Nasıl kullanıcaz acaba tarıf edermısınız

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Elinizle saclarina sürün

Eona Ural 7 ay

Masaj yapar gibi cok fazla sürmeyin

Eona Ural 7 ay

Her gunmu surmemız lazım

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Hergün sürmenize gerek yok pahali bir yag iki günde bir sürebilirsiniz sacini yikamadigi sürece zaten sacinda kalacaktir

Eona Ural 7 ay

Okula yollama.. Bu ne pinprikliktir ya

Canan Ebiltek
C

Ah canan hanımcım ben 18 yasıma kadar bıtlendım de o yuzden

Mutlulugun Yalcinözü
M

Arada gaz yağıyla yıka geçse bile kesin çözüm

Yağmur Ercys
Y

Canım ya bu gaz yagıda eskı metot azmı surerdı annem ama sımdı nerden bulunurkı

Mutlulugun Yalcinözü
M

Okula gönderirken kulak arkasına ve kıyafetinin yakasına vicks sürün. En basit ve ucuz yöntem

Havva Halat
H

Aaaa ılk defa duyuyorum denedınızmı

Mutlulugun Yalcinözü
M

İki çocuk annesiyim. Oğlumun öğretmeni tavsiye etmişti. Bitlerin en sevmediği kokuymuş kafur ve okaliptus kokusu. İkisi de vicksin içinde var. Yıllardır kullanırım. Şimdiye kadar gelmediler elhamdülillah.

Havva Halat 7 ay

Tamam canım hemen denıycem allah razı olsun

Mutlulugun Yalcinözü 7 ay

Cümlemizden inşaallah

Havva Halat 7 ay

Ne kullanırsınız bilememm.. Ama gün aşırı çocukların saçlarını ince telli.. Sık tarakla tarayın.. Sizde tarayın.. Bit bir gecede torununun torununu görürmüş.. Dikkatli olun..

Neşe Burtaçkiray
N

Lavanta suyu

Neziha Demirkıran
N