Daha önce Polonya'da uzun dönem vize ile kalındığında Çekya için vize başvuru sırasında sabıka kaydı istemeleri normal mi?

Arkadaşlar selam. Ekim ayında Erasmus stajı için Prag'a gideceğim. Geçen sene Polonya'da Erasmus yaptığım için oradan da sabıka kaydı almam gerekiyor. Daha önce bunu yapan var mı? Varsa sürecin nasıl işlediğini anlatırsa çok sevinirim (işlemin ne kadar süreceği de önemli)

O
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
7
7 CEVAP

Konsolosluk mu söyledi bu belgeyi almanız gerekiyor diye?

A

Gereken evraklar arasinda eger son uc yil icinde bir ulkede uzun donem kalmissan Turkiyeden alacagin sabika kaydina ilaveten o ulkeden de bir tane alman gerektigi yaziyor

Onur Peyman 3 yıl

Son 3 yıl içinde Çek cumhuriyetinde uzun dönem kaldım ve 3 gün önce yine Çek cumhuriyetine kısa dönem vize için başvurdum böyle bi evrak istemediler

Anıl Okumus 3 yıl

Anıl Okumus O muhtemelen Çek cumhuriyeti olduğu içindir. Kendileri kontrol edebilirler diye düşünüyorum

Burak Anlamaz 3 yıl

Kısa dönem vize başvurusunda istenmiyor sabıka kaydı, uzun dönemde isteniyor.

Ali Yuşa 3 yıl

Kısa dönem staj vize başvurusu istenilen belgelerinde sabıka kaydı bile yazmıyor arkadaşlar.. Yazıyor mu bu belge?

N

Benimki kisa donem degil, uzun donem vizeye basvuracagim

Onur Peyman 3 yıl

Staj denildiğinde direk kısa dönem düşünüyorum. Kolay gelsin

Nalan İgit 3 yıl

Başıma geldi benim Polonya konsolosluğuna başvurup beklemeniz gerekiyor ben Slovakya dan almıştım oda bir ay kadar sürdü

M

Konsoloslukla iletisime gectim, biz yardimci olamiyoruz kendiniz halletmelisiniz dediler

Onur Peyman 3 yıl

Ha birde lehçe belgeyi çekmeye çevirmenin gerekicek bununda lehceden Türkçeye Türkçeden de cekceye

Mustafa Bakım 3 yıl

Konsolosluk vermezse başka türlü alamazsinki

Mustafa Bakım 3 yıl

Adalet bakanliginin hesabina para yatirip form yollamam gerekiyormus sanirim

Onur Peyman 3 yıl

Onur Peyman dediğim gibi slovakyadan yaptım ben konsolosluga gittim başvurdum 3 5 euro verdim gelince arıcaz dediler öyle de oldu gittim adım. Polonyada farklı olabilir

Mustafa Bakım 3 yıl

Ben sabıka kaydı almadan başvurmuştum (polonyada 5 ay farklı, 6 ay farklı vize almıştım) bir sıkıntı çıkmamıştı ve uzun dönem (6 ay) çek vizem çıkmıştı

B

Ankaradan mi istanbuldan mi basvurdun hocam?

Onur Peyman 3 yıl

Ankara'dan başvurmuştum, zaten ankara bir çok konuda sıkıntılı

Bektash Mazman 3 yıl

Ve cek'e basvurmadan ne kadar sure once polonyada kalmistin? Son uc yil icin gecerliymis bi olay cunku

Onur Peyman 3 yıl

1 yıl önceydi, yani 3. sınıfta erasmus yaptım (2 dönem) sonra 4. sınıfı türkiyede okudum ve mezun olur olmaz temmuzda staja gittim.

Bektash Mazman 3 yıl

Durumlarimiz benim ekim ayinda gidicek olmam harici hemen hemen ayni o zaman, umit verdin ama o riski alamam sanirim

Onur Peyman 3 yıl

Ben İtalya'da uzun dönem kaldım erasmus öğrencisi olarak. Herhangi bir belge vermedim çek vizesi için buna dair.

D

Web sitesinde gereken belgeler arasinda yazdigi halde mi vermediniz ve kabul ettiler yoksa hic yazmiyor muydu?

Onur Peyman 3 yıl

Kaç ay kalmıştınız Polonya'da

Damla Ağgöz 3 yıl

Iki ayri uzun donem vizeyle toplamda 9 ay kadar

Onur Peyman 3 yıl

Benim de 6 aydan fazla ama biri uzun dönem diğeri değildi

Damla Ağgöz 3 yıl

Polonyadan tanidiklari devreye sokup hallettirmeye calisicam bu mevzuyu o zaman

Onur Peyman 3 yıl

Daha önce slovenya da 6 ay kalmıştım ama sabıka kaydı vermedim uzun dönem vizeye başvururken sorun çıkmadı

T

Ne zaman basvurdunuz cek vizesi icin ve nereden?

Onur Peyman 3 yıl

Geçen yaz ankara

Tuğba Erbasi 3 yıl

Peki tesekkur ederim, ben istanbuldan basvuracagim belki gereksinimleri farklidir

Onur Peyman 3 yıl

Kardeşim bana ulaşman mümkün müdür, acaba? Ben de aynı senin gibi Polonya'da Erasmus yaptım ve şimdi Slovakya'ya tekrar Erasmus yapmak için gideceğim. Ancak oturma izni almam gerekiyor ve gereken belgelerde de benden sabıka kaydı istiyorlar. Polonya'dan bu belgeyi nasıl aldığınla ilgili beni de bilgilendirebilir misin, lütfen?

S