Polonya da hibesiz erasmus için Vfs den vize başvurusunda hangi evrakları istiyorlar?

Merhaba arkadaşlar:) Vfs ye hibesiz başvuran oldu mu aranızda? Ne gibi evraklar götürmemiz gerekiyor yada bankadaki miktar ne olmalı? Yardımcı olursanız çok sevinirimm

H
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
11
11 CEVAP

Cuma günü başvuracağım bu sabah konsolosluğu aradım ve sordum ne kadar para olması gerektiğini... Ay başına 300 euro olması gerekiyor Yani bir erasmus öğrencisi için 1500 euro yeterli olacaktır sanırsam

B

Teşekkür ederim Bende cuma başvuracağım ve garanti olması açısından her ikinizin söylediğini de yapacağım muhtemelenn

Hediye Çelimli 3 yıl

bende öyle düşünüyodum ama sabah sadece kendi hesabımı göstermeye karar verdim bir sorun çıkacağını düşünmüyorum kolay gelsin

Batuhan Uzz 3 yıl

Batuhan Uzz teşekkürler kolay gelsinn

Hediye Çelimli 3 yıl

Hibesiz olduğum için bi sponsor gösterdim. Eğer siz de öyle yapacaksanız sponsorun son 3 aylık maaş bordrosunu, son 3 aylık banka hesap dökümünü ve sponsorun sizin masraflarınızı karşılayacağını beyan ettiği -noter onaylı- bir taahhütnameyi vize başvurusu sırasında göstermeniz gerekiyor.

S

Teşekkür ederim Bende cuma başvuracağım ve garanti olması açısından her ikinizin söylediğini de yapacağım muhtemelenn

Hediye Çelimli 3 yıl

Hediye Çelimli eğer sponsor gösterecekseniz belgeleri bi an önce hazırlamanızı öneririm, notere de sponsorunuzla birlikte gidip taahhütname onayı alıyorsunuz. Sponsorun size para gönderecek kişi olmasına gerek yok, banka hesabında parası olan düzenli maaşı olan herhangi bir yakınınız olabilir. Ben buna ek olarak kendi banka hesap dökümlerimi de göstermiştim. Kısacası hibe alamadığımız için kendi masraflarımızı karşılayabilecek kadar paramız olduğunu kanıtlamamız gerekiyor.

Selin Beşikci 3 yıl

Selin Beşikci belgelerden kastınız hesap dökümleri ve maaş bordosu sanırım?

Hediye Çelimli 3 yıl

Hediye Çelimli en önemlisi taahhütname. Sizin masraflarınızı karşılayacağını beyan ettiği bir taahhütname yazıp bunu notere onaylatması gerekiyor sponsorun. Bunu desteklemesi açısından son üç aylık hesap dökümü ve maaş bordrosunu da belgelere eklemeli. Yani parası olduğuna inandırması lazım

Selin Beşikci 3 yıl

Selin Beşikci anladm çok teşekkür ederim hesabımda yeterli miktar var ama bakalm ne yapacağım

Hediye Çelimli 3 yıl

Benim kendi hesaplarımda hibe miktarı kadar para yoktu o yüzden ek olarak sponsor gösterdim ama hesabında yeterince para olan birinin bunla uğraşmasına gerek yok.

S

Hibesiz basvurdum. Bankada 6 bin TL gösterdim. Şimdi vizem elimde

H

Ekstra sponsor yada taahütname filan göstermediniz sanırm değil mi? Sadece hesap dökümünüzü götürdünüz?

Hediye Çelimli 3 yıl

Evet sadece banka hesap dokumanini götürdüm. Hatta 3 aylık falanda değildi. 2 aylikti.

Hümeyra Han 3 yıl

Annen ya da babandan aldığın taahhütname ve taahhütnameyi veren kişinin son 3 aylık hesap hareketleri yeterli. Ekstra para vs göstermene gerek yok. Direk hesaba para atıp göstermeyi saymıyorlar, düzenli bir hesap hareketi istedikleri için. Yani 1.seçenek en mantıklısı ve dertsizi.

M

HeSabında 6 bin lira olması yeterli. Bu şekilde vizem çıktı benm

com-3f7dwbipy1shj9uhzwgs.jpg

Ç

Ben de hibesiz başvurdum 5 günde elime ulaştı vize. belge olarak da ilk önce notere gidiyorsun ve sponsorunun sana aylık 300 euro yollayabileceğine dair bir taahhütname yazdırıyorsun. Daha sonra sponsorunun hesabına en az 6000TL koyup, maaş bordrosuyla birlikte 3 aylık hesap dökümünü verin diyorsan bankaya. Son olarak da sponsorunun sgkya gidip 3 aylık hizmet dökümü alması gerekiyor. Bunların hepsini toplam 30dk içinde hallettim.

C

Bu arada noterde yazdırınca senden 48.5 tl istiyorlar. Diğer 2 belgeyi de ücretsiz alıyorsun zaten.

Cem Yeşilsancak 3 yıl

Ayrıca biz sponsorumun hesabına 7000 tl koyduk ve vize başvurusunu yapar yapmaz da geri çektik. Sıkıntı olmadı.

Cem Yeşilsancak 3 yıl

Peki birşey sorucam. Benim hibe hesabımda 5 ay boyunca 800 euro 700 euro falan çıkıp iniyordu yani ufakta olsa sabit bir değerde çıkıp iniyordu ben ona bugün 300 euro daha attım. Toplam 1050 euro oldu yarında 500 euro atsam.. 1550 euroluk hesabın dökümünü bu şekilde götürsem kabul ederler mi? 5 Aylık hesap hareketliliği azda olsa var. Cem Yeşilsancak

Batuhan Uzz 3 yıl

Açıkçası ben sponsor ile başvurduğum için onu tam olarak bilemiyorum. Yanlış bilgi vermek istemem.

Cem Yeşilsancak 3 yıl

peki teşekkür ederim Cem Yeşilsancak

Batuhan Uzz 3 yıl

Ben noterle sponsorla falan uğraşmadım direkt banka hesap dökümü çıktısı alıp vfsye verdim 2400 tl para vardı hesabımda 2000 tl arkadaştan borç aldım maksat para gözüksün hesapta diye çünkü bana ay başına 300 euro çarpı kalacağın ayı koy dediler yani 1200 euro yeterliymiş. Ben kasımda başvurmuştum o zaman euro 3.60 dı o da tl olarak 4.300 tl yapıyordu. Neyse 5 gün sonra vizem geldi hemde 5 aylık

D

Yardımcı olan herkese çok teşekkür ederm garanti olması açısından her ikisini de yaptm. Daha da vermezlersee artk ben istemiyorm dicemm

H

Hediye Çelimli inşallah bir sorun çıkmaz kolay gelsin

B

Hadi hayırlısı olsun verirler rahat ol;)

D

Teşekkür ederim umarım çıkmaz

Hediye Çelimli 3 yıl