Çalışma iznim çıkmış Türkiye'den Polonya'ya nasıl gelebilirim?

Merhaba arkadaşlar dayımın varşovada kebap üzerine dükkanı var benimde kebap ızgara üstüne sertifikam var 6ay önce benim için çalış izni için orda başvuru yapmıştı şimdi çıkmış haber verdi belgeyi bana yollayacak bende konsolosluğa gideceğim ancak nasıl bir yol izlemem gerek hangi evraklar gerekecek bilgi verebilicek var mı ?

Barış Under
B
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
5
5 CEVAP

Konsolosluktan bir liste verecekler o evrakları tamamlayacaksın birde dayının sana davetiye göndermesi Lazım basit bi dilekçe, dayının oturma izni ve varsa vatandaşlık belgesi yani burda almış olduğu Polonya kimliğinin fotokopisi tüm evrakları tamamlayıp kendin elden konsolosluğa teslim et boşuna aracı firmaya para verme

Murat Tokaslan
M

Vfs Poland sitesinde her türlü vize bilgisi mevcut. belgeleri toplayıp konsolosluğa başvurmak kalıyor.

Ibrahim Güveli
I

Vfs poland sitesisinde herşey mevcut fakat randevu almadan gitme boşuna gitmiş olursun yoksa

Mahmut Tokkan
M

Keske benimde bir dayim olsa oralarda. D

Vefa Gülsen
V

Yigen

Osman Byn 1 yıl

Konsolosluğa mı vfs ofisine mi

Ramazan Dönertaş
R

Evrakları bana yollayacak bende direk konsolosluğa gideceğim

Barış Under 1 yıl

Ramazan Dönertaş gülünecek birşey mi var ?

Barış Under 1 yıl

HOCAM VFS Mİ KONSOLOSLUKMU DAHA İYİ..

Ramazan Dönertaş 1 yıl

Ramazan Dönertaş bilsem zaten buraya yazmam bilmediğimden nasıl bir yol izlemeliyim diye sordum

Barış Under 1 yıl

HOCAM BUNA SİZ CEVAP VERMİCEKSİNİZ..BİLEN Bİ ARKADAŞ

Ramazan Dönertaş 1 yıl