Dünya bir simülasyon mu?

Elon Musk .

Bir Bilgisayar Similasyonunun İçinde Yaşıyoruz Bu Hayatın Gerçek Olması Milyarda 1 Demiştir.
Ona Göre Bizden Çok İleri Teknolojisi Olan Varlıklar Tarafından Burda Bi nevi Deney Aşamasındayız .

Bu Mümkün OLabilir Mi ?

A
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
55
55 CEVAP

Mümkün. Bilince dair maddi bir unsurun pek bulunamayışı da şahsı yorum olaraj neden olmasın dedirtiyor.

U

ama bilincimiz var ve bu kımseker neden bizle hiç iletişim kurmuyorlar o halde

A

Bencede böyle buradan sonra başka yere başka şekilde adına yaşamak denen şu şeyi sürdürmeye devam edeceğiz gibi geliyor

Ö

Eğer biz de pc'de yz programlasak, öz farkındalığı olsa, kendi bilimini yapsa, bilincini var eden şey olarak neye varabilirdi? Kocaman bir hiçe.

U

aslında mantıklı ve mantıksız gelyor bana

A

Öyle bir soru ki, tek cevabı "olabilir".
Kesinlik belirten ifade kullanamayız bu durumda.

S

neden tersine kanıtlayamazmıyız yoktur diyemezmiyiz

A

bence bu çok uçuk bir yorum değilmi veya abartılı

A

Oyuna daha çok benziyor

D

Bir tür kuantum bilgisayarının gta oyununu yaratması gibi

D

Bilgisayara bağlananlar oyunlarda karakterlerin arasında bir kukla

D

İyi de evrim felan hep planda mıydı yanı ?

A

Ben söylemiştim bunu, çalmış.

Y

Yoksa yok etmeye çalıştılar yaşam bi şekilde tutun dumu

A

Bir oyun kodlanıp açılınca yeni bir evren yaratılmış olunmuyor mu

D

Paralel evrenler dediklerimiz de ağdaki diğer oyunlar

D

Ya şu ölüm ile başlayacak olan survivor müsabakasına ne doysunuz.?

Ö

O farklı bi konu

Ali Kölge 2 yıl

Bizim elektron proton dediklerimiz onlar için kodun algoritması

D

Pi sayısı nasıl simüle edilmiş olabilir ?

A

Sonsuz olduğu için mi

Duman Ipekçi 2 yıl

Sonsuz verinin depolanması problem.

Ahmet Dnçr 2 yıl

Neden istenildiği şekilde üretilip hepsini almaya gerek kalır mı sence ihtiyacı olanı kullanamaz mı

Ali Kölge 2 yıl

Anlamadım

Ahmet Dnçr 2 yıl

Şimdi söyle düşün sonsuz bir enerji kaynağın var ama sen ihtiyacın olduğu kadar alıyorsun depolamana gerek yok

Ali Kölge 2 yıl

İyide evrim kanıtlanmış bir gerçek değilmi dünyanın oluşması sadece teori demidir

A

Deney olarak bakarsak sadece big bangi başlatıp ne olacağını gözlemliyor olabilirler .

Yusuf Corakcı 2 yıl

Yani olabilir diyosun

Ali Kölge 2 yıl

Ihtimal dahilinde evet

Yusuf Corakcı 2 yıl

Daha iyi bir açıklaması olmadığı için evrim teorisi destekleniyor

D

Cidden yokmu ?

Ali Kölge 2 yıl

Herşey olabilir. Herşey. yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi buna kesin cevap veremeyiz bence. Olabilir de olmayabilir de.

Y

Bu tarz düşünce ve inançlar, hep hayata bi anlam katma çabasından ileri geliyor.
Bunca tantana ve hengame bi hiç için olmamalı, yaklaşımından başka bişey değil

E

Bunu kanıtlı bi şekilde itiraz edebilir misin

Ali Kölge 2 yıl

Hayatın bi illüzyon olduğuna mı, yoksa uzaylı yada gelişmiş başka herhangi bi canlının deneyi olduğumuz konusuna mı

Emre Dayangac 2 yıl

Evet

Ali Kölge 2 yıl

Deney

Ali Kölge 2 yıl

Bu, Kendini büyük bi fanusun içinde ki bakteri olduğuna inananların sorunu. Kusur bakma ama, Ben bunu yapanın anasını bellerim Deneyi yapanın yani, bakterilere derdim yok

Emre Dayangac 2 yıl

thirteenth floor

D

?

Ali Kölge 2 yıl

Bu konuyu işleyen 99 yapımı bir film

Direnc Seckin 2 yıl

5 dakika önce beyninin yüzde yüzünü kullanıp eriyen ablanın filmini izledim. Üzerine bu paylaşım ilginç oldu..

Ŝ

Adı ne idi

Ali Kölge 2 yıl

Usb ye dönüşen ablayı diyorsun sanırım

Egemen Elçioglu 2 yıl

Aynen lucy abla

Ŝerap İdkt 2 yıl

Ne varsdı ki acaba USB de. Big bang e kadar gittide

Ŝerap İdkt 2 yıl

Ne zaman demiş?

B

Ulan hep bende kendi kendime düşünürdüm bunu. Elonda düşünüyormuş vay be hergun bir kere aklıma gelirdi ileri teknoloji kullanan varlıkların mobil oyunu gibiyiz

M

Matrix

A

Herşey birer simülasyondan ibarettir. Düğmeye basıldı ve başladık aynı bir bilgisayar misali

B

Ya bırakın bu işleri

A

Matrix

M

Ortadoğu kısmını kim oynuyorsa level atlasa iyi olacak

S

üç kuruş para kazanıp, 2 tane elektronik alet icat eden hemen saçmalıyor bence.

O

13. Kat filmini izlemiş anlaşılan

A

Will World dizisine Elon Musk’ın katkısı var gibime geldi şimdi

M

*wild pardon

M

Mk ben bunu Youville oyununu oynarken düşünüyordum hayal ediyodum sonra sacma gelmisti

F

Matrix'ten fazla etkilenmiş

T

Kesinlikle mumkun

H

Hiçbir zaman test edilemeyecek bir teori, ama neden olmasın

A

Yok

A

Mümkün değil hiç gelişmiş teknoloji programı içinde çiğköfte, Bazlama, ve Binali Yıldırım gibi adamları barındırır mı

B

Afrika'ya git neler göreceksin neler

Bülent Gökyer 2 yıl

Gittim

Burhan Ecevit 2 yıl

Binali tamam da. Bazlama köfte kebap ciğer kelle paça o programda olmazsa olmaz ve kardeş im

Ahmet Beratim 2 yıl

Madde diye algıladığımız şey aslında yok herşey frekans titreşim, herşey monitörde gördüğünüz ekran görüntüsünden farklı değil beynimiz bir reciver ve aldığı yayını görüntüye çeviriyor.

B

Olmazki ya

A

olabilir tabiki Bknz: Matrix bunun üzerine çıkarılmış bir filmdir

E

Aynı fikirdeyim bende. Hatta hep akvaryum derim dünya için

B

Yemin ediyorum benim aklıma geldi. Vallahi billahi. Ama küçük küçük programlar bunlar. Her yaratıcının (kullanıcının) kendi dünyası var gibi denilebilir

I

Eğer simülasyon teorisi doğruysa çok fena küfür ederim

D

Neden

Ali Kölge 2 yıl

Bu kadar saçmalığı acıyı bir kaç şerefsiz deney yapsın diye yaşıyorsak gerçekten küfür etmem yeridir

Doğuhan Vaner 2 yıl

Evrenin sınırlarının olması, uzaylıların hala keşfedilememiş oluşu, insan psikolojisinin yer yer yaşamı, rüyadan ayırt edememesi...

Birçok kanıt öne sürülüyor bunun için, simülasyon teorisi bu, Musk’tab önde de vardı.

Ama tabi karşıt görüşler de var...

G

"Alien" mitolojisine gönül veren bir şahsiyet daha

H

Olabilir ki mantıklı geliyor

E

Ay Olmasın

Neslihan Nilden 2 yıl

Bunu nerede demiş acaba?

O

Çıktığı TV programında

Ali Kölge 2 yıl

Araştırırsan götürsün

Ali Kölge 2 yıl

Bu tez Oxford'daki bir çalışmada çürütülmüştü diye hatırlıyorum ama kaynağı hatırlamıyorum

Y

ciddenmi

Ali Kölge 2 yıl

West world dizisi izleyin derim.

B

Ruhi çenet mi izledin.

F

Hayır ama severim onu

Ali Kölge 2 yıl